NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. oktober 2010, 21:46Oprindeligt skrevet af: JennerCamby og Mo-Will allerede skadet, THE JENX!!!!!
Camby og Mo-Will allerede skadet, THE JENX!!!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. oktober 2010, 23:17Oprindeligt skrevet af: NBA KapJenner skrev:
Camby og Mo-Will allerede skadet, THE JENX!!!!!Jeg gider ikke hænge ud med dig længere Jens, du smitter!!! :@ Boozer DOWN...
Jenner skrev:
Jeg gider ikke hænge ud med dig længere Jens, du smitter!!! :@ Boozer DOWN...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. oktober 2010, 13:09Oprindeligt skrevet af: NBA Kap"[I was] at my house, came around the corner, fell over a bag, put my arm down to kind of brace myself," Boozer said.
Manden er jo lavet af glas!!!
"[I was] at my house, came around the corner, fell over a bag, put my arm down to kind of brace myself," Boozer said.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. oktober 2010, 13:14Oprindeligt skrevet af: madsberggreenNBA Kap skrev:
"[I was] at my house, came around the corner, fell over a bag, put my arm down to kind of brace myself," Boozer said.
Og født og opvokset på en indian burial ground.
NBA Kap skrev:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. oktober 2010, 13:17Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNoget overraskende er også Bynum ude i starten af sæsonen, hvilket giver endnu mere spilletid til Odom.
Noget overraskende er også Bynum ude i starten af sæsonen, hvilket giver endnu mere spilletid til Odom.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. oktober 2010, 13:18Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesmadsberggreen skrev:
NBA Kap skrev:
Og et [censored]!
madsberggreen skrev:
NBA Kap skrev:
Og et [censored]!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. oktober 2010, 14:45Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJust can't stoooop that feeeeeeeling....
Danish T'Wolves' front court 2010/11:
BEASTley - LOVE - PekovicDamn, det bliver stort, det bliver solidt, det bliver for vildt. Jeg er garanteret min femte mesterskabsring YiiiHaaaaaa
Just can't stoooop that feeeeeeeling....
Danish T'Wolves' front court 2010/11:
Damn, det bliver stort, det bliver solidt, det bliver for vildt. Jeg er garanteret min femte mesterskabsring YiiiHaaaaaa
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. oktober 2010, 17:45Oprindeligt skrevet af: Miller31Jenner skrev:
Camby og Mo-Will allerede skadet, THE JENX!!!!!Som et lyn fra en klar himmel!
Jenner skrev:
Som et lyn fra en klar himmel!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. oktober 2010, 22:22Oprindeligt skrevet af: KnatLouieStefan Nellemoes skrev:
madsberggreen skrev:
NBA Kap skrev:
Og et [censored]!
Det er sgu dejligt... mere spilletid til Taj Gibson.. I like 😀
Stefan Nellemoes skrev:
madsberggreen skrev:
NBA Kap skrev:
Og et [censored]!
Det er sgu dejligt... mere spilletid til Taj Gibson.. I like 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. oktober 2010, 11:49Oprindeligt skrevet af: JennerSå satte Devin sig også ned. Allerede indenfor 2 dages preseason kan fistfighters nu prale med at halvdelen af starting line uppen er skadet! Gad vide om jeg overhovedet kan sætte hold når sæsonen starter...
Så satte Devin sig også ned. Allerede indenfor 2 dages preseason kan fistfighters nu prale med at halvdelen af starting line uppen er skadet! Gad vide om jeg overhovedet kan sætte hold når sæsonen starter...