Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 521 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Smukke Dirk skrev:

madsberggreen skrev:
Ja, det ser sgu egentlig meget godt ud, Stefan. Jeg tror dog aldrig Anderson eller Morrow bliver noget særligt i vores liga - de ville nok være mere relevante i en 8 cat-liga hvor man talte 3pm.

Det er dog klart et skridt frem at de måske starter, og Darko kunne jo godt blive ret vild i blocks - når du også har Howard kunne du godt ligge ret lunt i svinget i den kategori.

Jeg er selv ret glad for at Splitter tilsyneladende skal starte som C for Spurs - så får han nok eligibility for både SF, PF og C-pladsen, hvilket ville være ret nice.

arh SF? hvor har du fået den tanke fra. Han vil aldrig kunne spille andet end PF-C... (alt andet lige, jeg har ikke lige tjekket ham op fantasy-wise, og ville finde det stærkt mystisk hvis han blev SF eligible)

Det er såmænd ikke min idé. Jeg er godt klar over at Splitter aldrig har været SF - men det er Yahoo, til mit held, ikke. Der er han listet som SF/PF.

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

madsberggreen skrev:

Smukke Dirk skrev:

madsberggreen skrev:
Ja, det ser sgu egentlig meget godt ud, Stefan. Jeg tror dog aldrig Anderson eller Morrow bliver noget særligt i vores liga - de ville nok være mere relevante i en 8 cat-liga hvor man talte 3pm.

Det er dog klart et skridt frem at de måske starter, og Darko kunne jo godt blive ret vild i blocks - når du også har Howard kunne du godt ligge ret lunt i svinget i den kategori.

Jeg er selv ret glad for at Splitter tilsyneladende skal starte som C for Spurs - så får han nok eligibility for både SF, PF og C-pladsen, hvilket ville være ret nice.

arh SF? hvor har du fået den tanke fra. Han vil aldrig kunne spille andet end PF-C... (alt andet lige, jeg har ikke lige tjekket ham op fantasy-wise, og ville finde det stærkt mystisk hvis han blev SF eligible)

Det er såmænd ikke min idé. Jeg er godt klar over at Splitter aldrig har været SF - men det er Yahoo, til mit held, ikke. Der er han listet som SF/PF.

De er altså for mærkelig nogen gange. Nogen gange er deres tildeling af positioner altså uden enhver form for consensus fra den virkelige verden B)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

@Kurt.

Skal vi ikke lige lade Dragic få reelle minutter og se hvad Amir kan som starter?

@Stefan.

Darko kommer jo fra bænken inden januar.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

'AAaaaaamen Xtian,

det var nu også mere en parodi på Stefan's eregerede member over hans andenrangs spillere.

Selvom jeg da tror på Dragic når en gang Nash er død, og Amir skal såmænd nok starte du.

Siger ikke Amir ikke vil starte 🙂 Du har bare snart hypet ham mere over sommeren end jeg har snakket om Rubio.

Lad ham nu bare vise hvad han kan, det er jo langt fra sikkert at han bliver det store 😉

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Han blir' så stor at du ville ønske du havde ham i gylpen... han bliver større end Darko :O 😮 😮

Hvis han bliver ligeså stort et bust er jeg imponeret.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Grundet min hotmail konto er [censored]ed up, er jeg på en ny midlertidig msn, ryllekylle1@hotmail.com mere hvis folk skal akut fat i mig med bud på Brewer, har allerede fået de første 9 bud så bare keep em coming

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Nææ.. Bo vil af med Kobe?

Hvis ikke det var fordi at man skulle have et minimum antal spillere for at få de 450 kampe, kunne det være interessant - men Kobe koster for fanden næsten et halvt hold 😮 ...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg er skam ikke desperat, men kunne godt bruge lidt penge til forstærkninger et par andre steder.

Men kommer det rigtige bud ikke, beholder jeg ham hellere end gerne - Men der lyttes, og det første udemærkede bud er kommet.

ReferencerSide 521 af 635Reference