NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2010, 17:06Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSmukke Dirk skrev:
madsberggreen skrev:
Ja, det ser sgu egentlig meget godt ud, Stefan. Jeg tror dog aldrig Anderson eller Morrow bliver noget særligt i vores liga - de ville nok være mere relevante i en 8 cat-liga hvor man talte 3pm.Det er dog klart et skridt frem at de måske starter, og Darko kunne jo godt blive ret vild i blocks - når du også har Howard kunne du godt ligge ret lunt i svinget i den kategori.
Jeg er selv ret glad for at Splitter tilsyneladende skal starte som C for Spurs - så får han nok eligibility for både SF, PF og C-pladsen, hvilket ville være ret nice.
arh SF? hvor har du fået den tanke fra. Han vil aldrig kunne spille andet end PF-C... (alt andet lige, jeg har ikke lige tjekket ham op fantasy-wise, og ville finde det stærkt mystisk hvis han blev SF eligible)
Det er såmænd ikke min idé. Jeg er godt klar over at Splitter aldrig har været SF - men det er Yahoo, til mit held, ikke. Der er han listet som SF/PF.
Smukke Dirk skrev:
madsberggreen skrev:
Ja, det ser sgu egentlig meget godt ud, Stefan. Jeg tror dog aldrig Anderson eller Morrow bliver noget særligt i vores liga - de ville nok være mere relevante i en 8 cat-liga hvor man talte 3pm.Det er dog klart et skridt frem at de måske starter, og Darko kunne jo godt blive ret vild i blocks - når du også har Howard kunne du godt ligge ret lunt i svinget i den kategori.
Jeg er selv ret glad for at Splitter tilsyneladende skal starte som C for Spurs - så får han nok eligibility for både SF, PF og C-pladsen, hvilket ville være ret nice.
arh SF? hvor har du fået den tanke fra. Han vil aldrig kunne spille andet end PF-C... (alt andet lige, jeg har ikke lige tjekket ham op fantasy-wise, og ville finde det stærkt mystisk hvis han blev SF eligible)
Det er såmænd ikke min idé. Jeg er godt klar over at Splitter aldrig har været SF - men det er Yahoo, til mit held, ikke. Der er han listet som SF/PF.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2010, 17:39Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirkmadsberggreen skrev:
Smukke Dirk skrev:
madsberggreen skrev:
De er altså for mærkelig nogen gange. Nogen gange er deres tildeling af positioner altså uden enhver form for consensus fra den virkelige verden B)
madsberggreen skrev:
Smukke Dirk skrev:
madsberggreen skrev:
De er altså for mærkelig nogen gange. Nogen gange er deres tildeling af positioner altså uden enhver form for consensus fra den virkelige verden B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2010, 18:27Oprindeligt skrevet af: Miller31@Kurt.
Skal vi ikke lige lade Dragic få reelle minutter og se hvad Amir kan som starter?
@Stefan.
Darko kommer jo fra bænken inden januar.
@Kurt.
Skal vi ikke lige lade Dragic få reelle minutter og se hvad Amir kan som starter?
@Stefan.
Darko kommer jo fra bænken inden januar.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2010, 18:35Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn'AAaaaaamen Xtian,
det var nu også mere en parodi på Stefan's eregerede member over hans andenrangs spillere.
Selvom jeg da tror på Dragic når en gang Nash er død, og Amir skal såmænd nok starte du.
'AAaaaaamen Xtian,
det var nu også mere en parodi på Stefan's eregerede member over hans andenrangs spillere.
Selvom jeg da tror på Dragic når en gang Nash er død, og Amir skal såmænd nok starte du.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2010, 19:17Oprindeligt skrevet af: Miller31Siger ikke Amir ikke vil starte 🙂 Du har bare snart hypet ham mere over sommeren end jeg har snakket om Rubio.
Lad ham nu bare vise hvad han kan, det er jo langt fra sikkert at han bliver det store 😉
Siger ikke Amir ikke vil starte 🙂 Du har bare snart hypet ham mere over sommeren end jeg har snakket om Rubio.
Lad ham nu bare vise hvad han kan, det er jo langt fra sikkert at han bliver det store 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2010, 19:49Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHan blir' så stor at du ville ønske du havde ham i gylpen... han bliver større end Darko :O 😮 😮
Han blir' så stor at du ville ønske du havde ham i gylpen... han bliver større end Darko :O 😮 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. september 2010, 21:44Oprindeligt skrevet af: Miller31Hvis han bliver ligeså stort et bust er jeg imponeret.
Hvis han bliver ligeså stort et bust er jeg imponeret.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. oktober 2010, 15:20Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Grundet min hotmail konto er [censored]ed up, er jeg på en ny midlertidig msn, ryllekylle1@hotmail.com mere hvis folk skal akut fat i mig med bud på Brewer, har allerede fået de første 9 bud så bare keep em coming
Grundet min hotmail konto er [censored]ed up, er jeg på en ny midlertidig msn, ryllekylle1@hotmail.com mere hvis folk skal akut fat i mig med bud på Brewer, har allerede fået de første 9 bud så bare keep em coming
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. oktober 2010, 18:05Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNææ.. Bo vil af med Kobe?
Hvis ikke det var fordi at man skulle have et minimum antal spillere for at få de 450 kampe, kunne det være interessant - men Kobe koster for fanden næsten et halvt hold 😮 ...
Nææ.. Bo vil af med Kobe?
Hvis ikke det var fordi at man skulle have et minimum antal spillere for at få de 450 kampe, kunne det være interessant - men Kobe koster for fanden næsten et halvt hold 😮 ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. oktober 2010, 18:37Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg er skam ikke desperat, men kunne godt bruge lidt penge til forstærkninger et par andre steder.
Men kommer det rigtige bud ikke, beholder jeg ham hellere end gerne - Men der lyttes, og det første udemærkede bud er kommet.
Jeg er skam ikke desperat, men kunne godt bruge lidt penge til forstærkninger et par andre steder.
Men kommer det rigtige bud ikke, beholder jeg ham hellere end gerne - Men der lyttes, og det første udemærkede bud er kommet.