Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 520 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jamen hvis han har vedlagt et billede skal det da bare på også!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kan I ikke bare klare den med en PM i så fald? Mit liv er lige så godt.

Oprindeligt skrevet af: mali

Hvem er det, der har en 18-19 cm lang storetå-negl?

Og mht min trade, som landede Biedrins, så mener jeg da altså også at Biedrins er noget en dyr lodseddel for mig. Hvis han finder sit spil frem for fra to sæsoner siden og får tilliden hos Warriors (eller en anden klub ), så har jeg da helt sikkert fået mig en forholdsvis billigt købt starting center. Men hvis han fortsætter som sidste år, så får Ibaka lov til at starte hos mig - og så har jeg en 9 mio tung lette sidende på bænken.....

Oprindeligt skrevet af: Dossing

jeg tror The Jenx hænger ved hele familien desværre.. jeg får et hold med Monta Ellis og inden for en uge er Don Nelson ikk træner for GSW længere..

Oprindeligt skrevet af: Miller31

@Mali.

Du skulle nok have været i Odense til træf for at forstå den joke, men prøv at google den kære bruger "kevingarnett"s email-adresse, så vil du nok forstå mere 😉

@Mini-Jenx.

Det er lidt belastende. Nu skal vi til at finde på et nyt navn til sygdommen. Jeg hælder lidt til The Døssing Curse, forkortelsen TDC er desværre bare taget, så vi må være mere kreative.

Kan I for pokker ikke bare lade være begge at være så uheldige? Jeg mener, det er sq da nok med Jens!

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Hmm... Lyder til at jeg står med et større problem på PG pladsen end først antaget. Baron Davis er småskadet og skulle være eksploderet til 260 pund 😮

Endnu er det ikke lykkes at skaffe hjælp på pladsen, men i det mindste lyder det som om at AJ Price igen skulle være frisk.

Så hvis nogen ligger inde med en back-up PG til en fornuftig pris, så lad mig venligst høre fra jer.

PS. Måske Baron kan spille center for mig i år, siden at ikke en gang Shaq længere kan flytte ham...

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Med lidt held, rammer jeg semi-jackpot på et par pladser i år.

Rashard Lewis rykkes måske ned på SF pladsen, og det lyder fra Orlando lejren, at Ryan Anderson har rykket sig rigtig meget i løbet af sommeren, med tre træninger dagligt - og han kan ende med at starte som PF, hvis Lewis ender som SF.

Derudover, tror flere og flere på, at Anthony Morrow starter for Nets.

Darko er starter i Minnesota og endelig i god form, efter han sad på bænken og var lidt trist i New York i store dele af sidste sæson.

Vi mangler bare at den polske hammer, Gortat, sendes videre og bliver starter, og Marvin Williams får sit endelige gennembrud - så ser det fornuftigt ud...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Ja, det ser sgu egentlig meget godt ud, Stefan. Jeg tror dog aldrig Anderson eller Morrow bliver noget særligt i vores liga - de ville nok være mere relevante i en 8 cat-liga hvor man talte 3pm.

Det er dog klart et skridt frem at de måske starter, og Darko kunne jo godt blive ret vild i blocks - når du også har Howard kunne du godt ligge ret lunt i svinget i den kategori.

Jeg er selv ret glad for at Splitter tilsyneladende skal starte som C for Spurs - så får han nok eligibility for både SF, PF og C-pladsen, hvilket ville være ret nice.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Tjaaa, og Dragic og Amir kæmper jo om MIP - så ræk mig bare trofæet med det samme..... 😛

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

madsberggreen skrev:
Ja, det ser sgu egentlig meget godt ud, Stefan. Jeg tror dog aldrig Anderson eller Morrow bliver noget særligt i vores liga - de ville nok være mere relevante i en 8 cat-liga hvor man talte 3pm.

Det er dog klart et skridt frem at de måske starter, og Darko kunne jo godt blive ret vild i blocks - når du også har Howard kunne du godt ligge ret lunt i svinget i den kategori.

Jeg er selv ret glad for at Splitter tilsyneladende skal starte som C for Spurs - så får han nok eligibility for både SF, PF og C-pladsen, hvilket ville være ret nice.

arh SF? hvor har du fået den tanke fra. Han vil aldrig kunne spille andet end PF-C... (alt andet lige, jeg har ikke lige tjekket ham op fantasy-wise, og ville finde det stærkt mystisk hvis han blev SF eligible)

ReferencerSide 520 af 635Reference