Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 519 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Det ville jo være perfekt - hvis kontrakten BÅDE var front loadet, og at HH ikke fik den opdateret før næste sæson 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Og så lige Mads' indlæg omkring sin Biedrins handel... (trade review er en "press release tråd" for udvalget/commish)...

Det er ingen hemmelighed at jeg gerne havde fået noget mere for Biiedrins, og handlen er tilsyneladende ikke blevet bedre i min favør efter Nellie gik af som træner for GSW, da en mere konventionel træner nok både vil spille Williams mindre og Biedrins mere. Når det så er sagt, så nyder jeg min cap space, og håber at Williams holder sin stats fra sidste år, eller at Rudy endelig bliver tradet til et hold som Knicks eller Bulls, hvor han kan få starterminutter.

Men hey, nu har jeg masser af CS - så hvis der r nogen der skal have barberet lidt løn er det vist min tur til underbetelae for en dyr spiller

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Kopierer lige Mads' indlæg fra Trade Review tråden ind her, da den anden tråd ikke er til debat:

Det er ingen hemmelighed at jeg gerne havde fået noget mere for Biiedrins, og handlen er tilsyneladende ikke blevet bedre i min favør efter Nellie gik af som træner for GSW, da en mere konventionel træner nok både vil spille Williams mindre og Biedrins mere. Når det så er sagt, så nyder jeg min cap space, og håber at Williams holder sin stats fra sidste år, eller at Rudy endelig bliver tradet til et hold som Knicks eller Bulls, hvor han kan få starterminutter.

Men hey, nu har jeg masser af CS - så hvis der r nogen der skal have barberet lidt løn er det vist min tur til underbetelae for en dyr spiller 🙂

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Skræmmende at far og søn tænker så ens...

Jeg leder stadig efter PG (back-up) hjælp...

Oprindeligt skrevet af: Jenner

THE JENX IS ALIVE!

Mo Will skadet før training camp overhovedet er startet! Samtidig har han haft off court problemer i privat livet over sommeren!

Jeg venter bare på at Roy og Blake sætter sig efter to dage i training camp! Det bliver endnu en sjov sæson for mig!

madsberggreen skrev:
Mangler vi flere GM's???

Vi kunne godt stå og mangle en GM meget snart, så hvis nogen har idéer så råb højt, ellers så lader jeg min egen råben runge ud over siden generelt.

Uha, spændende. Mon der er nogen der har sagt op, eller er der tale om endnu en fyring?

Jeg vil gerne trade Dominic McGuirre for et godt stykke sladder.

Hvem ved... kunne være det var farmands eget hold der står til falds for den rette pris 😉

MEN - råb højt indenfor de næste par dage, ellers smider jeg noget på siden midt på ugen (med fare for at det bliver Mr. 19 cm der melder sig).

Var det ikke kun 18? Hvis han sender en ansøgning bliver du nødt til at stille den til offentlig skue her i tråden 🙂

madsberggreen skrev:
Var det ikke kun 18? Hvis han sender en ansøgning bliver du nødt til at stille den til offentlig skue her i tråden 🙂

De 18 (eller hvis han er rigtig interesseret 19) - eller bare ansøgningen?

ReferencerSide 519 af 635Reference