NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 14:17Oprindeligt skrevet af: Miller31Ja det vil jeg sq også sige Kurt. De gener burde ikke videreføres!
Ja det vil jeg sq også sige Kurt. De gener burde ikke videreføres!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 17:14Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnNææææ du, obstruktion over at Mads kan videreføre miner gener uden at jeg får fornøjelsen af at indføre deres katalysator selv... Mads, må jeg introducere dig for Mr. Over... første navn Bent.
Nææææ du, obstruktion over at Mads kan videreføre miner gener uden at jeg får fornøjelsen af at indføre deres katalysator selv... Mads, må jeg introducere dig for Mr. Over... første navn Bent.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 17:24Oprindeligt skrevet af: Miller31Hører jeg dig sige at du er sæddonor?
Har du to profiler Kurt? Vi ved jo alle at Kevin Garnett alle dage har været din favorit..........
Hører jeg dig sige at du er sæddonor?
Har du to profiler Kurt? Vi ved jo alle at Kevin Garnett alle dage har været din favorit..........
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 17:39Oprindeligt skrevet af: madsberggreenStefan Nellemoes skrev:
madsberggreen skrev:
Hvem er ham Alpha-Hans folk går og snakker om? Og er det rigtigt at han er i familie med vores nye GM, Beta-Hans?Du må være Kurts førstefødte! Kun i hans gener kan der ligge så platte jokes...
Antyder du at Kurt har været på min mor!? :@
Stefan Nellemoes skrev:
madsberggreen skrev:
Hvem er ham Alpha-Hans folk går og snakker om? Og er det rigtigt at han er i familie med vores nye GM, Beta-Hans?Du må være Kurts førstefødte! Kun i hans gener kan der ligge så platte jokes...
Antyder du at Kurt har været på min mor!? :@
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 17:54Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNæ, jeg antyder at han ER din mor...
Næ, jeg antyder at han ER din mor...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 18:18Oprindeligt skrevet af: FlonsterHejsa...
Jeg må jo hellere lige sige hej, og på trods af at jeg er bror til Stefan, håber jeg på at kunne yde en del mere modstand end ham ;)... Så hvis I har interesse omkring mine spillere må I råbe højt... PS Tyreke Evans har No trade clause 🙂
Ronni, GM Odense Bricks
Hejsa...
Jeg må jo hellere lige sige hej, og på trods af at jeg er bror til Stefan, håber jeg på at kunne yde en del mere modstand end ham ;)... Så hvis I har interesse omkring mine spillere må I råbe højt... PS Tyreke Evans har No trade clause 🙂
Ronni, GM Odense Bricks
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 18:24Oprindeligt skrevet af: madsberggreenStefan Nellemoes skrev:
Næ, jeg antyder at han ER din mor...Først siger du min mor er en slut, og så at hun er KURT! Shame on you.
Stefan Nellemoes skrev:
Næ, jeg antyder at han ER din mor...
Først siger du min mor er en slut, og så at hun er KURT! Shame on you.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 19:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDer synes jeg nu også lige Stefana går over stregen. Jeg vil gå med til at Mads' mor er en slut (eller sagde hun bare til mig at det var slut?) - men at kalde hende en Kurder er vel liiiige grelt nok.
Hov, den der Nælle-Bællemoes #2 hejsa minder mig om at jeg hellere må få smidt en officiel smøre om restriktioner for handel med de nye GM'ere... Kommer senere i dag forhåbentlig... stay tuned (or turned on).
Der synes jeg nu også lige Stefana går over stregen. Jeg vil gå med til at Mads' mor er en slut (eller sagde hun bare til mig at det var slut?) - men at kalde hende en Kurder er vel liiiige grelt nok.
Hov, den der Nælle-Bællemoes #2 hejsa minder mig om at jeg hellere må få smidt en officiel smøre om restriktioner for handel med de nye GM'ere... Kommer senere i dag forhåbentlig... stay tuned (or turned on).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 19:09Oprindeligt skrevet af: CrickVelkommen til de 2 nye GM's.
Alle herinde og jeg mener ALLE (Pånær mig selvfølgelig) er fuskere og tyve af værste skuffe, så ta' kontakt til mig hvis i vil handle og for gud skyld hold jer fra de andre.... 😉
Aarhus City Wildcats...
Velkommen til de 2 nye GM's.
Alle herinde og jeg mener ALLE (Pånær mig selvfølgelig) er fuskere og tyve af værste skuffe, så ta' kontakt til mig hvis i vil handle og for gud skyld hold jer fra de andre.... 😉
Aarhus City Wildcats...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 19:16Oprindeligt skrevet af: Miller31Det skal måske tilføjes at Crick udelukkende er interesseret i Bulls-spillere, så ejer I ikke dem. Så kan man ligeså godt lade være!
Det skal måske tilføjes at Crick udelukkende er interesseret i Bulls-spillere, så ejer I ikke dem. Så kan man ligeså godt lade være!