NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 19:36Oprindeligt skrevet af: JennerEllers kan han godt lide at trade folk som Gerald Wallace for David Andersen.
Ellers kan han godt lide at trade folk som Gerald Wallace for David Andersen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 19:44Oprindeligt skrevet af: SvupperMiller31 skrev:
Det skal måske tilføjes at Crick udelukkende er interesseret i Bulls-spillere, så ejer I ikke dem. Så kan man ligeså godt lade være!Ja han må elske at jeg sidder med både Rose og Noah 😀
Miller31 skrev:
Det skal måske tilføjes at Crick udelukkende er interesseret i Bulls-spillere, så ejer I ikke dem. Så kan man ligeså godt lade være!
Ja han må elske at jeg sidder med både Rose og Noah 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 22:01Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnLugter man en Rose+Noah for LBJ ??? eller bare for en BLT ??
Lugter man en Rose+Noah for LBJ ??? eller bare for en BLT ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 22:03Oprindeligt skrevet af: wukhangVelkommen til de nye GM's.
Flonster. Pas godt på mit gamle hold.
Jeg spår Yi Jianlian kæmpe værdi
Velkommen til de nye GM's.
Flonster. Pas godt på mit gamle hold.
Jeg spår Yi Jianlian kæmpe værdi
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 22:10Oprindeligt skrevet af: NBA KapJenner skrev:
Ellers kan han godt lide at trade folk som Gerald Wallace for David Andersen.Stadig trade of the century IMO 🙂
Jenner skrev:
Ellers kan han godt lide at trade folk som Gerald Wallace for David Andersen.
Stadig trade of the century IMO 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 22:12Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
Lugter man en Rose+Noah for LBJ ??? eller bare for en BLT ??Ikke hvis Noah får $70M over 5 år... så er han jo alene ligeså dyr som Mr. Jack-off himself.... 🙂
Danish TWolf skrev:
Lugter man en Rose+Noah for LBJ ??? eller bare for en BLT ??
Ikke hvis Noah får $70M over 5 år... så er han jo alene ligeså dyr som Mr. Jack-off himself.... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 22:29Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJamen jeg kan da godt spare dig for lidt penge hvis det er det det drejer sig om... Wade koster lidt mindre end LBJ ??? Eller Smoooooooooov ?? Ja for den sags skyld kunne du måske også få stykket en LBJ for Dragic handel sammen og spare en pæn slat penge.
Jamen jeg kan da godt spare dig for lidt penge hvis det er det det drejer sig om... Wade koster lidt mindre end LBJ ??? Eller Smoooooooooov ?? Ja for den sags skyld kunne du måske også få stykket en LBJ for Dragic handel sammen og spare en pæn slat penge.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 22:42Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
Jamen jeg kan da godt spare dig for lidt penge hvis det er det det drejer sig om... Wade koster lidt mindre end LBJ ??? Eller Smoooooooooov ?? Ja for den sags skyld kunne du måske også få stykket en LBJ for Dragic handel sammen og spare en pæn slat penge.Du har jo fået at vide hvad han koster... har alzheimeren allerede sat sine spor.... old timer..... 😉
Danish TWolf skrev:
Jamen jeg kan da godt spare dig for lidt penge hvis det er det det drejer sig om... Wade koster lidt mindre end LBJ ??? Eller Smoooooooooov ?? Ja for den sags skyld kunne du måske også få stykket en LBJ for Dragic handel sammen og spare en pæn slat penge.
Du har jo fået at vide hvad han koster... har alzheimeren allerede sat sine spor.... old timer..... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. september 2010, 23:10Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnÅh du ved, jeg får så mange useriøse tilbud/svar, så kan ikke huske dem allesammen.
Åh du ved, jeg får så mange useriøse tilbud/svar, så kan ikke huske dem allesammen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. september 2010, 0:06Oprindeligt skrevet af: Miller31Derfor vælger du at sparke ligeså mange afsted selv.... 😉
Derfor vælger du at sparke ligeså mange afsted selv.... 😉