Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 515 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

"I'm not nearly the player that I want to be," Durant said Sunday night. "I've got so much more work to do."

I får så mange prygl når Durant snitter 35/9/5/2/2 om et par år!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Kurt kan kun lide at spille med 2 slags bolde.... Højre og venstre

Oprindeligt skrevet af: Dossing

I får så mange prygl når Greg Oden snitter 20/15/5 om 2 år.. og har en krop som en 90 årig..

jeg er forresten Søren og er stolt GM for Washington Waffles.. er glad for at være med (men det kommer i ikke til at være haha)

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Dossing skrev:
I får så mange prygl når Greg Oden snitter 20/15/5 om 2 år.. og har en krop som en 90 årig..

jeg er forresten Søren og er stolt GM for Washington Waffles.. er glad for at være med (men det kommer i ikke til at være haha)

Saa saa lille SOren DOssing, det har du og jeg snakket om det der, kan du saa snakke paent. I oevrigt ved vi slet ikke endnu om du ogsaa lider af at vaere i familie med "The Jenx", og kombiner det med Greg Oden, uha det ser skidt ud!!! 😀 men du kan bare Skype mig naar du er ked af at alle dine spillere falder pga. din relation til "The Jenx", saa skal vi nok snakke om det...

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Er ret sikker på det ikk bar er Jens, tror de begge to kommer til at lide under "The Døssing Jinx" jeg giver det 1, max 2 sæsoner før Waffles er tilbage i D2..

Og Kap er det ikk ved at være på tide at du får skaffet dig et dansk tastatur? 😀

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg tror Søren skal lære lidt om jinxes.

Fuldstændig vanvittigt at starte sådan der ud jo!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Efter en defektor og inkluderingen af The Two Brothers from Different Mothers, så er ventelisten løbet tør for folk der SELV har meldt sig.

Så, kender I nogen I mener I kan (det var sq en masse I'er) stå inde for så råb lige højt - og få evt. personen til at sende en PB til mig hvis de vil på listen - hvem ved der kan stå et tomt GM sæde og vente på en varm røv i morgen.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Hvem er ham Alpha-Hans folk går og snakker om? Og er det rigtigt at han er i familie med vores nye GM, Beta-Hans?

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

madsberggreen skrev:
Hvem er ham Alpha-Hans folk går og snakker om? Og er det rigtigt at han er i familie med vores nye GM, Beta-Hans?

Du må være Kurts førstefødte! Kun i hans gener kan der ligge så platte jokes...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

OBSTRUKTION!!!

ReferencerSide 515 af 635Reference