Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 514 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jamen er det ikke bare at kalde Jens for hvad han er.. Jens Døsig? Døsig og Døssing er jo til at holde styr på... B)

Oprindeligt skrevet af: Jenner

http://www.youtube.com/watch?v=tdmmCKwWtqA

Nuff said! Nu slapper i to liiiiiiiiiiiige af ikke!!!!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Man ku' selvf. også bare bruge deres on-court navne...

T-Rex og så ham med talent ??

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Indtil videre ved vi følgende om Jens Aldrich-Døssing og Søren Døssing.

De ligner hinanden, har begge spillet/spiller i USA og Falcon, er besatte af Kanye West, har korte arme og er i virkeligheden én og samme person.

Søren er jo en skrøne og i virkeligheden Jens. Jeg nægter at tro det er anderledes!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Jeg ved ikke hvor det der med korte arme kommer fra, mit wingspan er helt normalt! Og desværre kan jeg jo ikke disse kurts evner på banen, han var jo mere skræmt for at røre en bold end en teenage tøs er skræmt for at være ædru!

Xtian, skal vi ikke holde vores hemmelighed intern? jeg skal nok trade dig Oden for Gooden så.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ha ha nice comeback, ja Kurt var jo pænt skræmt af boldens størrelse sidste gang der var keeper league ramasjang

Farmand vil bare ikke slumme med folk der ikke er 100% fra linien.

ja ja, Doozer, du har et helt normalt wingspan... for alle hvis far er T-Rex og mor en hummelbi, selv Stefana's selverklærede mini-lem er vel på det nærmeste at beskue som rundetårn ift dine arme.

....shiiiite, sagde jeg lige beskue i samme sætning som jeg nævnte Steffi's stiffi ??? BVAAAAAAAADR 🙁

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Skal vi ikke bare konstatere Jens' arme er ligeså små som Kurts evner på en basketbane. Længere(kæft det kører) er den vel ikke!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Jesus så ville Jens eddermanme se mærkelig ud, hvis Kurt,s talent svarede til Jens arme, han ville have så korte arme så de ikke kunne hænge ned ad,

reignmannr1 skrev:
Jesus så ville Jens eddermanme se mærkelig ud, hvis Kurt,s talent svarede til Jens arme, han ville have så korte arme så de ikke kunne hænge ned ad,

Jesus Christ... jamen det er jo sådan set også det der er tilfældet Ryan - er du tabt af tråden?.

Iøvrigt så er mine talenter på en basket bane MEGET STORE... måske ikke lige ifa basket relaterede talenter MEN...

ReferencerSide 514 af 635Reference