Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 513 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Aahh GM Umuliussen er jo ene og alene en U.S. wannabee. Der skulle dog være rygter om et franchise takeover der kunne sende et hold over atlanten inden længe.

Iøvrigt, har du hentet stats fra sidste år Jacob, ellers så har jeg dem pastet ind i et excel sheet nu.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Velkommen til de to nye GMs - Nellemoes II og Døssing II :D...

Oprindeligt skrevet af: Crunch

ja kom indenfor i KL varmen!

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Er det ikke Nellemoes den første der har joinet os? Men ja, velkommen til. Er der monstro tale om brugere man har set herinde før?

Det er meget lidt man har set til Ronni (herinde er han Flonster) - men han har lovet at være mere aktiv nu ;).

Dog har Kurt mødt ham, da gammelsmølf var hos mig i Odense for et par år siden - da vi var nogle der mødtes til det der skulle være streetball (vejret endte så med at sende os indenfor).

Det er Ronni til højre, Kurt i midten og min sidste bror til venstre:

[Billede]

Hold kæft hvor ser jeg bare stinkende godt ud - på den homo-erotiske måde...

Og for de heldige få der IKKE har set Stefan endnu, så er hans brødre altså med afstand de præsentable i familien.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Så har Døssing II da fået sig et logo.

Desuden kan man se af hans datinginfo på holdsiden at han har meget til fældes med holdets tidligere GM. Sjovt sammentræf!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

KORRUPTION!!!!

Svineri at Nellemoes og Døssingerne nu har 2 franchises.

Var det ikke fordi jeg selv sad i udvalget og modtaget en pæn portion bestikkelse, så havde jeg sq nok meldt dem til forretningsudvalget!

Faktisk har jeg ikke nogle brødre - til gengæld gafler Kerb-Crawlers Tyreke Evans for Bill Walker om et par uger!

KORRUPTION!!!!

At du altså også har fået bestikkelse... var sq ikke en del af aftalen. Men Dwajt og Griffin er vel på vej til farmand for Amir og Dragic som aftalt.

Jooo, ham Døsse gemmer åbenbart på en moden herre sådan dybt inde... iøvrigt hvor er vi mhp navngivning? : Døsse II, Dø-2, D2, Sø-Dø... hvordan kan vi bedst irritere og mobbe en ny dreng i klassen?

ReferencerSide 513 af 635Reference