NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 15:42Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnIøvrigt...
RYAN, lige for at sikre at du ikke har glemt det; deadline på søndag for at bringe din roster ned på max. 12 spillere plus en RD. Du er den eneste jeg sådan umiddelbart husker stadig er over limit.
Iøvrigt...
RYAN, lige for at sikre at du ikke har glemt det; deadline på søndag for at bringe din roster ned på max. 12 spillere plus en RD. Du er den eneste jeg sådan umiddelbart husker stadig er over limit.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 16:23Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Hmm ok sender dig lige en pb med hvem den uheldig er
Hmm ok sender dig lige en pb med hvem den uheldig er
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 18:47Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnFornuftig valg af Ryan at lade sin top blocker gå ?! Jeg siger ja, hva' sir då?
Dvs. 15 ud af de 20 GM'ere har sat sig på den lange liste over waivers/fritstillinger her inden sæsonstart og vi er alle (mener jeg da) nede på de max. 12 aktive spillere.
Næste deadline bliver fastlåsning af spillerlønninger, og jeg skal liiiige se om jeg kan overkomme at lave det som jeg plejer (det tager virkeligt langt tid, da der er rigtig meget manuelt arbejde), eller om jeg finder en nødløsning hvor jeg enten bare har et dump liggende hos mig selv (ikke optimalt) eller smider nogle screendumps sammen på en side jeg kan linke til (grimt men noget nemmere). Nå, der er stadig en måned til.
Fornuftig valg af Ryan at lade sin top blocker gå ?! Jeg siger ja, hva' sir då?
Dvs. 15 ud af de 20 GM'ere har sat sig på den lange liste over waivers/fritstillinger her inden sæsonstart og vi er alle (mener jeg da) nede på de max. 12 aktive spillere.
Næste deadline bliver fastlåsning af spillerlønninger, og jeg skal liiiige se om jeg kan overkomme at lave det som jeg plejer (det tager virkeligt langt tid, da der er rigtig meget manuelt arbejde), eller om jeg finder en nødløsning hvor jeg enten bare har et dump liggende hos mig selv (ikke optimalt) eller smider nogle screendumps sammen på en side jeg kan linke til (grimt men noget nemmere). Nå, der er stadig en måned til.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 18:52Oprindeligt skrevet af: NBA KapCommish,
Nu hvor jeg har skiftet navn, er det saa en god ide at de picks jeg har tradet rundt nu kommer til at hedde Bronx Bombers 1/11 osv og ikke RimRockers? Just to not get any confusion...
Commish,
Nu hvor jeg har skiftet navn, er det saa en god ide at de picks jeg har tradet rundt nu kommer til at hedde Bronx Bombers 1/11 osv og ikke RimRockers? Just to not get any confusion...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 18:56Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, den tænkte jeg også på bagefter, men var gået i gang med at opdatere sidste års stats på holdsiderne, så har ikke nået det endnu... men bloody right you are pal!
Ja, den tænkte jeg også på bagefter, men var gået i gang med at opdatere sidste års stats på holdsiderne, så har ikke nået det endnu... men bloody right you are pal!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 19:05Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesBrug nu hellere tiden på at holde jobinterviews så vi kan få nye GMs ind, så jeg kan få nye uvenner!
Brug nu hellere tiden på at holde jobinterviews så vi kan få nye GMs ind, så jeg kan få nye uvenner!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 19:16Oprindeligt skrevet af: NBA KapStefan har du ikke nok i mig? I hate you soooo much! 😛
Kurt, hvad med min holdtraad?
Stefan har du ikke nok i mig? I hate you soooo much! 😛
Kurt, hvad med min holdtraad?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 20:17Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesI øvrigt, kan jeg anbefale de nyere folk at læse Ultimate Insider fra start til slut. Trods en del stavefejl - ikke mindst fra min side - er der nogle temmelig sjove indslag imellem 😀
I øvrigt, kan jeg anbefale de nyere folk at læse Ultimate Insider fra start til slut. Trods en del stavefejl - ikke mindst fra min side - er der nogle temmelig sjove indslag imellem 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 21:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnTjaaa, nok ikke lige Stefana's altså.
Tjaaa, nok ikke lige Stefana's altså.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. september 2010, 19:45Oprindeligt skrevet af: PacersI forhold til rulle-nyheden på vores forside - er det så ikke forkert at det var det enste hold lokaliseret i USA... Hvad med American Highflyers 😉 ?! hehe
I forhold til rulle-nyheden på vores forside - er det så ikke forkert at det var det enste hold lokaliseret i USA... Hvad med American Highflyers 😉 ?! hehe