NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. september 2010, 22:46Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
Kunne man evt. anbefale at læse forfatningen eller bare kalenderen 😉Jeg forstod bare $3.7 på den måde at der ville være dispensation for begrænsningen på antal spillere på ens roster indtil spillerlønningerne fastlåses og det er jo først d. 10.10.10.
Kalenderen tror jeg fatktisk aldrig jeg har været inde på før, det kunne da være man skulle prøve det... 🙂
Tror dog jeg har fattet det nu... 🙂
Danish TWolf skrev:
Kunne man evt. anbefale at læse forfatningen eller bare kalenderen 😉
Jeg forstod bare $3.7 på den måde at der ville være dispensation for begrænsningen på antal spillere på ens roster indtil spillerlønningerne fastlåses og det er jo først d. 10.10.10.
Kalenderen tror jeg fatktisk aldrig jeg har været inde på før, det kunne da være man skulle prøve det... 🙂
Tror dog jeg har fattet det nu... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. september 2010, 22:56Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhhmm, du har sq da ret Jan,
det står ikke særlig godt i 3.7. - gad vide om ikke de to datoer har været identiske førhen og på et tidspunkt har jeg splittet dem ad.
Good pointer... men kalenderen er den rigtige, og ja, det er bare antallet af spillere der skal være opfyldt nu her.
hhmm, du har sq da ret Jan,
det står ikke særlig godt i 3.7. - gad vide om ikke de to datoer har været identiske førhen og på et tidspunkt har jeg splittet dem ad.
Good pointer... men kalenderen er den rigtige, og ja, det er bare antallet af spillere der skal være opfyldt nu her.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. september 2010, 23:05Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
hhmm, du har sq da ret Jan,det står ikke særlig godt i 3.7. - gad vide om ikke de to datoer har været identiske førhen og på et tidspunkt har jeg splittet dem ad.
Hvad sker der så med Andy's SlagTown Royal Knuckles? Der er jo 13 spillere på holdet lige pt. bliver der givet en dispensation?
Danish TWolf skrev:
hhmm, du har sq da ret Jan,det står ikke særlig godt i 3.7. - gad vide om ikke de to datoer har været identiske førhen og på et tidspunkt har jeg splittet dem ad.
Hvad sker der så med Andy's SlagTown Royal Knuckles? Der er jo 13 spillere på holdet lige pt. bliver der givet en dispensation?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. september 2010, 23:08Oprindeligt skrevet af: wukhangCrick skrev:
Hvad sker der så med Andy's SlagTown Royal Knuckles? Der er jo 13 spillere på holdet lige pt. bliver der givet en dispensation?Havde egentlig waivet Louios Amundsen. Så holdet var nede på 12
Crick skrev:
Havde egentlig waivet Louios Amundsen. Så holdet var nede på 12
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. september 2010, 23:16Oprindeligt skrevet af: Crickwukhang skrev:
Crick skrev:
Hvad sker der så med Andy's SlagTown Royal Knuckles? Der er jo 13 spillere på holdet lige pt. bliver der givet en dispensation?Havde egentlig waivet Louios Amundsen. Så holdet var nede på 12
Jamen så er der jo ingen ko på isen.... 🙂
wukhang skrev:
Crick skrev:
Jamen så er der jo ingen ko på isen.... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 7:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHelt korrekt... jeg har stadig et par opdateringsopgaver der ligger (og ligger godt 😐 ).
Helt korrekt... jeg har stadig et par opdateringsopgaver der ligger (og ligger godt 😐 ).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 9:52Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesUden at komme med konkrete tal, hvordan ser det så ud med antal på ventelisten til NBAiKL?
Jeg tænker på ekspansion - som jeg stadig er fortaler for. Dog nytter det ikke noget, når nu der pludselig er to ledige pladser, og der kun er 2-3 stykker på venteliste.
Er der flere, kan vi jo stadig snakke om det, da jeg på længere sigt gerne så 22 (og allerhelst 24) hold i ligaen, men som sagt afhænger det jo af hvor mange ventelisten kan byde på.
Uden at komme med konkrete tal, hvordan ser det så ud med antal på ventelisten til NBAiKL?
Jeg tænker på ekspansion - som jeg stadig er fortaler for. Dog nytter det ikke noget, når nu der pludselig er to ledige pladser, og der kun er 2-3 stykker på venteliste.
Er der flere, kan vi jo stadig snakke om det, da jeg på længere sigt gerne så 22 (og allerhelst 24) hold i ligaen, men som sagt afhænger det jo af hvor mange ventelisten kan byde på.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 9:55Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnLige nu er ventelisten så godt som udtømt, så en expansion vil kun kunne komme på tale hvis vi så går ud og annoncere efter nye folk.
Det skal jo også siges at de sidste 3-4 sæsoner har ligaen og den tilhørende debat KUN været synlig for de aktive GM'ere, og dermed aner ingen udenfor os 20 at der eksistere en sådan liga.
Altså ville en ekspansion skulle annonceres minimum 1 år før den finder sted, og derfra kan man så annoncere efter duelige GM'ere.
Lige nu er ventelisten så godt som udtømt, så en expansion vil kun kunne komme på tale hvis vi så går ud og annoncere efter nye folk.
Det skal jo også siges at de sidste 3-4 sæsoner har ligaen og den tilhørende debat KUN været synlig for de aktive GM'ere, og dermed aner ingen udenfor os 20 at der eksistere en sådan liga.
Altså ville en ekspansion skulle annonceres minimum 1 år før den finder sted, og derfra kan man så annoncere efter duelige GM'ere.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 11:09Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ok måske man så skulle gøre den synlig for andre eller ved de jo ikke den eksistere : )
Ok måske man så skulle gøre den synlig for andre eller ved de jo ikke den eksistere : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. september 2010, 12:12Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDer var jo en årsag Ryan til at vi lukkede af for generel beskuening.
Vi endte med at top 10 debatemner blev domineret af 3-4 NBAiKL tråde, hvilket hvis du er blandt de 98% af sidens besøgende der IKKE er med i ligaen, måske er ganske ligegyldigt, og i værste fald pisse irriterende.
På den her måde "spammer" vi ikke senest aktive debatter med vores lille liga (de andre ser jo debatten som hvis du kigger uden at logge på).
Jeg har intet imod at vi bliver kigget over skulderen, HVIS vi kan undgå at NBAiKL debatten står på seneste tråd listen... men det kunne ikke rigtig lade sig gøre førhen rent teknisk, ved ikke om Stefan kan finde en måde at omgåes det nu.
Der var jo en årsag Ryan til at vi lukkede af for generel beskuening.
Vi endte med at top 10 debatemner blev domineret af 3-4 NBAiKL tråde, hvilket hvis du er blandt de 98% af sidens besøgende der IKKE er med i ligaen, måske er ganske ligegyldigt, og i værste fald pisse irriterende.
På den her måde "spammer" vi ikke senest aktive debatter med vores lille liga (de andre ser jo debatten som hvis du kigger uden at logge på).
Jeg har intet imod at vi bliver kigget over skulderen, HVIS vi kan undgå at NBAiKL debatten står på seneste tråd listen... men det kunne ikke rigtig lade sig gøre førhen rent teknisk, ved ikke om Stefan kan finde en måde at omgåes det nu.