Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 508 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Pacers

Kan kun tilslutte mig koret der er kede af at du forlader os herinde.

Men igen - respekt for din beslutning... Kæmper selv i en sikkert noget lignende situation men satser da krafitgt på at holde skruen i vandet...

Held og lykke og på GENSYN Jeppe.

Men HEY (OPFORDRING TIL ALLE) puf lige til mig from time to time... ikke uvilje at jeg ikke lige får tjekket hverdag men tiden til det 🙂 Men jeg er her altså 🙂

Og forresten... min USB er gået kold såmangler alle mine stat data... så ville sætte STOR pris på hvisnogen lige kunne poste stillingerne med totaler herindei et format der er til at have med at gøre i forhold til excel 🙂

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Hvad skete der egentlig med den der super-blockbuster i har gået og snakket om så længe... blev den vetoed oder was?

Kan se stillingen ligger i arkivet med PP - men har brug for stillingen med samlede totaler.... Håber nogen kan være behjælpelig!

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg kunne egentligt også tønke mig at høre om denne KÆMPE blockbuster. Er vi på tredje uge nu eller ?? Det må virkelig være vildt...

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja hva sker der for den blockbuster, eller den anden udmeldelse der skulle komme, det sætter jo hele ligaen lidt i stå

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Vi kan alle blive enige om at ventetiden er lidt irriterende, men omvendt er der jo nok en grund til at der ikke er meldt noget ud.

Som jeg skrev tidligere, så hellere vente på den rette beslutning, fremfor at handle hurtigt, blot for hurtighedens skyld :).

Og så er det trods alt heller ikke værre - vi kan jo næsten regne ud, at det er en handel der inkluderer Evans, Cousins og Durant. I så fald, er det jo bare at undgå at byde på disse, det er trods alt kun 2 hold - eller tre? - der har en handel ud.

Jeg vil gerne handle! Giv mig bud! NU!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja ja mwn det tager vel ikke 2 uger at beslutte om en handel går igennem, medmindre den er afhængig af nogle andre beslutninger.

Men fred være med det hvis det er pga en udmelding, så går det nok

Jeg ved jo ikke om det er en udmelding, om der er regler der er overtrådt i forbindelse med handlen - måske problemer med forfatningen som der skal kigges på... Men det bliver vi jo klogere på, på ét eller andet tidspunkt :).

Nå, så mistede ligaen endnu en GM.. Hvis Andy stadig kan læse med, så tak for en hyggelig tid i ligaen - og tak fordi du kom til vores lille komsammen i Odense :).

ReferencerSide 508 af 635Reference