NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. september 2010, 20:03Oprindeligt skrevet af: PacersKan kun tilslutte mig koret der er kede af at du forlader os herinde.
Men igen - respekt for din beslutning... Kæmper selv i en sikkert noget lignende situation men satser da krafitgt på at holde skruen i vandet...
Held og lykke og på GENSYN Jeppe.
Men HEY (OPFORDRING TIL ALLE) puf lige til mig from time to time... ikke uvilje at jeg ikke lige får tjekket hverdag men tiden til det 🙂 Men jeg er her altså 🙂
Kan kun tilslutte mig koret der er kede af at du forlader os herinde.
Men igen - respekt for din beslutning... Kæmper selv i en sikkert noget lignende situation men satser da krafitgt på at holde skruen i vandet...
Held og lykke og på GENSYN Jeppe.
Men HEY (OPFORDRING TIL ALLE) puf lige til mig from time to time... ikke uvilje at jeg ikke lige får tjekket hverdag men tiden til det 🙂 Men jeg er her altså 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. september 2010, 20:04Oprindeligt skrevet af: PacersOg forresten... min USB er gået kold såmangler alle mine stat data... så ville sætte STOR pris på hvisnogen lige kunne poste stillingerne med totaler herindei et format der er til at have med at gøre i forhold til excel 🙂
Og forresten... min USB er gået kold såmangler alle mine stat data... så ville sætte STOR pris på hvisnogen lige kunne poste stillingerne med totaler herindei et format der er til at have med at gøre i forhold til excel 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2010, 19:28Oprindeligt skrevet af: KnatLouieHvad skete der egentlig med den der super-blockbuster i har gået og snakket om så længe... blev den vetoed oder was?
Hvad skete der egentlig med den der super-blockbuster i har gået og snakket om så længe... blev den vetoed oder was?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. september 2010, 19:53Oprindeligt skrevet af: PacersKan se stillingen ligger i arkivet med PP - men har brug for stillingen med samlede totaler.... Håber nogen kan være behjælpelig!
Kan se stillingen ligger i arkivet med PP - men har brug for stillingen med samlede totaler.... Håber nogen kan være behjælpelig!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2010, 9:22Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg kunne egentligt også tønke mig at høre om denne KÆMPE blockbuster. Er vi på tredje uge nu eller ?? Det må virkelig være vildt...
Jeg kunne egentligt også tønke mig at høre om denne KÆMPE blockbuster. Er vi på tredje uge nu eller ?? Det må virkelig være vildt...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2010, 10:05Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja hva sker der for den blockbuster, eller den anden udmeldelse der skulle komme, det sætter jo hele ligaen lidt i stå
Ja hva sker der for den blockbuster, eller den anden udmeldelse der skulle komme, det sætter jo hele ligaen lidt i stå
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2010, 13:32Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesVi kan alle blive enige om at ventetiden er lidt irriterende, men omvendt er der jo nok en grund til at der ikke er meldt noget ud.
Som jeg skrev tidligere, så hellere vente på den rette beslutning, fremfor at handle hurtigt, blot for hurtighedens skyld :).
Og så er det trods alt heller ikke værre - vi kan jo næsten regne ud, at det er en handel der inkluderer Evans, Cousins og Durant. I så fald, er det jo bare at undgå at byde på disse, det er trods alt kun 2 hold - eller tre? - der har en handel ud.
Jeg vil gerne handle! Giv mig bud! NU!
Vi kan alle blive enige om at ventetiden er lidt irriterende, men omvendt er der jo nok en grund til at der ikke er meldt noget ud.
Som jeg skrev tidligere, så hellere vente på den rette beslutning, fremfor at handle hurtigt, blot for hurtighedens skyld :).
Og så er det trods alt heller ikke værre - vi kan jo næsten regne ud, at det er en handel der inkluderer Evans, Cousins og Durant. I så fald, er det jo bare at undgå at byde på disse, det er trods alt kun 2 hold - eller tre? - der har en handel ud.
Jeg vil gerne handle! Giv mig bud! NU!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2010, 13:36Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja ja mwn det tager vel ikke 2 uger at beslutte om en handel går igennem, medmindre den er afhængig af nogle andre beslutninger.
Men fred være med det hvis det er pga en udmelding, så går det nok
Ja ja mwn det tager vel ikke 2 uger at beslutte om en handel går igennem, medmindre den er afhængig af nogle andre beslutninger.
Men fred være med det hvis det er pga en udmelding, så går det nok
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. september 2010, 13:46Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg ved jo ikke om det er en udmelding, om der er regler der er overtrådt i forbindelse med handlen - måske problemer med forfatningen som der skal kigges på... Men det bliver vi jo klogere på, på ét eller andet tidspunkt :).
Jeg ved jo ikke om det er en udmelding, om der er regler der er overtrådt i forbindelse med handlen - måske problemer med forfatningen som der skal kigges på... Men det bliver vi jo klogere på, på ét eller andet tidspunkt :).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. september 2010, 11:33Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesNå, så mistede ligaen endnu en GM.. Hvis Andy stadig kan læse med, så tak for en hyggelig tid i ligaen - og tak fordi du kom til vores lille komsammen i Odense :).
Nå, så mistede ligaen endnu en GM.. Hvis Andy stadig kan læse med, så tak for en hyggelig tid i ligaen - og tak fordi du kom til vores lille komsammen i Odense :).