Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 507 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Fair nok - bare tag den tid der skal til, selvom vi andre der nysgerrige som bare pokker.

Hellere en beslutning der er gennemtænkt, end en lynhandel der sender et eller flere hold tilbage til ABA.

Så mangler vi kun Silver Foxes, Grunts og JailBlazers på Yahoo...

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Bozzy er på ferie og er først tilbage torsdag mener eller fredag

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Hej allesammen. Jeg skriver desværre for at annoncere min tilbagetrækning fra vores herlige liga. Jeg har snakket lidt frem og tilbage med Kurt, og er nu endelig kommet frem til at træffe en beslutning. Jeg havde egentlig tænkt mig at tage en sæson mere, men et fuldtidsarbejde og diverse ekstra projekter har desværre nødsaget mig til at stoppe allerede nu.

Det betyder samtidig også, at jeg holder en pause fra siden generelt, hvor jeg jo ellers har været mere eller mindre fast knyttet i seks-syv år efterhånden! Jeg vil derfor gerne lige sige tak, specielt til de drenge der har været med helt fra dengang, hvor vi var et sprudlende nyt nyhedssite om NBA. Det har sgu været en fed tur!

Held og lykke fremover allesammen, både med jeres hold og generelt. Jeg forsvinder jo ikke helt, så I kan da altid fange mig til en heftig diskussion om NBA på msn. Jeg fortryder intet, udover alle mine handler med Kurt og den famøse Al J. for Vince Carters gamle knæ. Og lad så ellers jagten gå ind på alle mine unge talenter!

This monkey is signing out, ha det godt!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Tak for alle årene Jeppe / Hr Niller-piller / Monkey.

Held og lykke med arbejdet og projekterne!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Held og lykke med det Jeppe og respekt for at sige stop mens legen er god.

Det har været en fornøjelse at have dig herinde og både KL og NBAinfo mister en fornuftig og stabil tunge.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Det er jeg ked af at høre, Jeppe. Forhåbentlig får du tid til at kigge forbi debatten en gang imellem. Det er jo en god måde at slå 5 minutter ihjel på sammen med en kop kaf' 🙂

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Held og lykke med det hele Jeppe, du vil blive savnet, isaer her i ligaen (hvor du har takket nej til alle mine trade forslag)! Haaber du kigger forbi from time to time...

Heps Jeppe.

Ærgerligt du forlader ligaen, men forståeligt. Nogle gange er man nødt til hive nødbremsen, og fokusere på andre ting.

Personligt havde jeg godt af de små 2 år - eller hvor meget det nu var - hvor jeg havde pause fra ligaen (at jeg så mistede Rondo og LeBron holdet var jo så bare lidt skod).

Mon ikke du kommer tilbage? Du skal i hvert fald være velkommen. Tak for denne gang :).

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Held og lykke Jeppe fremover, ja du kommer jo nok tilbage til ligaen på et tidspunkt, du kommer jo nok til at savne forummet med dybe diskutioner.

Har været cool at have dig med i ligaen, men endnu engang held og lykke

ReferencerSide 507 af 635Reference