NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. august 2010, 14:59Oprindeligt skrevet af: Miller31Tjah, Spaniens roster har en gns. alder på: 26,03 år.
USAs roster er 25,07 år.Taget ren og skær ud fra årgange og uden at tælle måneder med.
Så jeg synes måske alder er et ret dårligt argument. Og skal vi så i øvrigt ikke blive enige om at Rose har været ROY, stået i NCAA-finale og taget sit hold videre i en Playoff-serie.
Ikke at vi skal hanke op i den gamle PG-debat, men Curry har jo intet vist ift. Rose. At Rubio overhovedet løber og spiller lige op med de spillere viser jo hvor vild han er.
EDIT:
Ros skal du dog have for at give ham credit nu 🙂
Tjah, Spaniens roster har en gns. alder på: 26,03 år.
USAs roster er 25,07 år.
Taget ren og skær ud fra årgange og uden at tælle måneder med.
Så jeg synes måske alder er et ret dårligt argument. Og skal vi så i øvrigt ikke blive enige om at Rose har været ROY, stået i NCAA-finale og taget sit hold videre i en Playoff-serie.
Ikke at vi skal hanke op i den gamle PG-debat, men Curry har jo intet vist ift. Rose. At Rubio overhovedet løber og spiller lige op med de spillere viser jo hvor vild han er.
EDIT:
Ros skal du dog have for at give ham credit nu 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. august 2010, 15:17Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHhhhmm, gad vide om jeg skulle prøve et bud med Wade+DWill for Curry... neeej, det er vel omsonst, får jeg aldrig overbevist Ryan om er til hans fordel 😉
Hhhhmm, gad vide om jeg skulle prøve et bud med Wade+DWill for Curry... neeej, det er vel omsonst, får jeg aldrig overbevist Ryan om er til hans fordel 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. august 2010, 15:29Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Curry stjal nu bolden fra Rubio så ja han er da verdens klasse,
Nu mente jeg mere at Spanierne bare spiller mere roligt end USA, Rose lavede en angrebsfejl på et dumt tidspunkt, fordi han ville for meget, det var mere det jeg hentydede til med erfaring, spillere der er for afhængige af deres fysiske værktøjer, eller er atletiske freaks, har som regel ikke helt den samme basket IQ som spillere der ikke er, og ja Rose er et fysisk pragt eksemplar men derfor betyder det ikke at hans basket IQ er bedre end en scrub fra israels plads 😉
Generelt synes jeg ikke Rose og Billups var imponerende igår for USA,
Curry stjal nu bolden fra Rubio så ja han er da verdens klasse,
Nu mente jeg mere at Spanierne bare spiller mere roligt end USA, Rose lavede en angrebsfejl på et dumt tidspunkt, fordi han ville for meget, det var mere det jeg hentydede til med erfaring, spillere der er for afhængige af deres fysiske værktøjer, eller er atletiske freaks, har som regel ikke helt den samme basket IQ som spillere der ikke er, og ja Rose er et fysisk pragt eksemplar men derfor betyder det ikke at hans basket IQ er bedre end en scrub fra israels plads 😉
Generelt synes jeg ikke Rose og Billups var imponerende igår for USA,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. august 2010, 15:40Oprindeligt skrevet af: JennerJeg har aldrig sagt noget om at Curry stjal den fra Rubio, jeg snakkede om Rose... Men nej alle atletiske freaks har ikke god basket iq men nogen har, og det er som regel dem der kan blive superstjerner. Rose har basket IQ, og netop derfor kan han blive en superstar... Og tjaa Rose levere 13 pts, inkl de 4 der vinder kampen til sidst med 4 rebounds og 3 assists.
Han laver også 5 TOs men Curry laver 3 på 7 min...Ingen tvivl om Curry er god, og jeg elsker ham selv meget højt som spiller, da han er meget mere fundamental end så mange andre, men lad ham nu lige vise noget når det virkerlig gælder først.
Jeg har aldrig sagt noget om at Curry stjal den fra Rubio, jeg snakkede om Rose... Men nej alle atletiske freaks har ikke god basket iq men nogen har, og det er som regel dem der kan blive superstjerner. Rose har basket IQ, og netop derfor kan han blive en superstar... Og tjaa Rose levere 13 pts, inkl de 4 der vinder kampen til sidst med 4 rebounds og 3 assists.
Han laver også 5 TOs men Curry laver 3 på 7 min...
Ingen tvivl om Curry er god, og jeg elsker ham selv meget højt som spiller, da han er meget mere fundamental end så mange andre, men lad ham nu lige vise noget når det virkerlig gælder først.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. august 2010, 16:59Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Tjaa kommer nok an på hvilken type spiller man er til, jeg er nok mere til pg's der har deres største kvaliteter i at sætte abdre folk op, det synes jeg Paul, D Will, Nash, Rondo og Kidd er gode til, også derfor jeg synes de alle er bedre pg's end Rose,
Rose er god til at scorer point, men derefter er det vel ikke en ting han kan, som der ikke er 10 andre pg's der kan gøre mindst ligeså godt hvis ikke bedre,
Ud fra kampen igår må Rubio jo også være fuldstændig outstanding i de folks øjne som rater Rose som en top pg,
Ja Rose havde en god statline igår og mod lithauen var han ikke specielt imponerende, så det svinger lidt for de fleste på team usa udover Durant
Tjaa kommer nok an på hvilken type spiller man er til, jeg er nok mere til pg's der har deres største kvaliteter i at sætte abdre folk op, det synes jeg Paul, D Will, Nash, Rondo og Kidd er gode til, også derfor jeg synes de alle er bedre pg's end Rose,
Rose er god til at scorer point, men derefter er det vel ikke en ting han kan, som der ikke er 10 andre pg's der kan gøre mindst ligeså godt hvis ikke bedre,
Ud fra kampen igår må Rubio jo også være fuldstændig outstanding i de folks øjne som rater Rose som en top pg,
Ja Rose havde en god statline igår og mod lithauen var han ikke specielt imponerende, så det svinger lidt for de fleste på team usa udover Durant
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. august 2010, 17:16Oprindeligt skrevet af: Miller31Ud fra kampen igår må Rubio jo også være fuldstændig outstanding i de folks øjne som rater Rose som en top pg,
Det giver da aldrig mening? Rose og Rubio er netop på alle måder hinandens modsætninger.
I øvrigt kan Curry udelukkende beskrives som en scorende PG, hvis han skal betegnes som PG.
Det giver da aldrig mening? Rose og Rubio er netop på alle måder hinandens modsætninger.
I øvrigt kan Curry udelukkende beskrives som en scorende PG, hvis han skal betegnes som PG.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. august 2010, 17:19Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkMiller31 skrev:
Desuden er han faktisk blevet forholdsvis bred og ligner lidt en mand efterhånden kan tage NBA PGs på størrelse også.
Nu sad jeg lige og så det klip Miller31 lagde op tidligere, og det var faktisk det første der sprang i øjnene hos mig. Han ligner helt bestemt en der har fysikken til at kunne klare sig i NBA efterhånden. Det er i al faldet ret tydeligt at han har bulket op og han har da også lagt en inch eller to på siden jeg så ham sidst. Curry og Rose så jo næsten halvsmå ud i forhold til ham taget i betragtning af de er listet til 6-3 begge to. Så jeg ved ikke om NBA measurements lyver som sædvanlig eller om Rubio i virkeligheden er ved at nærme sig noget der ligner 6-5 (på wiki er han listet til 6-3 også).
En anden observation var at hans skud stadig ser lidt suspekt ud, men mere consistent i formen. Det er i al faldet tydeligt der er blevet arbejdet med det, hvilket jo borger godt for fremtiden.
Ellers synes jeg hans spil lignede sig selv på godt og ondt, Som Mali nævner er der stadig en hulens masse super satsede afleveringer hvor man ryster lidt på hovedet, og samtidig en del afleveringer hvor man bare må sige at han simpelthen er for visionær i forhold til sine medspillere som ikke lige fanger hans ideer.
Men ok, den observation var lige baseret på de 12 min jeg så i Miller31s klip, jeg har af gode grunde ikke set så meget bold i et stykke tid, men jeg kan da helt klart se store fremskridt i Rubios spil fra sidst jeg så ham... Hvis den kamp viste hans nuværende niveau så løver det godt når han beslutter sig for at krydse dammen (... og tørner ud for et andet franchise en Minnesota Popsickles)
Miller31 skrev:
Desuden er han faktisk blevet forholdsvis bred og ligner lidt en mand efterhånden kan tage NBA PGs på størrelse også.
Nu sad jeg lige og så det klip Miller31 lagde op tidligere, og det var faktisk det første der sprang i øjnene hos mig. Han ligner helt bestemt en der har fysikken til at kunne klare sig i NBA efterhånden. Det er i al faldet ret tydeligt at han har bulket op og han har da også lagt en inch eller to på siden jeg så ham sidst. Curry og Rose så jo næsten halvsmå ud i forhold til ham taget i betragtning af de er listet til 6-3 begge to. Så jeg ved ikke om NBA measurements lyver som sædvanlig eller om Rubio i virkeligheden er ved at nærme sig noget der ligner 6-5 (på wiki er han listet til 6-3 også).
En anden observation var at hans skud stadig ser lidt suspekt ud, men mere consistent i formen. Det er i al faldet tydeligt der er blevet arbejdet med det, hvilket jo borger godt for fremtiden.
Ellers synes jeg hans spil lignede sig selv på godt og ondt, Som Mali nævner er der stadig en hulens masse super satsede afleveringer hvor man ryster lidt på hovedet, og samtidig en del afleveringer hvor man bare må sige at han simpelthen er for visionær i forhold til sine medspillere som ikke lige fanger hans ideer.
Men ok, den observation var lige baseret på de 12 min jeg så i Miller31s klip, jeg har af gode grunde ikke set så meget bold i et stykke tid, men jeg kan da helt klart se store fremskridt i Rubios spil fra sidst jeg så ham... Hvis den kamp viste hans nuværende niveau så løver det godt når han beslutter sig for at krydse dammen (... og tørner ud for et andet franchise en Minnesota Popsickles)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. august 2010, 12:55Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSå er yahoos positioner blevet officielle. Durant har som forventet ikke sin SG 🙁
Andre spændende udviklinger inkluderer Roy og Joe Johnson der ikke længere har PG, og Deng, Curry og Westbrook der ikke længere har SG.
Min nye rookie, centeren Tiago Splitter, kan overraskende nok ikke spille center. Han har derimod fået SF, hvilket egentlig passer mig meget godt 🙂
Så er yahoos positioner blevet officielle. Durant har som forventet ikke sin SG 🙁
Andre spændende udviklinger inkluderer Roy og Joe Johnson der ikke længere har PG, og Deng, Curry og Westbrook der ikke længere har SG.
Min nye rookie, centeren Tiago Splitter, kan overraskende nok ikke spille center. Han har derimod fået SF, hvilket egentlig passer mig meget godt 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. august 2010, 13:05Oprindeligt skrevet af: Crickmadsberggreen skrev:
Så er yahoos positioner blevet officielle. Durant har som forventet ikke sin SG 🙁Andre spændende udviklinger inkluderer Roy og Joe Johnson der ikke længere har PG, og Deng, Curry og Westbrook der ikke længere har SG.
Tiago skal nok få sin C position... Det samme var tilfældet sidste år da jeg fik David Andersen han stod også som SF men fik både PF og C i løbet af sæsonen.
madsberggreen skrev:
Så er yahoos positioner blevet officielle. Durant har som forventet ikke sin SG 🙁Andre spændende udviklinger inkluderer Roy og Joe Johnson der ikke længere har PG, og Deng, Curry og Westbrook der ikke længere har SG.
Tiago skal nok få sin C position... Det samme var tilfældet sidste år da jeg fik David Andersen han stod også som SF men fik både PF og C i løbet af sæsonen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. august 2010, 13:07Oprindeligt skrevet af: CrickUha Josh Smith har kun fået PF det samme har Beasley..... Muhahahahaha...... 😀
Uha Josh Smith har kun fået PF det samme har Beasley..... Muhahahahaha...... 😀