Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 502 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Miller31 skrev:

Få ham nu bare til NBA, en backcourt med Rubio og Turner kan forhåbentlig dominere ligaen de næste 10-15 år!

Turner hvem?

madsberggreen skrev:

Miller31 skrev:

Få ham nu bare til NBA, en backcourt med Rubio og Turner kan forhåbentlig dominere ligaen de næste 10-15 år!

Turner hvem?

Ahhhh.

Jeg havde ikke lige luret det var i KL-tråden du havde skrevet 🙂

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Det var også dig som var dum nok til at sende Rubio væk jo 😉

Det er selvfølgeligt rigtigt nok. Men Stuckey bliver stor i år! Eller...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Nu så jeg ikke kampen, og håber selvf. at RR bliver for vild (I MINNESOTA!), men kan godt forstå at folk i USA er lidt sværere at dupere, for en stat line på hvad var det 7 point og 3 assists, det er altså ikke noget det er muligt at få god presse på i NBA.

Men alle de amerikanere der så kampen holder forhåbentligt kæft med deres bekymringer om at Rubio ikke kan spille forsvar i NBA. Var det ikke også dig der var på den vogn, Ryan? 😉

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Havde det været NBA havde han været noteret for mindst 5 assist i går.

Desuden spiller han jo maksimalt 20 min og dertil kan så tilføjes lidt rebs og steals.

Ganske korrekt, at stat-linesene jo ikke er de vildeste, men det er internationalt og der skal bare langt mere til, samtidig spiller man færre min pr. kamp.

Både Coach K, Rose og Durant har været ude og rose Rubios indsats i går og sige at han kan spille med i NBA. Der mangler stadig en smule coolness i enkelte situationer, men knægten er stadig ung og derfor er det vel naturligt han lader sig rive lidt med. Big game reps og så skal han nok blive stor.

Desuden er han faktisk blevet forholdsvis bred og ligner lidt en mand efterhånden kan tage NBA PGs på størrelse også.

En anden ikke så KL-relateret ting som sprang i øjnene i går var i øvrigt, at Llull er NBA-ready som en lidt mindre Rudy Fernandez!

Oprindeligt skrevet af: mali

Rubio spillede fremragende - specielt defensivt, men også offensivt så det godt ud. Han havde selvfølgelig nogle dumme turnovers, men det er svært at undgå når hans pasning-stil er så flashy som den jo nu er. Med tiden lærer han (forhåbentlig gennem kampe i NBA) at blive bedre til at vurdere og læse modstanderens forsvar. Lige nu er der stadig for mange af hans pasninger, som bliver lagt med alt for stor risiko - men til stor underholdning for os der kigger med. 🙂

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja han gjorde det rigtigt godt igår Rubio, specielt imod Rose, også derfor det var lækkert at se Curry komme ind og lige schoole Rubio med et nice crossover og steal, men jo Rubio viker klar, og virker også som en klogere spillere end Rose som han lå meget overfor,

Ja det er rigtigt inden sidste års draft havde jeg ikke stor fidus til Rubio, tror nu nok han skal blive god, specielt hans defense er jeg imponeret af, stjal vist også bolden fra Rose 2 gange men det siger vist mere om Rose end Rubio,

Generelt kunne man godt we i kampen igår, at spanien bare spiller klogere bold end USA men burde man også forvente med alle de unge spillere

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Siger det mere om Rose end om Rubio? Give credit where credit is due....

Rose er en af de bedste PGs i NBA, og samtidig ung, han er et fysisk fænomen og en verdensklasses atlet... Du snakker som om han er en eller anden scrub fra Israels Plads? Fair nok hvis du ikke bryder dig om Rubio, men hvis det var Curry der var kommet ind og havde lavet de to steals havde han været den bedste spiller i verden og DPOY de næste 10 år. Tag nu de briller af Ryan 😉

ReferencerSide 502 af 635Reference