NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. august 2010, 21:10Oprindeligt skrevet af: madsberggreenEr der nogen der ved hvornår man kan finde ud af hvilke positioner folk kan spille i den kommende fantasy-sæson? Det betyder ret meget for mine offseason-planer om Kevin Durant er SG-eligible eller ej...
Er der nogen der ved hvornår man kan finde ud af hvilke positioner folk kan spille i den kommende fantasy-sæson? Det betyder ret meget for mine offseason-planer om Kevin Durant er SG-eligible eller ej...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. august 2010, 21:16Oprindeligt skrevet af: Miller31Yahoo plejer vist at melde det ud tidligst 2-3 uger før sæsonen.
Yahoo plejer vist at melde det ud tidligst 2-3 uger før sæsonen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. august 2010, 21:25Oprindeligt skrevet af: madsberggreenOk. Håber sgu han får et år til som SG, selvom det jo næppe afspejler virkeligheden 🙂
Gad vide hvad de baserer de positioner på? Nogle gange virker det godt nok grebet ud af luften. Sidste år kunne Jason Thompson spille SF og Luol Deng kunne spille SG, men Lebron kunne ikke spille andet end SF selvom han nok i realiteten er en af de fem bedste spillere i NBA på samtlige positioner.
Ok. Håber sgu han får et år til som SG, selvom det jo næppe afspejler virkeligheden 🙂
Gad vide hvad de baserer de positioner på? Nogle gange virker det godt nok grebet ud af luften. Sidste år kunne Jason Thompson spille SF og Luol Deng kunne spille SG, men Lebron kunne ikke spille andet end SF selvom han nok i realiteten er en af de fem bedste spillere i NBA på samtlige positioner.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. august 2010, 21:43Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnTror du må ud og finde en SG min dreng, da han pt står som SF only hos Yahoo, så mon ikke den opdatering er foregået for ham.
Yahoo køber sig til stats og positions (al data faktisk) fra et privat firma (ikke NBA relateret) da de ikke gider selv samle de data. Det samme gør ESPN og sjovt nok NBA.com selv :s ... Så vidt jeg er orienteret er de eneste der ikke gør det, CBS Sports, som skulle bruge de officielle meldinger spillerne giver når de tjekker ind ved dommerbordet under kampene - og de er helt til hø i min verden, da f.eks. Amir Johnson tjekker ind som SF (og man kan risikere at alle 5 spillere tjekker ind som SF f.eks. selvom de tager andre af de fem normale positioner).
For better or worse, vi napper af nødvendighed hvad Yahoo finder ud af - uanset om det er korrupt eller ej. Deres filosofi er at hvis de får logget en spiller som starter i 5 kampe på en anden position end den han starter sæsonen med, så får han OGSÅ den nye position med resten af sæsonen og næste sæson (sådan har det kørt de sidste par år i hvert fald).
Tror du må ud og finde en SG min dreng, da han pt står som SF only hos Yahoo, så mon ikke den opdatering er foregået for ham.
Yahoo køber sig til stats og positions (al data faktisk) fra et privat firma (ikke NBA relateret) da de ikke gider selv samle de data. Det samme gør ESPN og sjovt nok NBA.com selv :s ... Så vidt jeg er orienteret er de eneste der ikke gør det, CBS Sports, som skulle bruge de officielle meldinger spillerne giver når de tjekker ind ved dommerbordet under kampene - og de er helt til hø i min verden, da f.eks. Amir Johnson tjekker ind som SF (og man kan risikere at alle 5 spillere tjekker ind som SF f.eks. selvom de tager andre af de fem normale positioner).
For better or worse, vi napper af nødvendighed hvad Yahoo finder ud af - uanset om det er korrupt eller ej. Deres filosofi er at hvis de får logget en spiller som starter i 5 kampe på en anden position end den han starter sæsonen med, så får han OGSÅ den nye position med resten af sæsonen og næste sæson (sådan har det kørt de sidste par år i hvert fald).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. august 2010, 23:25Oprindeligt skrevet af: madsberggreenVed du om man kan finde den information nogen steder? For i så fald kunne jeg vel tjekke om Durant var noteret for 5 kampe som SG sidste år.
Ved du om man kan finde den information nogen steder? For i så fald kunne jeg vel tjekke om Durant var noteret for 5 kampe som SG sidste år.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. august 2010, 6:18Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMan kan kun se om det er G, F eller C de starter på (hvilket er nok i det her tilfælde) og der kigger jeg bare på "Split Stats" på spillersiden, og han står rigtig nok noteret for 82 starts på F.
Man kan kun se om det er G, F eller C de starter på (hvilket er nok i det her tilfælde) og der kigger jeg bare på "Split Stats" på spillersiden, og han står rigtig nok noteret for 82 starts på F.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. august 2010, 9:40Oprindeligt skrevet af: madsberggreenOK. Tak for hjælpen!
OK. Tak for hjælpen!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. august 2010, 10:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSe på den positive side af sagen, du har jo kun ham på SF, så han skal jo starte der alligevel 😉
Se på den positive side af sagen, du har jo kun ham på SF, så han skal jo starte der alligevel 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. august 2010, 10:43Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJa, men måske havde jeg en anden (og meget hemmelig) plan, der var lidt afhængig af at jeg kunne spille ham som SG.
Nu hvor det tilsyneladende ikke bliver aktuelt, er jeg på udkig efter en backup G (både PG og SG) og/eller en backup SF. Det skal være en spiller der får reelle minutter, og ikke koster det hvide ud af øjnene. Jeg kan dog måske godt tage en veteran på en lidt større kontrakt hvis den udløber efter i år. Spillere på lange kontrakter skal være ca midt i tyverne eller yngre før de har interesse.
Ja, men måske havde jeg en anden (og meget hemmelig) plan, der var lidt afhængig af at jeg kunne spille ham som SG.
Nu hvor det tilsyneladende ikke bliver aktuelt, er jeg på udkig efter en backup G (både PG og SG) og/eller en backup SF. Det skal være en spiller der får reelle minutter, og ikke koster det hvide ud af øjnene. Jeg kan dog måske godt tage en veteran på en lidt større kontrakt hvis den udløber efter i år. Spillere på lange kontrakter skal være ca midt i tyverne eller yngre før de har interesse.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. august 2010, 12:11Oprindeligt skrevet af: Miller31Så fik man vist for alvor øjnene op for Ricky Rubio blandt amerikanerne. Efter gårsdagens magtpræstation, hvor han smed en +/- på ca +700(ok, overdrevet, men Spanien hentede to gange 8-10 points føringer når Rubio kom ind) og man rent faktisk kørte pick'n'roll med Rubio i crunch, virker det til de for alvor anerkender ham.
Få ham nu bare til NBA, en backcourt med Rubio og Turner kan forhåbentlig dominere ligaen de næste 10-15 år!
Så fik man vist for alvor øjnene op for Ricky Rubio blandt amerikanerne. Efter gårsdagens magtpræstation, hvor han smed en +/- på ca +700(ok, overdrevet, men Spanien hentede to gange 8-10 points føringer når Rubio kom ind) og man rent faktisk kørte pick'n'roll med Rubio i crunch, virker det til de for alvor anerkender ham.
Få ham nu bare til NBA, en backcourt med Rubio og Turner kan forhåbentlig dominere ligaen de næste 10-15 år!