Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 500 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: bozzy

Haha... Ej, hende kender jeg nu ikke. Men hun ser da meget sød ud 🙂

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

woop woop. Vil bare lige meddele at jeg nu er trygt tilbage i det danske og der derfor nu er åbent for tradeforslag o. lign.

Ugens tilbud: Luke Ridnour, starter i Minny indtil Johnno er klar igen

i har mit nr.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kurt, indrøm nu bare at du kun vil have info for at afpresse skøgen.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Lidt afpresning kan man vel altid gøre sig i... men det er nu mere slibrige historier til udveksling med andre naboer 😉

Og Bo ffs, hun er i bedste tilfælde det man kan kalde langt fra køn (det er hun så tilgengæld også, da man langt fra kun kan se kroppen og det er sq ikke ringe du)... så er trådt i hovedet af en hest trods alt sværere at se.

Men okay, havde en teori om at du og store Chris måske havde fundet hende i en Bornholmsk høstak en gang i ungdommens vår.

HEY DIRKSEN, velkommen tilbage til DK... hvornår får vi rejsefortællingerne fra dit (halve år??) i det fjernøstlige rige?

Oprindeligt skrevet af: mali

Nu hvor sommeren viser sig fra sin bedste side med dejligt vejr er det på tide at der sker noget spændende hos Allstars.
Derfor er Chris Bosh måske på vej ud af folden - og jeg vil høre om der er nogen derude der er interesserede i den meget solide All-star PF/C.
Han havde sidste år karrierens bedste sæson, hvor han præsterede ca 24 pts, 11 rebs, 2,5 asts, 0,5 stls og 1 blk. Efter skiftet til Heat vil han formentlig få lidt færre berøringer og deraf points - men rebs, asts, stls og blk må forventes at forblive på samme niveau, måske højere.

Kom frisk med et bud, hvis du har interesse.

Mvh Mads Lindgaard
Dalum Allstars

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Mig synes at Mig har set den her post et andet sted også ??? hhhhmmmm.

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

mali skrev:
Nu hvor sommeren viser sig fra sin bedste side med dejligt vejr er det på tide at der sker noget spændende hos Allstars.
Derfor er Chris Bosh måske på vej ud af folden - og jeg vil høre om der er nogen derude der er interesserede i den meget solide All-star PF/C.
Han havde sidste år karrierens bedste sæson, hvor han præsterede ca 24 pts, 11 rebs, 2,5 asts, 0,5 stls og 1 blk. Efter skiftet til Heat vil han formentlig få lidt færre berøringer og deraf points - men rebs, asts, stls og blk må forventes at forblive på samme niveau, måske højere.

Kom frisk med et bud, hvis du har interesse.

Mvh Mads Lindgaard
Dalum Allstars

Jeg kan se hva det er du får tiden til at gå med på arbejde!..anyways. hva tid har du fri?

Oprindeligt skrevet af: mali

Smukke Dirk skrev:
Jeg kan se hva det er du får tiden til at gå med på arbejde!..anyways. hva tid har du fri?

Tjo, NBAinfo er da klart at foretrække fremfor arbejde... Og jeg har jo to skærme - den ene til arbejde og den anden til NBAinfo... 😉 Men falder snart i søvn - man bør ikke gå i byen på en mandag....

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Som jeg har skrevet på et tidspunkt, er der altså ingen grund til at smide sine "tilbud" i snakketråden - og da slet ikke når man samtidig har gjort det i sin egen hold-tråd. Hold nu udsalg og den slags dér :)...

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Kender hende heller ikke Kurt... sorry 🙂

Til Mads: Jeg skriver om indtrængningsstrategi, forbrugeradfærd og kulturteori - benytter Aldi og Lidl som cases og forsøger via teorierne at forklare deres manglende/udeblevne succes på det danske marked. Også med inddragelse af fokus-gruppe interviews.

Så hvis nogen af jer (der selv laver dagligvare indkøb) på et tidspunkt ser en post på min facebook - så må I megetgerne henvende jer 🙂

ReferencerSide 500 af 635Reference