NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. august 2010, 23:33Oprindeligt skrevet af: KnatLouieCrunch skrev:
madsberggreen skrev:
KnatLouie skrev:
2) Ingen expansion før næste sæson.. hvis man skal til at beskytte sin top-5/6/7/whatever inden et expansion-draft, så skal man have god tid til at trade sig til den bedst mulige roster til sådan et scenarie, så man ikke bli'r rippet for det talent man troede man skaffet sig til fremtiden.. så er der nok mange managers der bli'r sure...og det ka' vi jo ikke ha' 😛
Det ville også være tarveligt over for dig, der lige har brugt så meget energi på at samle 23 præcis lige gode spillere 🙂
TIHI
Der skal ikke grines... :|:o:P
Crunch skrev:
madsberggreen skrev:
KnatLouie skrev:
2) Ingen expansion før næste sæson.. hvis man skal til at beskytte sin top-5/6/7/whatever inden et expansion-draft, så skal man have god tid til at trade sig til den bedst mulige roster til sådan et scenarie, så man ikke bli'r rippet for det talent man troede man skaffet sig til fremtiden.. så er der nok mange managers der bli'r sure...og det ka' vi jo ikke ha' 😛
Det ville også være tarveligt over for dig, der lige har brugt så meget energi på at samle 23 præcis lige gode spillere 🙂
TIHI
Der skal ikke grines... :|:o:P
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. august 2010, 17:27Oprindeligt skrevet af: PacersHey hey.... Jeg er ikke modstander af en udvidelse, men ligesom andre nysgerrig om bevæggrundene til at udvide.
Og en side bemærkning - Bare så I ikke tror jeg er uinteresseret for det er jeg bestemt ikke... Men jeg kæmper pt med at få alle ender til at mødes i form af en afhandling der skal have en ordentlig skalle her i efteråret samt et familieliv og et fuldtidsjob. SÅ please hav LIDT tålmodighed med mig 🙂 SKal nok svare på PB'ere inden for rimelig tid... 🙂
Hey hey.... Jeg er ikke modstander af en udvidelse, men ligesom andre nysgerrig om bevæggrundene til at udvide.
Og en side bemærkning - Bare så I ikke tror jeg er uinteresseret for det er jeg bestemt ikke... Men jeg kæmper pt med at få alle ender til at mødes i form af en afhandling der skal have en ordentlig skalle her i efteråret samt et familieliv og et fuldtidsjob. SÅ please hav LIDT tålmodighed med mig 🙂 SKal nok svare på PB'ere inden for rimelig tid... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. august 2010, 17:47Oprindeligt skrevet af: madsberggreenBare af ren nysgerrighed: Hvad skriver du om?
Bare af ren nysgerrighed: Hvad skriver du om?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. august 2010, 18:28Oprindeligt skrevet af: bozzyMine bevæggrunde er fuldstændigt ligesom Ryans. Nemlig at holdene får færre stjerner, og roleplayers får større betydning...
Mine bevæggrunde er fuldstændigt ligesom Ryans. Nemlig at holdene får færre stjerner, og roleplayers får større betydning...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. august 2010, 9:37Oprindeligt skrevet af: HrNilssonJeg er i princippet ikke for en udvidelse. Synes vi har et dejligt passende niveau, nogle hold er lidt hårdt ramt, men sådan er det jo. At der er folk der gerne vil med i ligaen er kun positivt. Men det betyder jo ikke, at vi pinedød skal udvide. Det er ikke fordi vi svømmer i stjerner, måske bortset fra et par stykker 🙂 men de har jo gjort sig fortjent til det. Tror mit problem er, at jeg ikke synes vores liga er parat til flere hold. Som jeg synes diverse udvalgs-valg, tilbagemeldinger og andet har vist.
Jeg er i princippet ikke for en udvidelse. Synes vi har et dejligt passende niveau, nogle hold er lidt hårdt ramt, men sådan er det jo. At der er folk der gerne vil med i ligaen er kun positivt. Men det betyder jo ikke, at vi pinedød skal udvide. Det er ikke fordi vi svømmer i stjerner, måske bortset fra et par stykker 🙂 men de har jo gjort sig fortjent til det. Tror mit problem er, at jeg ikke synes vores liga er parat til flere hold. Som jeg synes diverse udvalgs-valg, tilbagemeldinger og andet har vist.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. august 2010, 0:29Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHey folks
Jeg tager endnu en fuldtids uge som cock fra i morgen, så jeg er endnu engang lidt svær at få fat i. Jeg vil dog prøve at besvare PB'er så hurtigt som muligt.
Hey folks
Jeg tager endnu en fuldtids uge som cock fra i morgen, så jeg er endnu engang lidt svær at få fat i. Jeg vil dog prøve at besvare PB'er så hurtigt som muligt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. august 2010, 6:50Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnmadsberggreen skrev:
Hey folksJeg tager endnu en fuldtids uge som cock fra i morgen, så jeg er endnu engang lidt svær at få fat i. Jeg vil dog prøve at besvare PB'er så hurtigt som muligt.
Jeg går stærkt udfra at jeg -pga alder- har mistet taget i hvad der er slang for hvad her i lille DK... for den der lader vi ellers lige stå et øjeblik 😮
madsberggreen skrev:
Hey folksJeg tager endnu en fuldtids uge som cock fra i morgen, så jeg er endnu engang lidt svær at få fat i. Jeg vil dog prøve at besvare PB'er så hurtigt som muligt.
Jeg går stærkt udfra at jeg -pga alder- har mistet taget i hvad der er slang for hvad her i lille DK... for den der lader vi ellers lige stå et øjeblik 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. august 2010, 7:06Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDanish TWolf skrev:
madsberggreen skrev:
Det er ligesom at være almindelig kok, bortset fra at man rører i sovsen med [censored]ken.
Danish TWolf skrev:
madsberggreen skrev:
Det er ligesom at være almindelig kok, bortset fra at man rører i sovsen med [censored]ken.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. august 2010, 8:03Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKlumper i sovsen!
Klumper i sovsen!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. august 2010, 8:58Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnapropos det frække... en nabo (vi ikke rigtig har noget at gøre med) går der en del frække rygter om - på trods af at hun er indre missionsk, men religion har vel alle dage været garant for lidt udsvævende sexliv.
Hun skulle efter sigende være midt i 30'erne og så er hun fra Bornholm. Og så var det jo jeg tænkte... 2 bornholmske GM'ere i nogenlunde samme aldersgruppe, kunne jo være en af jer kendte til hende, så jeg evt. kunne trade inside info om hende til en anden nabo for sex eller bilvask eller noget andet??
http://www.facebook.com/home.php?#!/susanne.h.knudsen Har vel formodentlig heddet Susanne Helene Myhre før ægteskab?? Bo, Jacob... er der noget der ringer en klokke der? Nogen der vil indrømme at de har hoppet på hende eller ??
apropos det frække... en nabo (vi ikke rigtig har noget at gøre med) går der en del frække rygter om - på trods af at hun er indre missionsk, men religion har vel alle dage været garant for lidt udsvævende sexliv.
Hun skulle efter sigende være midt i 30'erne og så er hun fra Bornholm. Og så var det jo jeg tænkte... 2 bornholmske GM'ere i nogenlunde samme aldersgruppe, kunne jo være en af jer kendte til hende, så jeg evt. kunne trade inside info om hende til en anden nabo for sex eller bilvask eller noget andet??
http://www.facebook.com/home.php?#!/susanne.h.knudsen Har vel formodentlig heddet Susanne Helene Myhre før ægteskab?? Bo, Jacob... er der noget der ringer en klokke der? Nogen der vil indrømme at de har hoppet på hende eller ??