Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 504 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Sjovt at se hvad Ryan gør nu. Curry, DJ, Kidd og Westbrook alle kun med PG, og Deng kun med SF. Av av av. Er sikker på at det er mit held der spiller ind, nu hvor jeg ikke skal kæmpe med Ryan i D2, så bliver hans hold ødelagt af position eligibility. Længe leve the Jenx!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Crick skrev:
Uha Josh Smith har kun fået PF det samme har Beasley..... Muhahahahaha...... 😀

Ja, den har jeg vidst længe, men regner stærkt med at begge får SF i løbet af sæsonen så de kan hjælpe til med at dække de kampe ind.

ATL har meldt ud at de meget gerne vil rykke Horford til PF og Josh til SF, derfor man har jagtet en C... men han er så ikke dukket op endnu 😐

Beast skal nok starte 5 kampe på SF ganske hurtigt dog.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Danish TWolf skrev:

Crick skrev:
Uha Josh Smith har kun fået PF det samme har Beasley..... Muhahahahaha...... 😀

Ja, den har jeg vidst længe, men regner stærkt med at begge får SF i løbet af sæsonen så de kan hjælpe til med at dække de kampe ind.

ATL har meldt ud at de meget gerne vil rykke Horford til PF og Josh til SF, derfor man har jagtet en C... men han er så ikke dukket op endnu 😐

Beast skal nok starte 5 kampe på SF ganske hurtigt dog.

Sker det ikke kan vi lave en hurtigt handel Warrick for Josh straight up.... Kom nu Kurt, do it do it do it..... 😉

Vi kan sagtens lave en PF for SF handel Jan, men Warrick er det nok ikke lige 😉

Oprindeligt skrevet af: Crick

Danish TWolf skrev:
Vi kan sagtens lave en PF for SF handel Jan, men Warrick er det nok ikke lige 😉

Så skal de 2 store tunge hvide drenge også med, for den type spiller har jeg altid godt kunne lide... Gad vide hvorfor.... 🙂

Så skal det være de 2 store tunge hvide drenge uden Josh da...

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

ja nogle lidt halvdumme positions indtil videre, ohh well det går nok, så må Kidd sgu trades, selvom hans stats jo er svære at finde hos en sg,

Allerede 7 GM'ere tilmeldt i hver liga, så mangler kun øøøhhh hhhhmmm, det må være ca. 3 i hver division ??

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Lækkert at Yahoosports er oppe at køre allerede... lidt skidt at en del af spillerne har mistet deres positioner fra sidste år, men i de fleste tilfælde var det jo hvad man kunne forvente.. formoder dog at Ty Lawson får SG tilbage, efter han har spillet side om side med Billups et par kampe.. hvilket han gerne burde gøre... jeg krydser fingre ihvertfald 😛

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Kurt har du et link til det, for jeg kan intet finde på Yahoo, den vil kun give mig fantasy Baseball og Football..

ReferencerSide 504 af 635Reference