NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. august 2010, 13:08Oprindeligt skrevet af: JennerSjovt at se hvad Ryan gør nu. Curry, DJ, Kidd og Westbrook alle kun med PG, og Deng kun med SF. Av av av. Er sikker på at det er mit held der spiller ind, nu hvor jeg ikke skal kæmpe med Ryan i D2, så bliver hans hold ødelagt af position eligibility. Længe leve the Jenx!
Sjovt at se hvad Ryan gør nu. Curry, DJ, Kidd og Westbrook alle kun med PG, og Deng kun med SF. Av av av. Er sikker på at det er mit held der spiller ind, nu hvor jeg ikke skal kæmpe med Ryan i D2, så bliver hans hold ødelagt af position eligibility. Længe leve the Jenx!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. august 2010, 13:20Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnCrick skrev:
Uha Josh Smith har kun fået PF det samme har Beasley..... Muhahahahaha...... 😀Ja, den har jeg vidst længe, men regner stærkt med at begge får SF i løbet af sæsonen så de kan hjælpe til med at dække de kampe ind.
ATL har meldt ud at de meget gerne vil rykke Horford til PF og Josh til SF, derfor man har jagtet en C... men han er så ikke dukket op endnu 😐
Beast skal nok starte 5 kampe på SF ganske hurtigt dog.
Crick skrev:
Uha Josh Smith har kun fået PF det samme har Beasley..... Muhahahahaha...... 😀
Ja, den har jeg vidst længe, men regner stærkt med at begge får SF i løbet af sæsonen så de kan hjælpe til med at dække de kampe ind.
ATL har meldt ud at de meget gerne vil rykke Horford til PF og Josh til SF, derfor man har jagtet en C... men han er så ikke dukket op endnu 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. august 2010, 13:23Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
Crick skrev:
Uha Josh Smith har kun fået PF det samme har Beasley..... Muhahahahaha...... 😀Ja, den har jeg vidst længe, men regner stærkt med at begge får SF i løbet af sæsonen så de kan hjælpe til med at dække de kampe ind.
Sker det ikke kan vi lave en hurtigt handel Warrick for Josh straight up.... Kom nu Kurt, do it do it do it..... 😉
Danish TWolf skrev:
Crick skrev:
Sker det ikke kan vi lave en hurtigt handel Warrick for Josh straight up.... Kom nu Kurt, do it do it do it..... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. august 2010, 14:18Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnVi kan sagtens lave en PF for SF handel Jan, men Warrick er det nok ikke lige 😉
Vi kan sagtens lave en PF for SF handel Jan, men Warrick er det nok ikke lige 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. august 2010, 14:25Oprindeligt skrevet af: CrickDanish TWolf skrev:
Vi kan sagtens lave en PF for SF handel Jan, men Warrick er det nok ikke lige 😉Så skal de 2 store tunge hvide drenge også med, for den type spiller har jeg altid godt kunne lide... Gad vide hvorfor.... 🙂
Danish TWolf skrev:
Vi kan sagtens lave en PF for SF handel Jan, men Warrick er det nok ikke lige 😉
Så skal de 2 store tunge hvide drenge også med, for den type spiller har jeg altid godt kunne lide... Gad vide hvorfor.... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. august 2010, 14:48Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå skal det være de 2 store tunge hvide drenge uden Josh da...
Så skal det være de 2 store tunge hvide drenge uden Josh da...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. august 2010, 16:54Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja nogle lidt halvdumme positions indtil videre, ohh well det går nok, så må Kidd sgu trades, selvom hans stats jo er svære at finde hos en sg,
ja nogle lidt halvdumme positions indtil videre, ohh well det går nok, så må Kidd sgu trades, selvom hans stats jo er svære at finde hos en sg,
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. august 2010, 18:53Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnAllerede 7 GM'ere tilmeldt i hver liga, så mangler kun øøøhhh hhhhmmm, det må være ca. 3 i hver division ??
Allerede 7 GM'ere tilmeldt i hver liga, så mangler kun øøøhhh hhhhmmm, det må være ca. 3 i hver division ??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. august 2010, 19:12Oprindeligt skrevet af: KnatLouieLækkert at Yahoosports er oppe at køre allerede... lidt skidt at en del af spillerne har mistet deres positioner fra sidste år, men i de fleste tilfælde var det jo hvad man kunne forvente.. formoder dog at Ty Lawson får SG tilbage, efter han har spillet side om side med Billups et par kampe.. hvilket han gerne burde gøre... jeg krydser fingre ihvertfald 😛
Lækkert at Yahoosports er oppe at køre allerede... lidt skidt at en del af spillerne har mistet deres positioner fra sidste år, men i de fleste tilfælde var det jo hvad man kunne forvente.. formoder dog at Ty Lawson får SG tilbage, efter han har spillet side om side med Billups et par kampe.. hvilket han gerne burde gøre... jeg krydser fingre ihvertfald 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. august 2010, 21:29Oprindeligt skrevet af: SvupperKurt har du et link til det, for jeg kan intet finde på Yahoo, den vil kun give mig fantasy Baseball og Football..
Kurt har du et link til det, for jeg kan intet finde på Yahoo, den vil kun give mig fantasy Baseball og Football..