Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 497 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

tak tak

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Stefan Nellemoes skrev:
Jeg synes nu ikke at man skal undgå udvidelse, fordi der er 2-3 GMs der ikke vildt aktive.

Hvis det er SÅ slemt, så må de pågældende GMs jo afsættes.

Det er jo netop det der er min største anke mod udvidelse, for har vi kun 4 potentielle GM'ere og sluser dem ind på en udvidelse, så har vi ikke nogen til at tage over hvis der skal fyringer til. Alle 20 GM'ere fortsætter denne sæson, selvom en var meget tæt på at tage sit tøj og gå, og der ER som det siges måske en eller to andre GM'ere der kunne køre sur i det hvis ikke de får lidt medvind - hvem ved.

Under alle omstændigheder synes jeg at vi -i tråd med Xtians opfattelse- skal vende skråen og overveje det nøje. Det skal i hvert fald ikke være til denne sæson, så hvis der kan skabes en lidt større base af potentielle GM'ere op til næste offseason, så er jeg åben for at vi udvider med et par hold i hver division (det skulle dog helst afgøres i rigtig god tid, da det jo betyder flere oprykninger eller færre nedrykninger også).

Guderne skal vide at jeg gerne vil op på 30 hold (stadig med min liderlige kongstanke om en KL med reelle NBA hold in mente), men vi er en lille -dog vanvittig udsøgt, feteret og smuk- skare af fantasy entusiaster (yup, et pænere ord for nørd), og det må vi indse og forholde os til.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

H2H ville gøre at alle hele tiden blev holdt til ilden mn det er svært at
Implementere, men e helt klart for der kommer flere hold med, da det så med tiden også ville blive stor forskel på de picks man får, nu kan man jo rykke op og stadig få et godt 1 runde pick, ville nok hellere ikke skade nogle af holdene at miste nogle spillere eller 2 : ) hvis man altså f.eks kun kunne holde på 5-6 ag sine spillerr

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg skal blankt erkende, at jeg er meget stor modstander af H2H.

Afgørelserne i ligaen sidst på sæsonen er tit meget tilfældige(hvem har flest kampe, skader etc.) og det vi arbejder imod, må nu engang være, at den bedste vinder.

Jeg er heller ikke vild tilhænger af 30 mand(synes det er for mange, specielt i en rent dansk liga), men kan dog overtales til flere, f.eks. har 20 mand fungeret bedre end jeg havde regnet med.

Specielt i en keepers, hvor aktivitet nok er vigtigt, men hvor det også skal være muligt at tage en uge eller to af, synes jeg H2H er et endnu dårligere system end normalt.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Jeg er også stor modstander af H2H, af de grunde som Xtian beskriver.

Oprindeligt skrevet af: mali

Nu er det også kun i "Yahoo Et-Års liga med real life NBA rosters" at vi har diskuteret muligheden for at bruge H2H. I den "rigtige" NBAiKL skal der vel ikke ændres ved formatet.
Det er vel udelukkende en eventuel ekspansion vi snakker om her.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja ja helt sikkert går jeh også stærkt ud fra, men det skader jo ikke at prøve forskellig formater, tror såmænd H2H kunne være sjovt nok med PO og det hele

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Enig med Xtian og Jonas, lad os holde os langt vaek fra head to head i denne liga...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Altså jeg stemmer bestemt også for udvidelse, og har bestemt ikke noget problem med at vi lukker 2-6 hold ind.

@ Kurt @ Hvis du har et par stykker på venteliste, hvorfor så vente til næste sæson ??

Det lyder jo til at der er et par GM's der også kender forlk som de kan sige god for.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Hvis der skal udvides bliver vi næsten nød til at vente til næste år... Det kunne jo være at der var et par trades der ikke var blevet lavet hvis man vidste der kom et expansion draft eller man havde måske handlet anderledes da sæsonen var i gang...

ReferencerSide 497 af 635Reference