Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 496 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

mali skrev:

Danish TWolf skrev:
Havde overvejet det samme Ryan... vi har i hvert fald 2-3 styks på venteliste og måske der er 2 til blandt de der nye gutter der rykker for yahoo etårs.

MEN, spørgsmålet er hele tiden om det er muligt at finde afløsere hvis vi er en 24 holds liga (hvor vi så har støvsuget markedet for GM'ere).

Så længe vi laver divisionsopdelt liga, kan vi jo sagtens være f.eks. 30 hold (faktisk helt op til 40) - men vi blotter os mere og mere jo flere vi er - og dermed flere GM fyringer og færre GM'ere at tage af.

Mht en eventuel udvidelse af vores keeper-liga, så vil jeg da lige smide ind, at jeg har 1 kammerat, som helt sikkert gerne vil være med (han kan næsten ikke vente på at der kommer en ledig plads) - og to mere som måske kunne være interesserede. Og de er alle 3 hardcore fantasy-nørder. B)

Sig at de skal starte med at joine boardet. Det er meget sjovere hvis eventuelle new guys er folk man kender fra debatten - og det er vel egentlig også hele tanken bag ligaen 🙂

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg synes godt vi kunne udvide med 2-4 hold. Hvis der er fire der vil til, så to divisioner med 12 hold i hver.

Det er nu ikke kun fordi storebror også gerne vil lege med, men der trænger vel til at ske ét eller andet i ligaen.

Så hvis der komme en afstemning om udvidelse, vil jeg stemme for.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Jeg er helt sikkert også FOR en udvidelse af ligaen med en 2-4 hold, som Stefan siger. Hvis du (Kurt) føler, at dem der står på ventelisten er nogen vi kan forvente er aktive, så synes jeg egentlig, at de kunne komme med allerede inden sæsonstart. Men en afstemning evt. ?

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Danish TWolf skrev:
Xtian - skal iøvrigt lige høre hvad du har på Turner? For nu hvor jeg har draftet ham i den anden liga, så bliver jeg jo lidt i tvivl.

Egentlig troede jeg negativerne udelukkende kørte på at PHI måske ikke er bedste situation for ham og så havde han selvf. en dårlig summer league.

Nu hører jeg også at han har været meget negativ under kampene og brugt sin energi på at skælde ud og brokke sig etc. Men ellers så har jeg jo læst mest op på Favors og Cousins da jeg regnede med at pick #4 ville være dem jeg skulle vælge imellem.

Har du "et take" på Turner og hans situation... ??

Jeg har ikke så godt take som jeg burde, da jeg har lagt fokus andetsteds det meste af sommeren.

Turner havde en elendig SL og det du beskriver er vist ikke helt skævt.

Jeg tror umiddelbart ikke man skal tillægge specielt SL ret meget. Meldingerne fra 76ers-lejren er, at han var temmelig frustreret over dårlig form og derfor ikke var i nærheden af sit normale spil. Men det er selvfølgelig altid en smule subjektivt, når man går ind og ser på den slags.

Jeg er ikke såååå bekymret, han er stadig et forholdsvis sikkert kort og jeg er ikke i tvivl om han også var gået 2'er, hvis der var blevet draftet i dag.

Jeg er imod afstemning.

Afstemninger er gode til mange ting, men på nogle punkter er bred enighed nu det bedste.

Jeg kan godt lide ideen om udvidelse, men det kræver nogle ting og jeg synes måske også vi liiiige skal kigge på nogle af de nuværende GMs. Jeg vil ikke nævne navne og det drejer sig heller ikke om de super-aktive, men jeg synes sq der er nogle som sidder lidt i suppedasen.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg er enig med Christian. Hvis vi havde haft 20 superaktive GMs, havde vi godt kunne snakke om udvidelse, men det har vi altså ikke.

Når det så er sagt, synes jeg aktivitetsniveauet nu er betydeligt bedre end på samme tidspunkt sidste år, så vi går da i den rigtige retning.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Hvis ligaen udvides går jeg ud fra at der skal være et expansion draft???

Hvis det er tilfældet synes jeg at der max skal lukkes 2 hold ind... Hvis man lukker 4 ind vil de alle komme til at stinke i meget lang tid da deres spiller materiale vil være meget ringe...

2 hold vil godt kunne skrabe en starting five sammen som ville kunne begå sig...

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Hmm synes det er fint med 4-6 hold, de expansion hold der kom ind sidst er jo ikke blandt de dårlgste hold, så det er
Ligeså meget hvordan man selv gør tingene, stemmer for der kommer flere hold med mindst 4 : )

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Jeg synes nu ikke at man skal undgå udvidelse, fordi der er 2-3 GMs der ikke vildt aktive.

Hvis det er SÅ slemt, så må de pågældende GMs jo afsættes.

Men jeg formoder at samtlige GMs har meldt ud at de også vil være aktive i den kommende sæson, og hvis det viser sig ikke at være tilfældet, må det jo være farvel og tak.

Jeg synes dog godt vi kunne udvide med mindst to hold.

De nye hold vil jo alt andet lige få en masse ledig cap og gode picks.

Jeg siger heller ikke at udvidelse er tåbeligt. Jeg siger blot, at de nuværende "problemer" må have førsteprioritet.

Og så er jeg i øvrigt enig med Mads, men han er jo også en flot fyr.

ReferencerSide 496 af 635Reference