Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 495 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

http://www.fantasybasketballfederation.com/FBF/rodraft10.htm skal lige refreshes.

Så - hvis I synes det kan være sjovt at se hvordan andre KL's drafter, er vi godt igang i min ældste liga.

Jeg har 3 anden runde picks jeg regner med at bruge på; Mozgov, Darko og Livingston. Eller alternativt skal jeg finde en Euro spiller der ER fyldt 21, da vi også kan drafte dem (til og med i år - så laves reglerne om).

Overvejer en Bouroussis, men kender I nogen gode 21 årige (eller mere) der næsten garanteret får NBA karierrer?? Jan Vesely havde været interessant, men er desværre kun 20 år.

Iøvrigt sjovt, jeg prøvede at trade op til et pick mellem 10 og 17 for at ville tage Splitter, men han røg allerede som nr. 7 i draftet.

smider lige Mads' input til mit opråb her... (lå i en anden tråd - fordi han var fuld da han skrev det) 😉

Kan du trække dit pick indtil den 20 september? Der fylder Donatas Motiejunas 21.

Ellers tjek Robin Benzing og Pablo Aguilar. Jeg kender ikke selv det store til dem, men har da lagt mærke til at de er begyndt at poppe op på diverse draftboards.

Nej, desværre... vi har 2 timers draft, så skal drafte to gange i nat og en gang i morgen formiddag.

Kigger lige på de to der.... taaaak.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Benzing ville jeg ikke røre med en ildtang. Så hellere tage chancen med så mange andre euro-guys.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Lige en anden ting, nu der er stor efterspørgsel efter den yahoo et års liga med de rigtige hold, er der så ikke mulighed for der kommer flere hold med i vores keeper league

Havde overvejet det samme Ryan... vi har i hvert fald 2-3 styks på venteliste og måske der er 2 til blandt de der nye gutter der rykker for yahoo etårs.

MEN, spørgsmålet er hele tiden om det er muligt at finde afløsere hvis vi er en 24 holds liga (hvor vi så har støvsuget markedet for GM'ere).

Så længe vi laver divisionsopdelt liga, kan vi jo sagtens være f.eks. 30 hold (faktisk helt op til 40) - men vi blotter os mere og mere jo flere vi er - og dermed flere GM fyringer og færre GM'ere at tage af.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Jo men det er vel fedest et eller andet sted at have så mange hold med som muligt, det er bare min holdning, men ja dur jo ikke hvis folk falder fra, så bliver det jo svært at erstatte dem, men
Det synes jeg er noget man vurdere han ad vejen, for kunne da være super fedt
Med 24-26 hold så er vi ved at være der : )

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Man må vel gå ud fra at vi efterhånden har fået sorteret fårene fra bukkene. De inhabile og useriøse GM's er smidt ud, og de resterende er hardcore nørder.

Så jeg synes bestemt også at vi skal udvide hvis muligt. Hvis der er en eller to der ryger i svinget, så må vi finde flere.

PS. Vi har haft diskussionen MANGE gange, men synes stadig at EN samlet liga er at foretrække.

Xtian - skal iøvrigt lige høre hvad du har på Turner? For nu hvor jeg har draftet ham i den anden liga, så bliver jeg jo lidt i tvivl.

Egentlig troede jeg negativerne udelukkende kørte på at PHI måske ikke er bedste situation for ham og så havde han selvf. en dårlig summer league.

Nu hører jeg også at han har været meget negativ under kampene og brugt sin energi på at skælde ud og brokke sig etc. Men ellers så har jeg jo læst mest op på Favors og Cousins da jeg regnede med at pick #4 ville være dem jeg skulle vælge imellem.

Har du "et take" på Turner og hans situation... ??

Oprindeligt skrevet af: mali

Danish TWolf skrev:
Havde overvejet det samme Ryan... vi har i hvert fald 2-3 styks på venteliste og måske der er 2 til blandt de der nye gutter der rykker for yahoo etårs.

MEN, spørgsmålet er hele tiden om det er muligt at finde afløsere hvis vi er en 24 holds liga (hvor vi så har støvsuget markedet for GM'ere).

Så længe vi laver divisionsopdelt liga, kan vi jo sagtens være f.eks. 30 hold (faktisk helt op til 40) - men vi blotter os mere og mere jo flere vi er - og dermed flere GM fyringer og færre GM'ere at tage af.

Mht en eventuel udvidelse af vores keeper-liga, så vil jeg da lige smide ind, at jeg har 1 kammerat, som helt sikkert gerne vil være med (han kan næsten ikke vente på at der kommer en ledig plads) - og to mere som måske kunne være interesserede. Og de er alle 3 hardcore fantasy-nørder. B)

ReferencerSide 495 af 635Reference