NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. august 2010, 11:32Oprindeligt skrevet af: JennerJeg rykker til Berlin og Rom de næste 9 dage, vil sandsynligvis kunne være på nettet, men er begrænset hvor meget. Send gerne tilbud eller ide eller en lille besked hvis i har interesse i noget. Melo er som sagt på blocken og er tæt på at blive dealet, men han kan nå at erhverves endnu.
Jeg rykker til Berlin og Rom de næste 9 dage, vil sandsynligvis kunne være på nettet, men er begrænset hvor meget. Send gerne tilbud eller ide eller en lille besked hvis i har interesse i noget. Melo er som sagt på blocken og er tæt på at blive dealet, men han kan nå at erhverves endnu.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. august 2010, 10:04Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnLangsomt men sikkert når vi derhenad... jeg mangler nu kun at opdatere 5 hold med lønninger og andet godt.
Lønningerne er IKKE fastlåst endnu, ændringer KAN forekomme, men umiddelbart ser det fornuftig ud. Det er selvf. Hoopshype der ligger for, og Shamsports der lukker huller (måske vi snart skal skifte helt til ham den engelske galmand, han er hurtigt med rookie lønninger og halvskjulte kontrakter).
PeaCocks
Grunts
FistFighters
Bronx
Cruncher dem jeg mangler at opdatere.
Dernæst skulle det "kun" være sidste års stats i bunden der mangler at blive lavet.
Langsomt men sikkert når vi derhenad... jeg mangler nu kun at opdatere 5 hold med lønninger og andet godt.
Lønningerne er IKKE fastlåst endnu, ændringer KAN forekomme, men umiddelbart ser det fornuftig ud. Det er selvf. Hoopshype der ligger for, og Shamsports der lukker huller (måske vi snart skal skifte helt til ham den engelske galmand, han er hurtigt med rookie lønninger og halvskjulte kontrakter).
PeaCocks
Grunts
FistFighters
Bronx
Crunch
er dem jeg mangler at opdatere.
Dernæst skulle det "kun" være sidste års stats i bunden der mangler at blive lavet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. august 2010, 15:20Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Damn Peacocks nye spiller Deng, leverede lige 23 point 11 reb og 9 ast, det skal han bare fortsætte med når NBA sæsonen starter
Damn Peacocks nye spiller Deng, leverede lige 23 point 11 reb og 9 ast, det skal han bare fortsætte med når NBA sæsonen starter
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. august 2010, 15:41Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMed Rose og Boozer på holdet får han nok næppe possessions nok til at hæve sit assistsnit over de 2 stykker han har ligget omkring hele sin karriere, men det lover da godt for dig at han tilsyneladende er kommet sig over sine benskader.
Med Rose og Boozer på holdet får han nok næppe possessions nok til at hæve sit assistsnit over de 2 stykker han har ligget omkring hele sin karriere, men det lover da godt for dig at han tilsyneladende er kommet sig over sine benskader.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. august 2010, 16:23Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhehe, trashede du ham også INDEN du solgte ham 😉
hehe, trashede du ham også INDEN du solgte ham 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. august 2010, 16:39Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDet var nu ikke ment som en kritik af Deng, snarere en realistisk vurdering af hans situation. Hvis Deng holder sig skadesfri tror jeg godt han kan snitte ærlige 18 poins, 7 rebs, 2,5 assists, et block og en steal - men han bliver sgu aldrig nogen point forward.
Det var nu ikke ment som en kritik af Deng, snarere en realistisk vurdering af hans situation. Hvis Deng holder sig skadesfri tror jeg godt han kan snitte ærlige 18 poins, 7 rebs, 2,5 assists, et block og en steal - men han bliver sgu aldrig nogen point forward.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. august 2010, 12:55Oprindeligt skrevet af: CrickDer er da blevet handlet, meget spændende melo/force trade...
Der er da blevet handlet, meget spændende melo/force trade...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 11. august 2010, 20:50Oprindeligt skrevet af: NBA KapCrick skrev:
Der er da blevet handlet, meget spændende melo/force trade...Det rigtig, der blev lige swappet All-Stars, en rookie og en "lille" waiver. Tror baade Jens og jer er meget godt tilfreds med handlen, nu maa vi se hvor meget G-Force bliver jenxed naeste season 😀
Crick skrev:
Der er da blevet handlet, meget spændende melo/force trade...
Det rigtig, der blev lige swappet All-Stars, en rookie og en "lille" waiver. Tror baade Jens og jer er meget godt tilfreds med handlen, nu maa vi se hvor meget G-Force bliver jenxed naeste season 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. august 2010, 0:35Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg spår 11 kampe og i alt 82 minutter i sæsonen til G-Force, mens Melo snitter en triple double.
Jenx Aldrich-Døssing kan nu engang ødelægge karrierer!
EDIT:
Og så trader jeg for Troy for at få en Indy-dreng. To dage senere er han hos Nets, fml!
Jeg spår 11 kampe og i alt 82 minutter i sæsonen til G-Force, mens Melo snitter en triple double.
Jenx Aldrich-Døssing kan nu engang ødelægge karrierer!
EDIT:
Og så trader jeg for Troy for at få en Indy-dreng. To dage senere er han hos Nets, fml!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 12. august 2010, 7:51Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa hos nets, som vel skal gi' Favors så meget spilletid som muligt... bliver TMurph backup på PF/C så ?? Fniiis.
Ja hos nets, som vel skal gi' Favors så meget spilletid som muligt... bliver TMurph backup på PF/C så ?? Fniiis.