NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juli 2010, 14:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMHT Lønninger,
jeg har opdateret en 5-6 holdsider med lønninger (dem der er kendte) og waivers/fritstillinger indtil videre, og der har jeg valgt at smide sikre lønninger på, samt de to team option år på 1. runde rookies (bliver jo næsten altid brugt) og så store playeroptions på ældre spillere som må formodes at ville cashe ind (på den måde er man SIKRE på ikke at blive overrasket negativt).
Jeg forstod lidt på de første indlæg at det var derhenad vi var interesserede i at få lagt på... det er også lidt kedeligt at ha' så få lønninger på ellers (så kunne man næsten ligeså godt nøjes med at ha' indeværende års løn på) ??
Prøv at se -for de af jer der er blevet opdateret- hvordan I synes det spiller.... vi kan altid slette lidt løn senere hvis det er.
MHT Lønninger,
jeg har opdateret en 5-6 holdsider med lønninger (dem der er kendte) og waivers/fritstillinger indtil videre, og der har jeg valgt at smide sikre lønninger på, samt de to team option år på 1. runde rookies (bliver jo næsten altid brugt) og så store playeroptions på ældre spillere som må formodes at ville cashe ind (på den måde er man SIKRE på ikke at blive overrasket negativt).
Jeg forstod lidt på de første indlæg at det var derhenad vi var interesserede i at få lagt på... det er også lidt kedeligt at ha' så få lønninger på ellers (så kunne man næsten ligeså godt nøjes med at ha' indeværende års løn på) ??
Prøv at se -for de af jer der er blevet opdateret- hvordan I synes det spiller.... vi kan altid slette lidt løn senere hvis det er.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juli 2010, 15:05Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg synes at det er fint som det er nu, på min holdside - jeg mangler lige et par spillere (hej Durant og LeBron). Det kan godt være at lønnen ikke er 100% for næste år, men det er trods alt et fint fingerpeg...
Jeg synes at det er fint som det er nu, på min holdside - jeg mangler lige et par spillere (hej Durant og LeBron). Det kan godt være at lønnen ikke er 100% for næste år, men det er trods alt et fint fingerpeg...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juli 2010, 18:12Oprindeligt skrevet af: JennerKurt mht. Aldrich og at jeg draftede ham, så prøvede jeg hårdt får at få åbnet op for at jeg kunne deale Gangstars pick næste år, men mig og Xtian kunne ikke lige blive enige og det var jo først en 4-5 dage efter at vi fik handlen igennem så sådan skulle det ikke være.
GM Aldrich-Døssing
Kurt mht. Aldrich og at jeg draftede ham, så prøvede jeg hårdt får at få åbnet op for at jeg kunne deale Gangstars pick næste år, men mig og Xtian kunne ikke lige blive enige og det var jo først en 4-5 dage efter at vi fik handlen igennem så sådan skulle det ikke være.
GM Aldrich-Døssing
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juli 2010, 23:17Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnUummmm, Dragic med en triple-double.... hva' så Nash, kan du ikke mærke pensionsalderen trykke 😉
Uummmm, Dragic med en triple-double.... hva' så Nash, kan du ikke mærke pensionsalderen trykke 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. juli 2010, 20:07Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Tager på ferie en uge fra mandag, så hvis der ikke svares på pb'er er det derfor
Tager på ferie en uge fra mandag, så hvis der ikke svares på pb'er er det derfor
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. august 2010, 9:32Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSÅ, har 9 ud af de 20 GM'ere fået fintunet deres holdsider - så de næsten er klar til sæsonstart... sådan 3 mdr før tid.
De øvrige 11 kan bare sende en PB når de har lyst til at få deres foreløbige lønninger på og data opdateret... kræver bare at I lige siger hvem (hvis nogen) I vil fritstille eller waive eller sætte på RD etc.)
SÅ, har 9 ud af de 20 GM'ere fået fintunet deres holdsider - så de næsten er klar til sæsonstart... sådan 3 mdr før tid.
De øvrige 11 kan bare sende en PB når de har lyst til at få deres foreløbige lønninger på og data opdateret... kræver bare at I lige siger hvem (hvis nogen) I vil fritstille eller waive eller sætte på RD etc.)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. august 2010, 0:15Oprindeligt skrevet af: Miller31Én dag er man væk og BAAAAAAAAAAM, så når 3 GMs og få ødelagt de planer Aldrich-Døssings har talt om i flere uger.
Gotta love it.
Én dag er man væk og BAAAAAAAAAAM, så når 3 GMs og få ødelagt de planer Aldrich-Døssings har talt om i flere uger.
Gotta love it.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. august 2010, 0:25Oprindeligt skrevet af: KnatLouieMiller31 skrev:
Én dag er man væk og BAAAAAAAAAAM, så når 3 GMs og få ødelagt de planer Aldrich-Døssings har talt om i flere uger.Gotta love it.
Man må jo smede mens jernet er varmt 😉
Miller31 skrev:
Én dag er man væk og BAAAAAAAAAAM, så når 3 GMs og få ødelagt de planer Aldrich-Døssings har talt om i flere uger.Gotta love it.
Man må jo smede mens jernet er varmt 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. august 2010, 2:34Oprindeligt skrevet af: NBA KapB) Haha der skulle ikke meget til hva...
B) Haha der skulle ikke meget til hva...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. august 2010, 11:05Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenHvis ingen skulle have set min holdtråd, så leder jeg med lys og lygte efter en big man - ville godt veksle noget talent til én spiller.
Så selvom andre GM's planer tilsyneladende blev ødelagt med vores trade, så håber jeg andre stadig er friske 😉
Hvis ingen skulle have set min holdtråd, så leder jeg med lys og lygte efter en big man - ville godt veksle noget talent til én spiller.
Så selvom andre GM's planer tilsyneladende blev ødelagt med vores trade, så håber jeg andre stadig er friske 😉