Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 492 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kan koden eventuelt klar at det er i kursiv med de ikke sikre lønninger?

Hvis ikke, så mener jeg de skal holdes væk. Så må man selv tjekke Hoopshype.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Desværre kan der ikke laves nogen formattering af tallene 🙁

Andre der har en mening råbe bare op her de næste par dage. Xitan mener altså at vi kun skal ha' de sikre lønninger på (umiddelbart på sidste sæsons erfaring er det så halvdelen af spillerne der har flere års løn på og halvdelen der kun har indeværende sæsons løn på).

Jeg er fint tilfreds med begge løsninger, så I råber bare op.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Jeg synes godt, at vi kan have team options på - de vil som oftest blive benyttet på unge spillere alligevel 🙂

Oprindeligt skrevet af: mali

Rudy Fernandez er på blokken.

Den utroligt talentfulde sg er billigt til salg. Han er pigernes ven og i den rigtige klub vil han kunne bidrage solidt med points, stls og assists.
Hvis Portland får lavet en trade, hvor han fx ender hos Knicks, vil han således kunne blive en ganske habil fantasy spiller.
Og så får han næsten ingenting i løn - ca 1,2 mio i løn i 2010-2011 sæsonen.

Jeg søger enten et pick i 2012 eller opgradering af et mine picks i 2011.

Mvh Mads Lindgaard
GM Dalum Allstars

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Jeg er for en gang skyld enig med Xtian 🙂

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Jonas Emiliussen skrev:
Jeg synes godt, at vi kan have team options på - de vil som oftest blive benyttet på unge spillere alligevel 🙂

Jeg er enig her.. team-options bliver (stort set) altid benyttet, hvorimod player-options ikke altid holder stik.. og man desuden kan man slippe for waivers, hvis en spiller opter out (jf. forfatningen § 6.8, del 2) - men det bør dog markeres på en eller anden måde.. surt at man ikke kan bruge farver, da det ville hjælpe.. eller kursiv? Eller en asterix*?

# en spiller vælger at ”opt out” fra sin NBA kontrakt gennem en player option. Igen skal spilleren waives inden sæsonstart for at udnytte den ”udløbende kontrakt”. Vælger en spiller at udnytte sin player option, gælder almindelige waiver regler.
# en spiller står overfor en team option i NBA, uafhængigt af om NBA holdet vælger at beholde spilleren, kan denne fritstilles i NBAiKL regi som en ”udløbende kontrakt”. Dette gælder ikke hvis spiller og klub enes om at spille rookie kontrakten færdig ved et 5. år’s qualifying offer, hvorefter spilleren året efter vil være unrestricted free agent.

Oprindeligt skrevet af: wukhang

madsberggreen skrev:

Miller31 skrev:
http://www.instantsfun.es/khaaan

Verdensklasse!

Nu postede Miller denne perle i T-Wolves-tråden, men den har vel også sin berettelse her: Kunne det ikke være forretningsudvalgets faste svar når de nixede en af Andys trades?

Khaaaaaaang!

Wahahahaha Priceless

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Jeg synes nu det er fint nok bare at have de garanterede lønninger på. Der vil for let opstå små fejl rundt omkring. Der kræver ikke så meget at klikke hoopshype.com og trykke på salaries anyways, da vi jo følger det kan man finde alt man har brug for derinde. Så Ingen grund til ekstra arbejde for dem der laver holdsider synes jeg, specielt ikke når man ved at nogle folk så vil stole for blindt på holdsiderne.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Skal også lige høre den gamle gris (Kurt hvis nogen er i tvivl) om følgende.

Nu er der jo dukket 2012 picks op på vores holdsider, men vi er enige om at disse først kan deales når den nye sæson starter ikke?

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Yup, jeg tænkte godt nok på det da jeg opdaterede, men ville godt ha' dem opdatet alligevel mens draftet lå friskt i erindringen - ellers risikerede jeg bare at jeg havde glemt hvem der handlede hvad etc.

F.eks. .... hvad havde du gang i mht at trade dig til Aldrich i stedet for draft picket (for så at drafte ham)? Xtian havde jeg draftet i år og ville således ikke blive låst, som du nu er det 😉

Men JA - til alle.... DRAFT PICKS 2012 kan FØRST handles med når den nye sæson starter!!

ReferencerSide 492 af 635Reference