NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juli 2010, 15:27Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesAndre end mig, der var overraskede over at Crick ikke havde en Rose>Rondo>Sessions i ærmet i Minnesota tråden? 😀 😀
Andre end mig, der var overraskede over at Crick ikke havde en Rose>Rondo>Sessions i ærmet i Minnesota tråden? 😀 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juli 2010, 17:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnFik Mo og Sessions ikke lov at spille sammen i MIL? Tror såmænd ikke Sessions skal afløse Mo, men nærmere være en del af G rotationen sammen?
Lige meget... totalt uinteressante guards begge to :p
Fik Mo og Sessions ikke lov at spille sammen i MIL? Tror såmænd ikke Sessions skal afløse Mo, men nærmere være en del af G rotationen sammen?
Lige meget... totalt uinteressante guards begge to :p
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juli 2010, 17:46Oprindeligt skrevet af: Miller31Så ved vi Kurt forhandler om Mo og/eller Sessions!
Så ved vi Kurt forhandler om Mo og/eller Sessions!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juli 2010, 22:24Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnYup, men det ser ud til at en combo af DWill og Wade ikke er nok alligevel 🙁
Yup, men det ser ud til at en combo af DWill og Wade ikke er nok alligevel 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. juli 2010, 9:15Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMiller31 skrev:
http://www.instantsfun.es/khaaanVerdensklasse!
Nu postede Miller denne perle i T-Wolves-tråden, men den har vel også sin berettelse her: Kunne det ikke være forretningsudvalgets faste svar når de nixede en af Andys trades?
Khaaaaaaang!
Miller31 skrev:
http://www.instantsfun.es/khaaanVerdensklasse!
Nu postede Miller denne perle i T-Wolves-tråden, men den har vel også sin berettelse her: Kunne det ikke være forretningsudvalgets faste svar når de nixede en af Andys trades?
Khaaaaaaang!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. juli 2010, 9:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSom nogen måske har observeret er farmand gået igang med at opdatere holdsider.
Indtil videre de sidste 5 hold i sidste sæsons slutstilling (yup, I do it like with them black ladies... from behind).
Tre ting der ikke vil være på plads efter første opdatering:
1) Statistikrækken for sidste sæson nede i bunden (den med billeder af spillere etc.) - den kommer senere
2) Rookierne smider jeg på med navn kun til at starte med (bliver justeret senere... for dem der får kontrakt)
3) Og så de dersens lønninger... jeg venter lige lidt med at gå igang med dem (bliver som sædvanligt det sidste), men kan godt være jeg opdatere løbende lidt tidligere end hidtil (hvor jeg har smidt alle på samtidig til sidst).
Endelig, når dit hold er opdateret så må DU gerne (nej, du SKAL SQ) tjekke efter om der skal opdateres noget mht missede klubskifter, positioner, links til playerprofil der ikke virker, er dine picks korrekte, ser dine waivers ok ud etc....
Og skulle det være på tide med et nyt GM billede (I unge fyre ændrer jo udseende hvert tredje kvartal), eller endda et nyt logo - så er offseason jo tidspunktet... der kan måske endda komme en UI historie ud af det.
Opdateringer af "Dating.dk" tabellen i bunden kan også være på tide for nogle!!
Som nogen måske har observeret er farmand gået igang med at opdatere holdsider.
Indtil videre de sidste 5 hold i sidste sæsons slutstilling (yup, I do it like with them black ladies... from behind).
Tre ting der ikke vil være på plads efter første opdatering:
1) Statistikrækken for sidste sæson nede i bunden (den med billeder af spillere etc.) - den kommer senere
2) Rookierne smider jeg på med navn kun til at starte med (bliver justeret senere... for dem der får kontrakt)
3) Og så de dersens lønninger... jeg venter lige lidt med at gå igang med dem (bliver som sædvanligt det sidste), men kan godt være jeg opdatere løbende lidt tidligere end hidtil (hvor jeg har smidt alle på samtidig til sidst).
Endelig, når dit hold er opdateret så må DU gerne (nej, du SKAL SQ) tjekke efter om der skal opdateres noget mht missede klubskifter, positioner, links til playerprofil der ikke virker, er dine picks korrekte, ser dine waivers ok ud etc....
Og skulle det være på tide med et nyt GM billede (I unge fyre ændrer jo udseende hvert tredje kvartal), eller endda et nyt logo - så er offseason jo tidspunktet... der kan måske endda komme en UI historie ud af det.
Opdateringer af "Dating.dk" tabellen i bunden kan også være på tide for nogle!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. juli 2010, 13:22Oprindeligt skrevet af: Gaflendet går da godt for mine rookies og skader http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=ap-grizzliesvasquez
det går da godt for mine rookies og skader http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=ap-grizzliesvasquez
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. juli 2010, 14:45Oprindeligt skrevet af: madsberggreenSå er jeg hjemme igen, og klart til at få mit hold klar til sæsonen.
Som nogle af jer ved, kunne jeg godt tænke mig at spille med i toppen af 1.div i år, og det betyder også at jeg måske er klar til at smide nogle picks for et par veteraner der sparker lidt fantasy-røv - Og nu har jeg endda tid til at gøre nogen ved forhandlingerne, så skriv endelig til mig med både løse og konkrete forslag!
Så er jeg hjemme igen, og klart til at få mit hold klar til sæsonen.
Som nogle af jer ved, kunne jeg godt tænke mig at spille med i toppen af 1.div i år, og det betyder også at jeg måske er klar til at smide nogle picks for et par veteraner der sparker lidt fantasy-røv - Og nu har jeg endda tid til at gøre nogen ved forhandlingerne, så skriv endelig til mig med både løse og konkrete forslag!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. juli 2010, 20:27Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg har forøvrigt modtaget en del pb'er over de sidste to uger, og har ikke lige overblik over om jeg har fået svaret på dem alle sammen - send mig lige en rykker hvis jeg har glemt nogen!
Jeg har forøvrigt modtaget en del pb'er over de sidste to uger, og har ikke lige overblik over om jeg har fået svaret på dem alle sammen - send mig lige en rykker hvis jeg har glemt nogen!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juli 2010, 3:55Oprindeligt skrevet af: NBA KapSaa er der indgaaet forhandlinger omkring All-Star og super rebounder Gerald Wallace. Hvis man mener man kan bruge 18.2ppg 10rpg 1.5spg og 1.1bpg (fra en small forward) saa send mig en PB.
Skal siges at de tilbud jeg har modtaget inkludere All-Stars og draftpicks, saa vi snakker i den "ballpark" hvis man skal vaere med.
Saa er der indgaaet forhandlinger omkring All-Star og super rebounder Gerald Wallace. Hvis man mener man kan bruge 18.2ppg 10rpg 1.5spg og 1.1bpg (fra en small forward) saa send mig en PB.
Skal siges at de tilbud jeg har modtaget inkludere All-Stars og draftpicks, saa vi snakker i den "ballpark" hvis man skal vaere med.