NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. juli 2010, 19:03Oprindeligt skrevet af: SvupperEr der egentlig nogen dato på hvornår siderne bliver opdateret og de nye rookies kommer på?
eller skal jeg bare sætte Jonas igang med det 😀
Er der egentlig nogen dato på hvornår siderne bliver opdateret og de nye rookies kommer på?
eller skal jeg bare sætte Jonas igang med det 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. juli 2010, 20:10Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg håber at komme igang i løbet af ugen her, men er lidt ramt af "sygdom" - har været svag og sløj i godt 3 uger nu og endelig gik jeg til lægen og så lød den første dom på lungebetændelse, så "hiver lidt efter vejret til at tackle siderne" 😉
Jonas må såmænd godt gå i gang, bare han husker at tage en backup af koden INDEN han starter med det, da der jo en gang imellem sniger sig kodefejl ind.
EDIT: og ellers så haster det vel heller ikke så meget... der er trods alt en del tid til sæsonstart. Faktisk er vi ikke en gang gået igang med draftet endnu i en af mine andre keeper leagues.
Jeg håber at komme igang i løbet af ugen her, men er lidt ramt af "sygdom" - har været svag og sløj i godt 3 uger nu og endelig gik jeg til lægen og så lød den første dom på lungebetændelse, så "hiver lidt efter vejret til at tackle siderne" 😉
Jonas må såmænd godt gå i gang, bare han husker at tage en backup af koden INDEN han starter med det, da der jo en gang imellem sniger sig kodefejl ind.
EDIT: og ellers så haster det vel heller ikke så meget... der er trods alt en del tid til sæsonstart. Faktisk er vi ikke en gang gået igang med draftet endnu i en af mine andre keeper leagues.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. juli 2010, 20:14Oprindeligt skrevet af: SvupperIkk noget stress Kurt, det var bare mere for at høre hvornår det kom 🙂
Men svinger jeg bare pisken over Jonas, han skal vel os bruge sin sommerferie på et eller andet fornuftigt 😀
Ikk noget stress Kurt, det var bare mere for at høre hvornår det kom 🙂
Men svinger jeg bare pisken over Jonas, han skal vel os bruge sin sommerferie på et eller andet fornuftigt 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juli 2010, 3:28Oprindeligt skrevet af: SvupperSweet.. så røg Sessions til Cavs, forhåbentlig er han et bedre fit der end han var i Minny 🙂
Sweet.. så røg Sessions til Cavs, forhåbentlig er han et bedre fit der end han var i Minny 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juli 2010, 10:28Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSvupper skrev:
Sweet.. så røg Sessions til Cavs, forhåbentlig er han et bedre fit der end han var i Minny 🙂Ja, der kan han få lov til at lege backup til Mo Williams ...
Svupper skrev:
Sweet.. så røg Sessions til Cavs, forhåbentlig er han et bedre fit der end han var i Minny 🙂
Ja, der kan han få lov til at lege backup til Mo Williams ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juli 2010, 14:37Oprindeligt skrevet af: Svupperlad os nu se.. han kan os spiller SG 😉
lad os nu se.. han kan os spiller SG 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juli 2010, 14:40Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSvupper skrev:
lad os nu se.. han kan os spiller SG 😉Han kan bare ikke dække nogen andre shooting guards, så det ville blive et problem 🙂
Svupper skrev:
lad os nu se.. han kan os spiller SG 😉
Han kan bare ikke dække nogen andre shooting guards, så det ville blive et problem 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juli 2010, 14:57Oprindeligt skrevet af: SvupperTror du skal sætte dig ned og se ham spille så 😀
Han er lige så stor som Kirk og han plejer ikk at have de store problemer med at dække SG og hvis Iverson kunne spiller SG, så burde det ikk være noget problem 😉
Tror du skal sætte dig ned og se ham spille så 😀
Han er lige så stor som Kirk og han plejer ikk at have de store problemer med at dække SG og hvis Iverson kunne spiller SG, så burde det ikk være noget problem 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juli 2010, 15:08Oprindeligt skrevet af: Miller31Nu var AI vel en markant bedre angrebsspiller(ligesom Kirk er bedre), men i særdeleshed AIs hold spillede jo ofte med PGs som kunne dække SGs. Det kan man så selv regne ud hvad årsagen var til 😉
Sessions er immervæk ikke mere end en middelmådig PG i ligaen og det bliver da slet ikke bedre af at blive rykket til SG'en. Det sagt, så skal han nok få sin tid hos Cavs og man kunne overveje om de måske har en handel for Mo på vej.
Nu var AI vel en markant bedre angrebsspiller(ligesom Kirk er bedre), men i særdeleshed AIs hold spillede jo ofte med PGs som kunne dække SGs. Det kan man så selv regne ud hvad årsagen var til 😉
Sessions er immervæk ikke mere end en middelmådig PG i ligaen og det bliver da slet ikke bedre af at blive rykket til SG'en. Det sagt, så skal han nok få sin tid hos Cavs og man kunne overveje om de måske har en handel for Mo på vej.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juli 2010, 15:18Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenMiller31 skrev:
Nu var AI vel en markant bedre angrebsspiller(ligesom Kirk er bedre), men i særdeleshed AIs hold spillede jo ofte med PGs som kunne dække SGs. Det kan man så selv regne ud hvad årsagen var til 😉'Nough said...
Miller31 skrev:
Nu var AI vel en markant bedre angrebsspiller(ligesom Kirk er bedre), men i særdeleshed AIs hold spillede jo ofte med PGs som kunne dække SGs. Det kan man så selv regne ud hvad årsagen var til 😉
'Nough said...