NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 14:55Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Egentlig nogle af jer med NBA2K10 der har lavet alle keeper league holdene og simuleret en sæson.
Har ikke selv gjort det men kunne da ligegodt være sjov : )
Egentlig nogle af jer med NBA2K10 der har lavet alle keeper league holdene og simuleret en sæson.
Har ikke selv gjort det men kunne da ligegodt være sjov : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 22:17Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg vil i øvrigt gerne takke for enstemmigt at blive valgt ind i korruptionsudvalget. Ligaens mest korrupte GM, nu med direkte magt, det kommer I til at fortryde - specielt Kap! - Muhahahaha!
Jeg vil i øvrigt gerne takke for enstemmigt at blive valgt ind i korruptionsudvalget. Ligaens mest korrupte GM, nu med direkte magt, det kommer I til at fortryde - specielt Kap! - Muhahahaha!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 22:28Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMiller31 skrev:
Jeg vil i øvrigt gerne takke for enstemmigt at blive valgt ind i korruptionsudvalget. Ligaens mest korrupte GM, nu med direkte magt, det kommer I til at fortryde - specielt Kap! - Muhahahaha!
Miller31 skrev:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 23:31Oprindeligt skrevet af: NBA KapStefan Nellemoes skrev:
Miller31 skrev:
Jeg vil i øvrigt gerne takke for enstemmigt at blive valgt ind i korruptionsudvalget. Ligaens mest korrupte GM, nu med direkte magt, det kommer I til at fortryde - specielt Kap! - Muhahahaha!OMFG! 😮
Gider snart ikke mere... Hehe...
Stefan Nellemoes skrev:
Miller31 skrev:
OMFG! 😮
Gider snart ikke mere... Hehe...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juli 2010, 0:07Oprindeligt skrevet af: wukhangreignmannr1 skrev:
Egentlig nogle af jer med NBA2K10 der har lavet alle keeper league holdene og simuleret en sæson.Har ikke selv gjort det men kunne da ligegodt være sjov : )
Kunne egentlig være meget sjov.
Skal nok lige ha en roster opdatering med rookies først
reignmannr1 skrev:
Egentlig nogle af jer med NBA2K10 der har lavet alle keeper league holdene og simuleret en sæson.Har ikke selv gjort det men kunne da ligegodt være sjov : )
Kunne egentlig være meget sjov.
Skal nok lige ha en roster opdatering med rookies først
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juli 2010, 7:09Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg har lavet et par af holdene en gang, men ikke hele ligaen. Man kan finde en riósteropdatering med rookies på nbaliveforums.com.
Jeg har lavet et par af holdene en gang, men ikke hele ligaen. Man kan finde en riósteropdatering med rookies på nbaliveforums.com.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juli 2010, 8:03Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Der kommer opdateringer hele tiden, har hentet den ene af dem, og lavet
2 af holdene, men laver resten idag tror jeg, så skal jeg swlvfølgelig lave en lile simulerings sæson
Der kommer opdateringer hele tiden, har hentet den ene af dem, og lavet
2 af holdene, men laver resten idag tror jeg, så skal jeg swlvfølgelig lave en lile simulerings sæson
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juli 2010, 11:07Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesFor lige at åbne for lidt forhandlinger, så er jeg online på messenger den næste times tid, klar til at handle lidt.
De der ikke har mig, kan tilføje mig: stefannellemoes@hotmail.com
For lige at åbne for lidt forhandlinger, så er jeg online på messenger den næste times tid, klar til at handle lidt.
De der ikke har mig, kan tilføje mig: stefannellemoes@hotmail.com
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juli 2010, 13:57Oprindeligt skrevet af: bozzyEr du ikke sådanne en der altid er online Stefan ?? B)
Er du ikke sådanne en der altid er online Stefan ?? B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. juli 2010, 14:38Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJo, men ikke på messenger..- det nu mere fæcesbogen og diverse adultsider...
Jo, men ikke på messenger..- det nu mere fæcesbogen og diverse adultsider...