NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 11:34Oprindeligt skrevet af: NBA KapMiller31 skrev:
Selvfølgelig er det sådan nu, men det bør IMO ændres.Andre som er enige? Jeg mener blot det bør være en lille gulerod til aktive GMs, hvis de ved noget andre ikke ved. Research er nu engang et af de steder man kan gøre en forskel. Man bør stadig kunne tage FA'ere, blot for at give 2nd round piicks lidt ekstra value.
I second that!
Miller31 skrev:
Selvfølgelig er det sådan nu, men det bør IMO ændres.Andre som er enige? Jeg mener blot det bør være en lille gulerod til aktive GMs, hvis de ved noget andre ikke ved. Research er nu engang et af de steder man kan gøre en forskel. Man bør stadig kunne tage FA'ere, blot for at give 2nd round piicks lidt ekstra value.
I second that!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 11:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnXtian, så ikke dit indlæg før jeg skrev mit...
Og så tjekkede jeg lige draftet, og med kun et pick tilbage før jeg lukker med #40, så er #23 Brooker stadig tilbage, og ingen har satset på Whiteside?
Hvorved vi kan konkludere at jeg ikke vil ha' nogen af dem, for så øgede jeg ikke fokus på dem 😉
Xtian, så ikke dit indlæg før jeg skrev mit...
Og så tjekkede jeg lige draftet, og med kun et pick tilbage før jeg lukker med #40, så er #23 Brooker stadig tilbage, og ingen har satset på Whiteside?
Hvorved vi kan konkludere at jeg ikke vil ha' nogen af dem, for så øgede jeg ikke fokus på dem 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 11:38Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJonas tog sgu da Whiteside (som jeg har et crush på - altså Whiteside) tidligt...
Jonas tog sgu da Whiteside (som jeg har et crush på - altså Whiteside) tidligt...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 11:39Oprindeligt skrevet af: NBA KapEhhhhhh Kurt Highflyers tog Whiteside?!?
Ehhhhhh Kurt Highflyers tog Whiteside?!?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 11:40Oprindeligt skrevet af: Miller31Stefan Nellemoes skrev:
Jonas tog sgu da Whiteside (som jeg har et crush på - altså Whiteside) tidligt...Som om du ikke har et crush på Jonas!
Stefan Nellemoes skrev:
Jonas tog sgu da Whiteside (som jeg har et crush på - altså Whiteside) tidligt...
Som om du ikke har et crush på Jonas!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 12:07Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeeezus, jeg havde ikke fantasi til at tjekke vores 1. runde pick efter Whiteside... sorry Jonas, men det er sq da rigtigt... Men Brooker er højeste RL pick der er ledigt hos os, ikke? Eller har jeg overset en?
Jeeezus, jeg havde ikke fantasi til at tjekke vores 1. runde pick efter Whiteside... sorry Jonas, men det er sq da rigtigt... Men Brooker er højeste RL pick der er ledigt hos os, ikke? Eller har jeg overset en?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 12:37Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSÅ blev 2010 draftet afsluttet - tak for god ro og orden (få var problemerne og få var intrigerne). Det tog egentlig ikke så forbandet lang tid 18 dage ganske præcist, og det er jo lige godt to picks om dagen.
#23 Brooker blev så den højest draftede NBA spiller som vi ikke gad røre ved her, mens vi også hev 3 FA'ere ind i vores draft (ganske få faktisk).
SÅ blev 2010 draftet afsluttet - tak for god ro og orden (få var problemerne og få var intrigerne). Det tog egentlig ikke så forbandet lang tid 18 dage ganske præcist, og det er jo lige godt to picks om dagen.
#23 Brooker blev så den højest draftede NBA spiller som vi ikke gad røre ved her, mens vi også hev 3 FA'ere ind i vores draft (ganske få faktisk).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 12:43Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Havde skam kigget på pekovic, men synes der er masser af bigs i sota,
Men bliver da spændende at se
Havde skam kigget på pekovic, men synes der er masser af bigs i sota,
Men bliver da spændende at se
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 12:46Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, han passer umiddelbart ikke lige ind i Rambis' system pt, men egentlig er der jo kun Darko foran ham på C pladsen - så jeg håber da at han vil vise sig som en god inside presence for Minny.
OG SÅ ER DET JO SÅDAN at nu har farmand 3 spillere fra Minny på sin roster, og dermed en rigtig god grund til at se Minny spille på league pass næste sæson 🙂 🙂 🙂
Ja, han passer umiddelbart ikke lige ind i Rambis' system pt, men egentlig er der jo kun Darko foran ham på C pladsen - så jeg håber da at han vil vise sig som en god inside presence for Minny.
OG SÅ ER DET JO SÅDAN at nu har farmand 3 spillere fra Minny på sin roster, og dermed en rigtig god grund til at se Minny spille på league pass næste sæson 🙂 🙂 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2010, 14:31Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkHej alle
Jeg er stadig rejsende, og vil vaere det indtil Den 14 august. Der har vaeret en sjat trade requests og jeg beklager for at havé vaeret meget langsom, saa jeg lukker for alt hvad der hedder trades og deslige indtil jeg er i Dk igen og har tid til at kigge lidt grundigere Paa nbaikl. Ses til august.Dirken
Hej alle
Jeg er stadig rejsende, og vil vaere det indtil Den 14 august. Der har vaeret en sjat trade requests og jeg beklager for at havé vaeret meget langsom, saa jeg lukker for alt hvad der hedder trades og deslige indtil jeg er i Dk igen og har tid til at kigge lidt grundigere Paa nbaikl. Ses til august.
Dirken