NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 22:37Oprindeligt skrevet af: maliOg med flot stort hår?
Gætteleg er altid sjovt... 🙂
Og med flot stort hår?
Gætteleg er altid sjovt... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 22:45Oprindeligt skrevet af: Crickmali skrev:
Og med flot stort hår?Gætteleg er altid sjovt... 🙂
Kort hår... men 41 point i en kamp og så siger jeg ikke mere....
mali skrev:
Og med flot stort hår?Gætteleg er altid sjovt... 🙂
Kort hår... men 41 point i en kamp og så siger jeg ikke mere....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 22:58Oprindeligt skrevet af: JennerLinas Kleiza til dem der er i tvivl....
Linas Kleiza til dem der er i tvivl....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 23:00Oprindeligt skrevet af: CrickJenner skrev:
Linas Kleiza til dem der er i tvivl....Tjek... 😉
Jenner skrev:
Linas Kleiza til dem der er i tvivl....
Tjek... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 23:14Oprindeligt skrevet af: maliAha... At kalde ham delvist guard er da vist lidt ved siden af... Men hans årsløn bliver 4,5-5 mio, ikke?
Aha... At kalde ham delvist guard er da vist lidt ved siden af... Men hans årsløn bliver 4,5-5 mio, ikke?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 23:16Oprindeligt skrevet af: Crickmali skrev:
Aha... At kalde ham delvist guard er da vist lidt ved siden af... Men hans årsløn bliver 4,5-5 mio, ikke?Sidst kunne han ihvertfald spilles som guard.
Jo det er vist der omkring. 4 år $18M men om den er front eller back loaded har jeg ikke kunne finde ud af. jeg tror dog den er front, så omkring $5M vil jeg tro.
mali skrev:
Aha... At kalde ham delvist guard er da vist lidt ved siden af... Men hans årsløn bliver 4,5-5 mio, ikke?
Sidst kunne han ihvertfald spilles som guard.
Jo det er vist der omkring. 4 år $18M men om den er front eller back loaded har jeg ikke kunne finde ud af. jeg tror dog den er front, så omkring $5M vil jeg tro.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 23:22Oprindeligt skrevet af: maliGlimrende lille artikel som optakt til vm:
http://thepaintedarea.blogspot.com/2010/07/spain-not-team-usa-should-be-considered.html
Glimrende lille artikel som optakt til vm:
http://thepaintedarea.blogspot.com/2010/07/spain-not-team-usa-should-be-considered.html
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 23:28Oprindeligt skrevet af: wukhangGad vide om de har fundet en blæksprutte til at vælge basket-VM vindere??
Gad vide om de har fundet en blæksprutte til at vælge basket-VM vindere??
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 23:34Oprindeligt skrevet af: Gaflenhvad skal nbainfo med en blæksprutte vi har en go gammel ulv som helt sikker giver os hvem der vinder vm
hvad skal nbainfo med en blæksprutte vi har en go gammel ulv som helt sikker giver os hvem der vinder vm
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 23:36Oprindeligt skrevet af: wukhangHe predicts it all.
Hvem vinder Keeper League og hvem vinder VM?
Hvor kan man odds??
He predicts it all.
Hvem vinder Keeper League og hvem vinder VM?
Hvor kan man odds??