NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 19:59Oprindeligt skrevet af: Miller31Rubio for andet år i træk kåret til bedste unge spiller i Europa. Det er sq fint. Bliver godt at følge ham til VM!
Rubio for andet år i træk kåret til bedste unge spiller i Europa. Det er sq fint. Bliver godt at følge ham til VM!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 20:31Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnApropos VM, har oddsmakerne styr på alle trupperne eller er der guld at hente? Jeg mener der er jo mange der mangler masser af profiler.. Tyskerne f.eks uden Dirk og Kaman.
Man skal jo ha' brugt nogle penge.
Apropos VM, har oddsmakerne styr på alle trupperne eller er der guld at hente? Jeg mener der er jo mange der mangler masser af profiler.. Tyskerne f.eks uden Dirk og Kaman.
Man skal jo ha' brugt nogle penge.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 20:38Oprindeligt skrevet af: PacersJeg vil blot nævne, at jeg ikke er så nem at komme i kontakt med den næste uges tid - er retur på næste onsdag. Familien og jeg skal hjem og besøge de gamle på solskinsøen.
Jeg vil blot nævne, at jeg ikke er så nem at komme i kontakt med den næste uges tid - er retur på næste onsdag. Familien og jeg skal hjem og besøge de gamle på solskinsøen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 21:37Oprindeligt skrevet af: CrickNext up: Pick nr. 39 ved "Taastrup Crunch Monkeys"
Er det ikke ACW der er nr. 39????
Next up: Pick nr. 39 ved "Taastrup Crunch Monkeys"
Er det ikke ACW der er nr. 39????
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 21:39Oprindeligt skrevet af: NBA KapRolig rolig rolig rolig den er rettet, jeg havde bare faaet daarlig intel!
Rolig rolig rolig rolig den er rettet, jeg havde bare faaet daarlig intel!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 21:40Oprindeligt skrevet af: Crunchjo
jo
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 21:41Oprindeligt skrevet af: Miller31Danish TWolf skrev:
Apropos VM, har oddsmakerne styr på alle trupperne eller er der guld at hente? Jeg mener der er jo mange der mangler masser af profiler.. Tyskerne f.eks uden Dirk og Kaman.Man skal jo ha' brugt nogle penge.
Jeg har faktisk overvejet det. Umiddelbart er der som altid værdi på alle spil mod USA. Jeg tror også man kan finde andre interessante ting, meeeeeen det er svært når alle trupper ikke er klar.
Danish TWolf skrev:
Apropos VM, har oddsmakerne styr på alle trupperne eller er der guld at hente? Jeg mener der er jo mange der mangler masser af profiler.. Tyskerne f.eks uden Dirk og Kaman.Man skal jo ha' brugt nogle penge.
Jeg har faktisk overvejet det. Umiddelbart er der som altid værdi på alle spil mod USA. Jeg tror også man kan finde andre interessante ting, meeeeeen det er svært når alle trupper ikke er klar.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 21:42Oprindeligt skrevet af: CrickNBA Kap skrev:
Rolig rolig rolig rolig den er rettet, jeg havde bare faaet daarlig intel!he he.... 🙂
Uha nu står jeg jo med et kæmpe problem for ved ikke om jeg skal tage en spiller resten af ligaen fuldstændig har overset eller om jeg skal tage et prospeckt... hhhmmm..... 😐
NBA Kap skrev:
Rolig rolig rolig rolig den er rettet, jeg havde bare faaet daarlig intel!
he he.... 🙂
Uha nu står jeg jo med et kæmpe problem for ved ikke om jeg skal tage en spiller resten af ligaen fuldstændig har overset eller om jeg skal tage et prospeckt... hhhmmm..... 😐
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 22:19Oprindeligt skrevet af: maliCrick skrev:
Uha nu står jeg jo med et kæmpe problem for ved ikke om jeg skal tage en spiller resten af ligaen fuldstændig har overset eller om jeg skal tage et prospeckt... hhhmmm..... 😐Det er måske en høj Bulls spiller vi har overset....? 😉
Crick skrev:
Det er måske en høj Bulls spiller vi har overset....? 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 22:32Oprindeligt skrevet af: CrickEr der en der står og mangler en solid G/SF der står til starter minutter så lad mig høre fra jer.
Jeg regner med at draft ham snart...
Er der en der står og mangler en solid G/SF der står til starter minutter så lad mig høre fra jer.
Jeg regner med at draft ham snart...