NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2010, 14:30Oprindeligt skrevet af: Svuppermali skrev:
Taastrup Crunch Monkeys har fået sig en lidt speciel RD-spiller:
http://www.nbainfo.dk/articles.php?article_id=142😀
Hahahaha.. Jodie Meeks er godt nok blevet et noget større navn, det må man da kalde en RD spiller der har udviklet sig 😀
mali skrev:
Taastrup Crunch Monkeys har fået sig en lidt speciel RD-spiller:
http://www.nbainfo.dk/articles.php?article_id=142😀
Hahahaha.. Jodie Meeks er godt nok blevet et noget større navn, det må man da kalde en RD spiller der har udviklet sig 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2010, 14:43Oprindeligt skrevet af: maliMen man kan vel også sige at Redd lige pt ikke har større værdi for Bucks. Hans værdi ligger vel først og fremmest i at han er en dejlig udløbende kontrakt, som GM Hammond formentlig vil forsøge at få noget ud af i løbet af sæsonen..
Men man kan vel også sige at Redd lige pt ikke har større værdi for Bucks. Hans værdi ligger vel først og fremmest i at han er en dejlig udløbende kontrakt, som GM Hammond formentlig vil forsøge at få noget ud af i løbet af sæsonen..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2010, 15:29Oprindeligt skrevet af: CrunchHAHA ja hvad sker der for min RD spiller.. vil nu hellere have Jodie Meeks tilbage:)
HAHA ja hvad sker der for min RD spiller.. vil nu hellere have Jodie Meeks tilbage:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2010, 22:01Oprindeligt skrevet af: maliPick nr 36 er på blokken.
Jeg søger en opgradering af mine picks næste år.Mvh Mads Lindgaard
GM Dalum Allstars
Pick nr 36 er på blokken.
Jeg søger en opgradering af mine picks næste år.
Mvh Mads Lindgaard
GM Dalum Allstars
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2010, 23:36Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKun 5 picks tilbage og vi kan lægge endnu et draft bag os... ganske kvikt denne gang endda.
Mads Mads Mads, hvis #36 kan skaffe dig en opgradering af næste års pick, så får du sq min stemme på GM of the Year næste sæson 😉
Spændende bliver det om vi skal gå gennem draftet UDEN en "forfeit" og at alle altså drafter alle picks... #40 og sidst bliver i hvert fald brugt, for det er farmand.
Iøvrigt sjovt, jeg er jo i to andre keeper leagues som nogen af jer ved, og i en af dem er vi færdige med draftet (14 hold - 3 runder - og det er head-to-head kun med total point - altså alle fem stats lagt sammen). Her røg Ekpe #18, jeg tog Tibor Pleiss #19, Babbit var nede som #27, Stephenson nede som #31... jeg havde også sidste pick der, og tog med #42 Willie Warren (han var jo top 10 prospect for et år siden).
Der var også en der hoppede på DaSean Butler (for nogen skal jo spille i MIA).
Pondexter der lige er taget i vores draft røg #20 i den liga.
Ellers var det møj det samme som hos os, bortset fra lidt flere europæer der -hvis de bliver i Europa- ikke tæller mod cap'en men man har rettighederne til dem.
Kun 5 picks tilbage og vi kan lægge endnu et draft bag os... ganske kvikt denne gang endda.
Mads Mads Mads, hvis #36 kan skaffe dig en opgradering af næste års pick, så får du sq min stemme på GM of the Year næste sæson 😉
Spændende bliver det om vi skal gå gennem draftet UDEN en "forfeit" og at alle altså drafter alle picks... #40 og sidst bliver i hvert fald brugt, for det er farmand.
Iøvrigt sjovt, jeg er jo i to andre keeper leagues som nogen af jer ved, og i en af dem er vi færdige med draftet (14 hold - 3 runder - og det er head-to-head kun med total point - altså alle fem stats lagt sammen). Her røg Ekpe #18, jeg tog Tibor Pleiss #19, Babbit var nede som #27, Stephenson nede som #31... jeg havde også sidste pick der, og tog med #42 Willie Warren (han var jo top 10 prospect for et år siden).
Der var også en der hoppede på DaSean Butler (for nogen skal jo spille i MIA).
Pondexter der lige er taget i vores draft røg #20 i den liga.
Ellers var det møj det samme som hos os, bortset fra lidt flere europæer der -hvis de bliver i Europa- ikke tæller mod cap'en men man har rettighederne til dem.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2010, 23:38Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnCrunch skrev:
HAHA ja hvad sker der for min RD spiller.. vil nu hellere have Jodie Meeks tilbage:)Du skulle nok ha' holdt fast i Redd, for det var alle de waivers du lige fik der var røget derned hvor de var gratis. Men næææ nej, man skal være smart skal man... så nu er de på plads OG KOSTER !!!
shit happens... [insert picture of Bush]
Crunch skrev:
HAHA ja hvad sker der for min RD spiller.. vil nu hellere have Jodie Meeks tilbage:)
Du skulle nok ha' holdt fast i Redd, for det var alle de waivers du lige fik der var røget derned hvor de var gratis. Men næææ nej, man skal være smart skal man... så nu er de på plads OG KOSTER !!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2010, 23:45Oprindeligt skrevet af: CrickVar der forresten ikke noget med at AWC fik et 3. runde pick pga en procedure fejl...??? Jeg kunne nemlig godt bruge et pick mere... 🙂
Var der forresten ikke noget med at AWC fik et 3. runde pick pga en procedure fejl...??? Jeg kunne nemlig godt bruge et pick mere... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juli 2010, 7:04Oprindeligt skrevet af: maliDanish TWolf skrev:
Mads Mads Mads, hvis #36 kan skaffe dig en opgradering af næste års pick, så får du sq min stemme på GM of the Year næste sæson 😉Tak, Kurt, men nu mente jeg jo også bare en opgradering af hvilket som helst af de picks, som jeg har i min besiddelse - ikke nødvendigvis et af mine egne. Jeg har jo to sene 2. rundepick, som jeg muligvis, hvis nogen havde en forelskelse i en spiller her i bunden af årets draft, kunne have byttet til et lidt bedre 2. runde pick. Men det er vist heller ikke lige helt til at læse ud fra det jeg skrev.... 🙂
Danish TWolf skrev:
Tak, Kurt, men nu mente jeg jo også bare en opgradering af hvilket som helst af de picks, som jeg har i min besiddelse - ikke nødvendigvis et af mine egne. Jeg har jo to sene 2. rundepick, som jeg muligvis, hvis nogen havde en forelskelse i en spiller her i bunden af årets draft, kunne have byttet til et lidt bedre 2. runde pick. Men det er vist heller ikke lige helt til at læse ud fra det jeg skrev.... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juli 2010, 12:44Oprindeligt skrevet af: CrunchDanish TWolf skrev:
Crunch skrev:
HAHA ja hvad sker der for min RD spiller.. vil nu hellere have Jodie Meeks tilbage:)Du skulle nok ha' holdt fast i Redd, for det var alle de waivers du lige fik der var røget derned hvor de var gratis. Men næææ nej, man skal være smart skal man... så nu er de på plads OG KOSTER !!!
Crunchmonkeys skal være Keeper League oprykker på fair vis næste sæson:D
Danish TWolf skrev:
Crunch skrev:
Crunchmonkeys skal være Keeper League oprykker på fair vis næste sæson:D
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2010, 9:32Oprindeligt skrevet af: PacersNy kontrakt til Harrington... Dejligt med en halvering i løn... 26 mio over 5 år... snit på 5,2 -dejligt 🙂
Og tror faktisk på han kan øge sine rebounds - da han har fået at vide at der skal fokus på den defensive side.
Ny kontrakt til Harrington... Dejligt med en halvering i løn... 26 mio over 5 år... snit på 5,2 -dejligt 🙂
Og tror faktisk på han kan øge sine rebounds - da han har fået at vide at der skal fokus på den defensive side.