Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 483 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Så kom der et langt indlæg i ULTIMAT INSIDER, kun det 2. i de sidste 3 måneder (step it up folkens). Det omhandler min hemmelige tvillingebror Cole Aldrich, ja vi har rent faktisk PRÆCIS samme fødselsdato! Læs mere om ham og hvordan han fik alt heldet og jeg alt uheldet i INSIDER tråden 🙂 Og se et flot billede af tvillingeparret!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Andre familiemedlemmer er meget triste og overvejer konsekvenserne af disse afsløringer!

Xtian er stadig vores ægte KL twin, men det er altså lidt sjovere at finde en hemmelig tvilling der er NBA spiller end en man kan snakke med dagligt over MSN.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Nu er det ikke for at virke som en nar, meeeeen hvem skaffede dig Cole Døssing?

Det gjorde du da vidst? men det var jo bare rent papirarbejde, vi blev skabt sammen ved fødslen Cole og jeg, og vi er klar til at rivalisere Stefan og Darko for bedste GM-spiller relationship i keeper league!!!

Oprindeligt skrevet af: mali

God spas, gutter. KL er åbenbart en stor familie... Nu vil jeg da også begynde at lede efter min tvilling... 🙂

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Sidder virkelig og overvejer nogle udskiftninger på mit hold, så hvis der er nogen spillere der har interesse, så kom med nogle bud og har en hel del capspace.. De 2 eneste spillere på mit hold som er stortset urørlige er mine 2 Bulls drenge og Randolph, resten er åben for diskution hvis det rigtige bud kommer..

Oprindeligt skrevet af: mali

Taastrup Crunch Monkeys har fået sig en lidt speciel RD-spiller:
http://www.nbainfo.dk/articles.php?article_id=142

😀

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Der skulle selvfølgelig stå pick 31 ved mit draftpick

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Det er noget slinger Ryan, og jeg ser gerne at du får det rettet...

ReferencerSide 483 af 635Reference