NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 21:59Oprindeligt skrevet af: JennerSå kom der et langt indlæg i ULTIMAT INSIDER, kun det 2. i de sidste 3 måneder (step it up folkens). Det omhandler min hemmelige tvillingebror Cole Aldrich, ja vi har rent faktisk PRÆCIS samme fødselsdato! Læs mere om ham og hvordan han fik alt heldet og jeg alt uheldet i INSIDER tråden 🙂 Og se et flot billede af tvillingeparret!
Så kom der et langt indlæg i ULTIMAT INSIDER, kun det 2. i de sidste 3 måneder (step it up folkens). Det omhandler min hemmelige tvillingebror Cole Aldrich, ja vi har rent faktisk PRÆCIS samme fødselsdato! Læs mere om ham og hvordan han fik alt heldet og jeg alt uheldet i INSIDER tråden 🙂 Og se et flot billede af tvillingeparret!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 22:18Oprindeligt skrevet af: Miller31Andre familiemedlemmer er meget triste og overvejer konsekvenserne af disse afsløringer!
Andre familiemedlemmer er meget triste og overvejer konsekvenserne af disse afsløringer!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 22:22Oprindeligt skrevet af: JennerXtian er stadig vores ægte KL twin, men det er altså lidt sjovere at finde en hemmelig tvilling der er NBA spiller end en man kan snakke med dagligt over MSN.
Xtian er stadig vores ægte KL twin, men det er altså lidt sjovere at finde en hemmelig tvilling der er NBA spiller end en man kan snakke med dagligt over MSN.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 22:23Oprindeligt skrevet af: Miller31Nu er det ikke for at virke som en nar, meeeeen hvem skaffede dig Cole Døssing?
Nu er det ikke for at virke som en nar, meeeeen hvem skaffede dig Cole Døssing?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 22:28Oprindeligt skrevet af: JennerDet gjorde du da vidst? men det var jo bare rent papirarbejde, vi blev skabt sammen ved fødslen Cole og jeg, og vi er klar til at rivalisere Stefan og Darko for bedste GM-spiller relationship i keeper league!!!
Det gjorde du da vidst? men det var jo bare rent papirarbejde, vi blev skabt sammen ved fødslen Cole og jeg, og vi er klar til at rivalisere Stefan og Darko for bedste GM-spiller relationship i keeper league!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 22:41Oprindeligt skrevet af: maliGod spas, gutter. KL er åbenbart en stor familie... Nu vil jeg da også begynde at lede efter min tvilling... 🙂
God spas, gutter. KL er åbenbart en stor familie... Nu vil jeg da også begynde at lede efter min tvilling... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2010, 19:58Oprindeligt skrevet af: SvupperSidder virkelig og overvejer nogle udskiftninger på mit hold, så hvis der er nogen spillere der har interesse, så kom med nogle bud og har en hel del capspace.. De 2 eneste spillere på mit hold som er stortset urørlige er mine 2 Bulls drenge og Randolph, resten er åben for diskution hvis det rigtige bud kommer..
Sidder virkelig og overvejer nogle udskiftninger på mit hold, så hvis der er nogen spillere der har interesse, så kom med nogle bud og har en hel del capspace.. De 2 eneste spillere på mit hold som er stortset urørlige er mine 2 Bulls drenge og Randolph, resten er åben for diskution hvis det rigtige bud kommer..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2010, 11:48Oprindeligt skrevet af: maliTaastrup Crunch Monkeys har fået sig en lidt speciel RD-spiller:
http://www.nbainfo.dk/articles.php?article_id=142😀
Taastrup Crunch Monkeys har fået sig en lidt speciel RD-spiller:
http://www.nbainfo.dk/articles.php?article_id=142
😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2010, 12:01Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Der skulle selvfølgelig stå pick 31 ved mit draftpick
Der skulle selvfølgelig stå pick 31 ved mit draftpick
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2010, 12:13Oprindeligt skrevet af: bozzyDet er noget slinger Ryan, og jeg ser gerne at du får det rettet...
Det er noget slinger Ryan, og jeg ser gerne at du får det rettet...