NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 8:11Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSvupper skrev:
så vidt jeg ved så har jeg vel stadig pick 24? 😀Årh for helvede, ja da... synes bare Dan han ragede alt til sig her i starten af 2. runde. Så registrerede den som endnu en handel TIL ham (fra dig), men det var så fra Xtian til dig jo. Ændrer vi så liiiiige med det vupti. Squeeze me.
Svupper skrev:
så vidt jeg ved så har jeg vel stadig pick 24? 😀
Årh for helvede, ja da... synes bare Dan han ragede alt til sig her i starten af 2. runde. Så registrerede den som endnu en handel TIL ham (fra dig), men det var så fra Xtian til dig jo. Ændrer vi så liiiiige med det vupti. Squeeze me.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 8:57Oprindeligt skrevet af: maliJa, så nu har Scola bare at fortsætte sine stud stats fra sidste halvdel af sidste sæson.
Og mht den store 4-holds trade her igår, så var det jo ikke mit eget 2. runde pick jeg sendte videre. Det var Slagtown Knuckles's, som jeg havde fået fat i tidligere på året. Bare så historikken passer.... B)
Og det var jo nok der du blev snydt ift hvem der egentlig havde 24. picket - som jo oprindeligt tilhørte mig, men som jeg ikke har haft i min besiddelse i lang tid...
Ja, så nu har Scola bare at fortsætte sine stud stats fra sidste halvdel af sidste sæson.
Og mht den store 4-holds trade her igår, så var det jo ikke mit eget 2. runde pick jeg sendte videre. Det var Slagtown Knuckles's, som jeg havde fået fat i tidligere på året. Bare så historikken passer.... B)
Og det var jo nok der du blev snydt ift hvem der egentlig havde 24. picket - som jo oprindeligt tilhørte mig, men som jeg ikke har haft i min besiddelse i lang tid...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 12:48Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg gamblede sq lidt, men med både Gooden, JO og Hawes på rosteren, så må én af dem vel levere af og til 😉
Jeg gamblede sq lidt, men med både Gooden, JO og Hawes på rosteren, så må én af dem vel levere af og til 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 13:34Oprindeligt skrevet af: bozzyDamn Christian.... Det var jo min plan...
Damn Christian.... Det var jo min plan...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 15:02Oprindeligt skrevet af: HrNilssonRyan har forresten tradet sig til mit Pick, så han foretager det næste Pick. Selvom der egentlig står det var mig.
Ryan har forresten tradet sig til mit Pick, så han foretager det næste Pick. Selvom der egentlig står det var mig.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 16:16Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Jeppe var det ikke pick 29 jeg tradede mig til eller er det fra en anden handel
Jeppe var det ikke pick 29 jeg tradede mig til eller er det fra en anden handel
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 18:39Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOops, det er BeerGuzzlers der selv har fået sit 2. runde pick tilbage i årets første handel (fra SilverFoxes)... retter jeg lige.
Oops, det er BeerGuzzlers der selv har fået sit 2. runde pick tilbage i årets første handel (fra SilverFoxes)... retter jeg lige.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 18:58Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Damn det var lige på et hængende hår det der, hvis jeppe have skrevet engang til jeg skulle drafte, havde jeg gjort det, meeen skaden havde ikke været så stor da jeg også havde taget brackins. : P
Damn det var lige på et hængende hår det der, hvis jeppe have skrevet engang til jeg skulle drafte, havde jeg gjort det, meeen skaden havde ikke været så stor da jeg også havde taget brackins. : P
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 19:47Oprindeligt skrevet af: HrNilssonSorry for forvirringen, havde helt glemt jeg også havde sendt det andet afsted 🙂
Sorry for forvirringen, havde helt glemt jeg også havde sendt det andet afsted 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 20:50Oprindeligt skrevet af: KnatLouieCrunch skrev:
Med pick. nr. 22 har "Taastrup Crunchmonkeys" draftet "Damion James" fra "New Jersey Nets"Uhh.. det var også ham jeg ville have taget med det pick, hvis jeg havde beholdt det.. men var for usikker på årets spillere til at turde tage det gamble.. for helvede mand.. spørg mig lige om jeg fortryder lidt nu.. eller, nej vent hellere til sæsonen er slut B)
Crunch skrev:
Med pick. nr. 22 har "Taastrup Crunchmonkeys" draftet "Damion James" fra "New Jersey Nets"
Uhh.. det var også ham jeg ville have taget med det pick, hvis jeg havde beholdt det.. men var for usikker på årets spillere til at turde tage det gamble.. for helvede mand.. spørg mig lige om jeg fortryder lidt nu.. eller, nej vent hellere til sæsonen er slut B)