Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 481 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg er bare glad for gammelfar ser ud til at overleve. Man hører så meget under disse hedebølger om, at de ældre ikke kan klare det. Skulle det ske kalder jeg dips på Wade.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Har netop modtaget 24'eren i en handel.

Der lyttes på tilbud for både 24 og 25!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Har ikke lige mulighed for at smide flere handler på i dag, men pick #24 er nu i hænderne på Svupper, og er rettet inde på Draftsiden.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Det betyder vel så også at min og Xtians handel er officiel eftersom jeg sendte ham 24eren...?

go for it Djænz Dozing!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Så er der lige sendt en 4 way trade ind, det tog også en masse tid og tid i tænketanken at få det til at gå op, håber den går igennem

Det er vist sidste chance jeg får i dag, så handler kommer ikke på før tidligst i morgen.

De er dog godkendte alle sammen, så CrunchMonkeys sidder nu også på pick nr. 23. og nr. 24. Take it away Dan.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

så vidt jeg ved så har jeg vel stadig pick 24? 😀

Oprindeligt skrevet af: mali

Luis Scola. 20-10 mand, snart med dejlig ny kontrakt... Nogen interesse?

HAHAHAHA... yup, dejlig ny kontrakt. Satme noget af en grimmert du trak der, er jo i ren Rudy Gay klasse.

Ku' være man bare skulle nøjes med et rent Minnesota Timberwolves hold, lige nu -på trods af en rimelig fyldt roster- så er Beasley's kontrakt den største for 2010/11.

ReferencerSide 481 af 635Reference