NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2010, 11:23Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg er bare glad for gammelfar ser ud til at overleve. Man hører så meget under disse hedebølger om, at de ældre ikke kan klare det. Skulle det ske kalder jeg dips på Wade.
Jeg er bare glad for gammelfar ser ud til at overleve. Man hører så meget under disse hedebølger om, at de ældre ikke kan klare det. Skulle det ske kalder jeg dips på Wade.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2010, 11:43Oprindeligt skrevet af: Miller31Har netop modtaget 24'eren i en handel.
Der lyttes på tilbud for både 24 og 25!
Har netop modtaget 24'eren i en handel.
Der lyttes på tilbud for både 24 og 25!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2010, 14:40Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHar ikke lige mulighed for at smide flere handler på i dag, men pick #24 er nu i hænderne på Svupper, og er rettet inde på Draftsiden.
Har ikke lige mulighed for at smide flere handler på i dag, men pick #24 er nu i hænderne på Svupper, og er rettet inde på Draftsiden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2010, 14:46Oprindeligt skrevet af: JennerDet betyder vel så også at min og Xtians handel er officiel eftersom jeg sendte ham 24eren...?
Det betyder vel så også at min og Xtians handel er officiel eftersom jeg sendte ham 24eren...?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2010, 17:56Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravngo for it Djænz Dozing!
go for it Djænz Dozing!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2010, 18:43Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Så er der lige sendt en 4 way trade ind, det tog også en masse tid og tid i tænketanken at få det til at gå op, håber den går igennem
Så er der lige sendt en 4 way trade ind, det tog også en masse tid og tid i tænketanken at få det til at gå op, håber den går igennem
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2010, 19:07Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet er vist sidste chance jeg får i dag, så handler kommer ikke på før tidligst i morgen.
De er dog godkendte alle sammen, så CrunchMonkeys sidder nu også på pick nr. 23. og nr. 24. Take it away Dan.
Det er vist sidste chance jeg får i dag, så handler kommer ikke på før tidligst i morgen.
De er dog godkendte alle sammen, så CrunchMonkeys sidder nu også på pick nr. 23. og nr. 24. Take it away Dan.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2010, 19:13Oprindeligt skrevet af: Svupperså vidt jeg ved så har jeg vel stadig pick 24? 😀
så vidt jeg ved så har jeg vel stadig pick 24? 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 6:57Oprindeligt skrevet af: maliLuis Scola. 20-10 mand, snart med dejlig ny kontrakt... Nogen interesse?
Luis Scola. 20-10 mand, snart med dejlig ny kontrakt... Nogen interesse?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juli 2010, 8:09Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHAHAHAHA... yup, dejlig ny kontrakt. Satme noget af en grimmert du trak der, er jo i ren Rudy Gay klasse.
Ku' være man bare skulle nøjes med et rent Minnesota Timberwolves hold, lige nu -på trods af en rimelig fyldt roster- så er Beasley's kontrakt den største for 2010/11.
HAHAHAHA... yup, dejlig ny kontrakt. Satme noget af en grimmert du trak der, er jo i ren Rudy Gay klasse.
Ku' være man bare skulle nøjes med et rent Minnesota Timberwolves hold, lige nu -på trods af en rimelig fyldt roster- så er Beasley's kontrakt den største for 2010/11.