Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 480 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja tror bare jeg afventer og ser hva han laver

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Men Ryan du skal ikk være ked af det.. Jonas havde taget ham med pick 27 og jeg havde med 28 hvis han stadig var der 🙂

Oprindeligt skrevet af: mali

Kurt skriver at det er Crunch Monkeys med næste pick, men ifølge draftoversigten er det Downtown Sydhavn....
Hvis tur er det egentlig Commish? Jeg ved bare at jeg er den næste igen. 🙂

det er fordi det ikk er rettet Monkeys og Sydhavn har lavet en trade, så det er Monkeys næste gang 🙂

Takker. Undrede mig bare lige lidt, da jeg ikke kunne se traden på handelsoversigten. 🙂

Ved heller ikk hvorfor den ikk er kommet på.. men igen, der er en del småting det mangler på siden og det er os begrænset hvor meget tid kurt har til at få lavet det hele med det samme 🙂

Jeg lytter til bud angående mit 23. pick (det næste i vores draft).
Umiddelbart kunne jeg have interesse i et pick fra 24-30 i år samt en opgradering af et af mine pick næste år. Mit capspace kan evt også udlejes hvis nogen har problemer med at komme under cappen...

Mvh Mads Lindgaard, GM Dalum Allstars

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

http://www.nba.com/2010/news/07/14/gsw.udoh.ap/index.html?ls=iref:nbahpt2 wuhu !

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

undskylder mange gange, det er selvf. mig der ikke har rettet på draftsiden.

Har ligget syg de sidste dage (stadigvæk) - HEY har tabt 4,5 kg hvilket så også er det eneste positive i den sag. Så har været noget sporadisk det jeg har fået opdateret.

#22 var Crunch (tidligere Sydhavn) - handlen mangler lige at komme på.

No worries. Selv Commish kan jo blive syg... 🙂

ReferencerSide 480 af 635Reference