NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2010, 14:33Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja tror bare jeg afventer og ser hva han laver
Ja tror bare jeg afventer og ser hva han laver
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2010, 15:39Oprindeligt skrevet af: SvupperMen Ryan du skal ikk være ked af det.. Jonas havde taget ham med pick 27 og jeg havde med 28 hvis han stadig var der 🙂
Men Ryan du skal ikk være ked af det.. Jonas havde taget ham med pick 27 og jeg havde med 28 hvis han stadig var der 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2010, 16:43Oprindeligt skrevet af: maliKurt skriver at det er Crunch Monkeys med næste pick, men ifølge draftoversigten er det Downtown Sydhavn....
Hvis tur er det egentlig Commish? Jeg ved bare at jeg er den næste igen. 🙂
Kurt skriver at det er Crunch Monkeys med næste pick, men ifølge draftoversigten er det Downtown Sydhavn....
Hvis tur er det egentlig Commish? Jeg ved bare at jeg er den næste igen. 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2010, 16:59Oprindeligt skrevet af: Svupperdet er fordi det ikk er rettet Monkeys og Sydhavn har lavet en trade, så det er Monkeys næste gang 🙂
det er fordi det ikk er rettet Monkeys og Sydhavn har lavet en trade, så det er Monkeys næste gang 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2010, 17:18Oprindeligt skrevet af: maliTakker. Undrede mig bare lige lidt, da jeg ikke kunne se traden på handelsoversigten. 🙂
Takker. Undrede mig bare lige lidt, da jeg ikke kunne se traden på handelsoversigten. 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2010, 17:34Oprindeligt skrevet af: SvupperVed heller ikk hvorfor den ikk er kommet på.. men igen, der er en del småting det mangler på siden og det er os begrænset hvor meget tid kurt har til at få lavet det hele med det samme 🙂
Ved heller ikk hvorfor den ikk er kommet på.. men igen, der er en del småting det mangler på siden og det er os begrænset hvor meget tid kurt har til at få lavet det hele med det samme 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juli 2010, 21:41Oprindeligt skrevet af: maliJeg lytter til bud angående mit 23. pick (det næste i vores draft).
Umiddelbart kunne jeg have interesse i et pick fra 24-30 i år samt en opgradering af et af mine pick næste år. Mit capspace kan evt også udlejes hvis nogen har problemer med at komme under cappen...Mvh Mads Lindgaard, GM Dalum Allstars
Jeg lytter til bud angående mit 23. pick (det næste i vores draft).
Umiddelbart kunne jeg have interesse i et pick fra 24-30 i år samt en opgradering af et af mine pick næste år. Mit capspace kan evt også udlejes hvis nogen har problemer med at komme under cappen...
Mvh Mads Lindgaard, GM Dalum Allstars
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2010, 4:37Oprindeligt skrevet af: Gaflenhttp://www.nba.com/2010/news/07/14/gsw.udoh.ap/index.html?ls=iref:nbahpt2 wuhu !
http://www.nba.com/2010/news/07/14/gsw.udoh.ap/index.html?ls=iref:nbahpt2 wuhu !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2010, 8:20Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnundskylder mange gange, det er selvf. mig der ikke har rettet på draftsiden.
Har ligget syg de sidste dage (stadigvæk) - HEY har tabt 4,5 kg hvilket så også er det eneste positive i den sag. Så har været noget sporadisk det jeg har fået opdateret.
#22 var Crunch (tidligere Sydhavn) - handlen mangler lige at komme på.
undskylder mange gange, det er selvf. mig der ikke har rettet på draftsiden.
Har ligget syg de sidste dage (stadigvæk) - HEY har tabt 4,5 kg hvilket så også er det eneste positive i den sag. Så har været noget sporadisk det jeg har fået opdateret.
#22 var Crunch (tidligere Sydhavn) - handlen mangler lige at komme på.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juli 2010, 9:02Oprindeligt skrevet af: maliNo worries. Selv Commish kan jo blive syg... 🙂
No worries. Selv Commish kan jo blive syg... 🙂