Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 479 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Uha da da, så blev dampier endeligt tradet og så nok snart waivet, og så kan jeg heldigvis waive ham uden at skulle betale waiver fee, me like : )

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Hej gutter

Jeg svarer lidt uregelmæssigt på PB'er for tiden, da jeg er så heldig at skulle arbejde 16 timer om dagen på freakin Mols de næste 10 dage. Alle PB'er bliver dog læst og taget til efterretning, så hold jer ikke tilbage med at skrive 🙂

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

er personligt lidt ked at felton smutter fra bobcats men tror sgu han er faldet til den helt rigtigt klub fantasy messigt

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Uha da da, så blev dampier endeligt tradet og så nok snart waivet, og så kan jeg heldigvis waive ham uden at skulle betale waiver fee, me like : )

Kan man det??? Synes ikke jeg kan læse i forfatningen, at man kan waive spilleren gratis. Spillerenvil vel, jf. § 6.10 fortsat stå på holdlisten og blive påført med en evt. ny løn hos et nyt hold - han kan vel ikke waives i sæsonen. Det synes jeg ikke der står. KUN hvis han proklamerer at han stopper karrieren kan han vel waives gratis.

Hvis hans klub ikke bruger den option de har på ham bliver han jo FA og kan derved waives uden fee.

Stoudamire kunne vel egentlig også waives gratis nu her inden sæsonen går igang, da han ikke brugte sin player opstion og derved blev FA, som Wade, Lebron og alle de andre

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg er bare glad for at Al Jeff bliver low-post option number uno hos Jazz. Han får en af NBA's bedste coaches til at guide ham tilbage på stjernehimmelsen og NBA's bedste PG der vil elske at give ham bolden.

Væsentligt bedre fantasy mæssigt end Wolves og Mavericks.

Ja bliver spændende at se hva der sker med jazz, også ku når matthews nok ikke bliver resignet, bliver brewer forhåbentlig relevant igen i fantasy

Damn you Kurr det var jo ham jeg skulle have satset på sent i draftet, der er godt nok nogle spillere der er rykket laaaangt op og laaangt ned i vores draft

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jeg må så indrømme at det SLET ikke var min opfindelse det der, jeg havde ham overhovedet ikke på mit cheat sheet - faktisk anede jeg ikke han eksisterede 🙂

Jeg var gået i en helt anden retning hvis det var til mig selv, men nu er det en anden -med tiden afsløret- GM du skal handle med hvis du vil ha' ham... the suspense will kill you.

ReferencerSide 479 af 635Reference