NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2010, 7:57Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJa, ærgeligt med Foye, men han er trods alt mere en 2-guard. Og Baronen skal nok gå ned med en skade før eller siden.
Ja, ærgeligt med Foye, men han er trods alt mere en 2-guard. Og Baronen skal nok gå ned med en skade før eller siden.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2010, 8:24Oprindeligt skrevet af: madsberggreenTiago splitter har signet for 10 mill over 3 år. 3.4 i år. Ikke værst - især ikke hvis han bliver starter.
Tiago splitter har signet for 10 mill over 3 år. 3.4 i år. Ikke værst - især ikke hvis han bliver starter.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2010, 9:05Oprindeligt skrevet af: JennerJa, men mon dog? Blair, McDyess og Duncan er vel de første 3 i rotationen? Ingen spillere er jo for alvor spændende hos Spurs ud over Duncan som så hiver en god løncheck. IIiiiiiiiih jeg elsker at hate på Mads! 😀
Ja, men mon dog? Blair, McDyess og Duncan er vel de første 3 i rotationen? Ingen spillere er jo for alvor spændende hos Spurs ud over Duncan som så hiver en god løncheck. IIiiiiiiiih jeg elsker at hate på Mads! 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2010, 9:24Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJa, vi bliver sq da nød til at disse Splitter nu, havde hørt at han skulle have haft hele MLE'en - så det der er jo sørgeligt billigt 🙁
En kan jo undres hvorfor en anden SAS rookie ikke er blevet nuppet i vores draft endnu ? 😉
Ja, vi bliver sq da nød til at disse Splitter nu, havde hørt at han skulle have haft hele MLE'en - så det der er jo sørgeligt billigt 🙁
En kan jo undres hvorfor en anden SAS rookie ikke er blevet nuppet i vores draft endnu ? 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2010, 9:30Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMed pick nr 19 har "Århus City Wildcats" draftet Larry Sanders fra Milwaukee Bucks.
Larry Sanders var den spiller der stod som nr. 3 på mit draftboard, de to andre gik lige foran næsen på mig.
Sanders kan dog vise sig som en yderst fornuftig spiller i fremtiden og har kun Drew Gooden foran sig og han plejer jo at blive traded 3-4 gange i løbet af en sæson...
--------------------------------------------------------------------------------
Øøøøhh, mener du virkelig at du tror på Sanders hopper over Mbah A Moute og Illyasova og Maggette sådan vupti bare? Ved godt at disse alle kan dække 3'eren også, men de tre plus Gooden må vel blandt dem dække de fleste F minutter trods alt.
Med pick nr 19 har "Århus City Wildcats" draftet Larry Sanders fra Milwaukee Bucks.
Larry Sanders var den spiller der stod som nr. 3 på mit draftboard, de to andre gik lige foran næsen på mig.
Sanders kan dog vise sig som en yderst fornuftig spiller i fremtiden og har kun Drew Gooden foran sig og han plejer jo at blive traded 3-4 gange i løbet af en sæson...
--------------------------------------------------------------------------------
Øøøøhh, mener du virkelig at du tror på Sanders hopper over Mbah A Moute og Illyasova og Maggette sådan vupti bare? Ved godt at disse alle kan dække 3'eren også, men de tre plus Gooden må vel blandt dem dække de fleste F minutter trods alt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2010, 9:58Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Så så Kurt han ryger højst sandsynligt med det næste pick
Så så Kurt han ryger højst sandsynligt med det næste pick
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2010, 9:59Oprindeligt skrevet af: JennerHan er jo allerede røget? 🙂
Han er jo allerede røget? 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2010, 10:02Oprindeligt skrevet af: CrickJeg ser ham overhovedet ikke tage nogle minutter på SF pladsen... med hans forsvarsevner kommer han til at spille PF og C...
Jeg ser ham overhovedet ikke tage nogle minutter på SF pladsen... med hans forsvarsevner kommer han til at spille PF og C...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2010, 10:05Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJo jo - men jeg mente at de fire andre jo også kan spille 4'eren - og står foran ham.
På C, er det vel Brezec der er backup for Bogut pt... men hvis han kan bruges der, er det vel den største mulighed for spilletid.
@Jens, tror Ryan snakker om ham SAS spilleren 😉 han nu vil nuppe med pick #20 fordi jeg har #21 😉
Jo jo - men jeg mente at de fire andre jo også kan spille 4'eren - og står foran ham.
På C, er det vel Brezec der er backup for Bogut pt... men hvis han kan bruges der, er det vel den største mulighed for spilletid.
@Jens, tror Ryan snakker om ham SAS spilleren 😉 han nu vil nuppe med pick #20 fordi jeg har #21 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. juli 2010, 10:13Oprindeligt skrevet af: JennerAAAAAAAAAAAAH okay, jeg forstår..... jamen så glæder jeg mig til at se hvem han er, jeg gider ikke have Spurs spillere på min roster så snup i ham bare 😀
AAAAAAAAAAAAH okay, jeg forstår..... jamen så glæder jeg mig til at se hvem han er, jeg gider ikke have Spurs spillere på min roster så snup i ham bare 😀