Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 478 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Ja, ærgeligt med Foye, men han er trods alt mere en 2-guard. Og Baronen skal nok gå ned med en skade før eller siden.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Tiago splitter har signet for 10 mill over 3 år. 3.4 i år. Ikke værst - især ikke hvis han bliver starter.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ja, men mon dog? Blair, McDyess og Duncan er vel de første 3 i rotationen? Ingen spillere er jo for alvor spændende hos Spurs ud over Duncan som så hiver en god løncheck. IIiiiiiiiih jeg elsker at hate på Mads! 😀

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Ja, vi bliver sq da nød til at disse Splitter nu, havde hørt at han skulle have haft hele MLE'en - så det der er jo sørgeligt billigt 🙁

En kan jo undres hvorfor en anden SAS rookie ikke er blevet nuppet i vores draft endnu ? 😉

Med pick nr 19 har "Århus City Wildcats" draftet Larry Sanders fra Milwaukee Bucks.

Larry Sanders var den spiller der stod som nr. 3 på mit draftboard, de to andre gik lige foran næsen på mig.

Sanders kan dog vise sig som en yderst fornuftig spiller i fremtiden og har kun Drew Gooden foran sig og han plejer jo at blive traded 3-4 gange i løbet af en sæson...

--------------------------------------------------------------------------------

Øøøøhh, mener du virkelig at du tror på Sanders hopper over Mbah A Moute og Illyasova og Maggette sådan vupti bare? Ved godt at disse alle kan dække 3'eren også, men de tre plus Gooden må vel blandt dem dække de fleste F minutter trods alt.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Så så Kurt han ryger højst sandsynligt med det næste pick

Han er jo allerede røget? 🙂

Oprindeligt skrevet af: Crick

Jeg ser ham overhovedet ikke tage nogle minutter på SF pladsen... med hans forsvarsevner kommer han til at spille PF og C...

Jo jo - men jeg mente at de fire andre jo også kan spille 4'eren - og står foran ham.

På C, er det vel Brezec der er backup for Bogut pt... men hvis han kan bruges der, er det vel den største mulighed for spilletid.

@Jens, tror Ryan snakker om ham SAS spilleren 😉 han nu vil nuppe med pick #20 fordi jeg har #21 😉

AAAAAAAAAAAAH okay, jeg forstår..... jamen så glæder jeg mig til at se hvem han er, jeg gider ikke have Spurs spillere på min roster så snup i ham bare 😀

ReferencerSide 478 af 635Reference