Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 477 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Må man høre hvad dealen alt i alt lød på?

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Deng for Grunts 1/2011 + Azubuikes waivers.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Det er Peacocks tur til at drafte, men skal lige i tænke tanken, indtil da lyttes der til bud på Jason Thompson, kunne spille sf/pf/c sidste år, så kom med bud hvis det er en spiller der har interesse : )

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Thompson er forresten allerede nævnt i en handel som måske bliver accepteret, så der skal bydes hurtigt

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Nå, I er godt nok sikre på at den handel bliver en realitet hva' ?? Siden den allerede udbasuneres før den er godkendt.

Men, den bliver nu heller ikke sat i udvalg, dertil er Deng's værdi ift løn simpelthen for lav i øjeblikket.

Og så ... ffs Mads, da jeg ikke havde råd til Splitter var en af mine to optioner at drafte Bledsoe med #21, men det går så heller ikke nu. Tror også han kunne få en del mere værdi end draftet gav udtryk for.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Danish TWolf skrev:

Og så ... ffs Mads, da jeg ikke havde råd til Splitter var en af mine to optioner at drafte Bledsoe med #21, men det går så heller ikke nu. Tror også han kunne få en del mere værdi end draftet gav udtryk for.

Jeg har studeret dit game Kurt, og er klar til at vælte dig af pinden med dine egne metoder. I'm comming for you!!!

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

http://www.nba.com/2010/news/07/07/salary.cap/index.html

Kan vi så regne med, at vores cap kommer til at ligge på ca. 70.307.000, eller hvordan er det nu det bliver afgjort? 😐

69.658 mil har vi. Vores cap er 120% af den rigtige cap...

Oprindeligt skrevet af: Crunch

jeg kommer så meget til at mangle cap space:P

Danish TWolf skrev:
Nå, I er godt nok sikre på at den handel bliver en realitet hva' ?? Siden den allerede udbasuneres før den er godkendt.

Men, den bliver nu heller ikke sat i udvalg, dertil er Deng's værdi ift løn simpelthen for lav i øjeblikket.

Bryder mig også godt om Bledsoe, men lidt skidt at han både skal spille bag Baronen og Randy Foye...

ReferencerSide 477 af 635Reference