Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 476 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Jamen Kurt det var det samme folk sagde da Boston landede Ray Allen og KG, de har ikke råd til en bænk de finder ingen der vil spille for så lav en løn. Nu kan jeg ikke huske hvordan Bostons cap var dengang men med Pierce, Ray Ray og KG kan den ikke havde været bedre end Heats. Powe og Big Baby kom jo out of nowhere og contributede for dem, ingen havde regnet med dem, så det kan ske igen.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Så fik vi første pick jeg slet ikke forstår. Guzzlers tog Hayward.

Selvom Hayward er god, jeg er sågar lidt tosset med ham, så kan jeg ikke se ham blive interessant i fantasy. Kunne være spændende hvis Guzz gad uddybe lidt?

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Jenner skrev:
Jamen Kurt det var det samme folk sagde da Boston landede Ray Allen og KG, de har ikke råd til en bænk de finder ingen der vil spille for så lav en løn. Nu kan jeg ikke huske hvordan Bostons cap var dengang men med Pierce, Ray Ray og KG kan den ikke havde været bedre end Heats. Powe og Big Baby kom jo out of nowhere og contributede for dem, ingen havde regnet med dem, så det kan ske igen.

Så mangler vi bare lige, at Mario Chalmers laver en "Rajon Rondo" og går fra uinteressant 2.runde-fyr til ast/stl-maskine og styrer de tre superstjerner til et mesterskab.. det ku være nice..

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Så er det blevet min tur til at drafte, og endda to gange i træk.

Jeg er allerede ret sikker på at jeg nupper Tiago Splitter med det ene pick, men da jegovervejer at handle det andet pick, venter jeg lige lidt med at drafte - et pick er trods alt sjovere hvis man selv kan bruge det 🙂

Det betyder samtidig at jeg lytter til bud på det andet pick, men I skal til at være hurtige hvis I vil have fingre i det - byd endelig løs!

Oprindeligt skrevet af: Crick

Med pick nr 15 har "Århus Angry Anchovies" draftet Tiago Splitter fra San Antonio Spurs.

Next up: Århus Angry Anchovies med pick nummer 17

Inden du oplyser dit næste valg vil jeg lige gøre opmærksom på at American Highflyers står som ejer af pick #17.

Århus Angry Anchovies står som ejere af pick #16 og #18...

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Crick skrev:

Med pick nr 15 har "Århus Angry Anchovies" draftet Tiago Splitter fra San Antonio Spurs.

Next up: Århus Angry Anchovies med pick nummer 17

Inden du oplyser dit næste valg vil jeg lige gøre opmærksom på at American Highflyers står som ejer af pick #17.

Århus Angry Anchovies står som ejere af pick #16 og #18...

Ja, det bemærkede jeg også ... Har rettet det i hans info på draft-siden, men har draftet nu ...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Tjaaa, det kriblede godt nok også i mig for at tage Splitter, og dermed for anden gang drafte en Euro C sådan højt oppe i draftet. Jeg tror måske ikke han bliver helt en Marc Gasol statmæssigt, men han har potentialet.

Eneste grund til at jeg ikke hoppede på ham med #7 eller tradede lidt ned (og jeg vidste jo at Mads ville være en naturlig aftager) var hans løn, jeg tror han får fuld MLE, og så mange basører har jeg måske ikke til ham 🙁

Godt pick!

Jeg har egentlig heller ikke selv brug for Splitter, og måske endda heller ikke råd til ham, men når man kan få en så god spiller så sent i et svagt draft, er det bare om at slå til!

Alloe jer der er kede af ikke at have fået den samme gode idé som mig, ervelkommen til at byde på ham - jeg har jo stadig alt for mange bigs.

Jeg har gode bud liggende på både Luol Deng og Biedrins lige nu, så hvis man er interesseret ie naf de to, skal man snart slå til.

Manu Ginobili er også meget tilgængelig, og selvom han er dyr, er der altså tale om en mand der snittede 21/3,9/6/1,8 over de sidste 20 kampe af sæsonen.

Så røg Deng sgu, i en handel hvor jeg ikke fik helt så meget igen som jeg havde håbet på. Tillykke til Ryan med un undervurderet, om end lidt overbetalt fantasyspiller.

ReferencerSide 476 af 635Reference