NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2010, 22:33Oprindeligt skrevet af: CrickUha D-Lee på vej til et high octan hold.... og Warrick teamer op med Nash.... Sweet.... 😉
Uha D-Lee på vej til et high octan hold.... og Warrick teamer op med Nash.... Sweet.... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2010, 23:14Oprindeligt skrevet af: JennerMen har du råd til flere spillere end de 2 + Bron + Dirk + Nash? 😀
Men har du råd til flere spillere end de 2 + Bron + Dirk + Nash? 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2010, 23:19Oprindeligt skrevet af: CrickJenner skrev:
Men har du råd til flere spillere end de 2 + Bron + Dirk + Nash? 😀Nash går heldigvis ned i løn med ca. $3M og hvis Lebron tager til Heat og de alle bestemmer sig for at gå ned i løn skal det nok gå.... Jeg vil dog godt offer Lebron i fantasy hvis han bare signer med Bulls IRL.... 🙂
Uha har også lige set et break down af Dirk's løn... Der sparer jeg også $2,6M i den kommende sæson... 🙂
Jenner skrev:
Men har du råd til flere spillere end de 2 + Bron + Dirk + Nash? 😀
Nash går heldigvis ned i løn med ca. $3M og hvis Lebron tager til Heat og de alle bestemmer sig for at gå ned i løn skal det nok gå.... Jeg vil dog godt offer Lebron i fantasy hvis han bare signer med Bulls IRL.... 🙂
Uha har også lige set et break down af Dirk's løn... Der sparer jeg også $2,6M i den kommende sæson... 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2010, 8:59Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesTil de der ikke lige har opdaget det:
[NBAiKL - 2010-07-08] Nu hvor handlerne igen er gået igang, har Forretningsudvalget været i aktion, og også fået kigget i forfatningen hvor der står at der skal være valg til udvalget hvert andet år. Da det er 2 år siden at Svinet og Døzzen blev valgt ind, så er det dermed tid til at få gang i valgkampagnerne igen.
Først giver jeg lige 1 uges tid til at alle GM'ere der er interesseret kan sende mig en PB om deres interesse i at (gen-)opstille til de to valgte pladser i udvalget. Når der er fundet interesserede ryger der en tråd op med kampagne muligheder, hvorefter der åbnes for stemmeurnerne. - Først - smid en PB til Commish hvis I er interesserede i at opstille til en 2 års periode.
Til de der ikke lige har opdaget det:
[NBAiKL - 2010-07-08] Nu hvor handlerne igen er gået igang, har Forretningsudvalget været i aktion, og også fået kigget i forfatningen hvor der står at der skal være valg til udvalget hvert andet år. Da det er 2 år siden at Svinet og Døzzen blev valgt ind, så er det dermed tid til at få gang i valgkampagnerne igen.
Først giver jeg lige 1 uges tid til at alle GM'ere der er interesseret kan sende mig en PB om deres interesse i at (gen-)opstille til de to valgte pladser i udvalget. Når der er fundet interesserede ryger der en tråd op med kampagne muligheder, hvorefter der åbnes for stemmeurnerne. - Først - smid en PB til Commish hvis I er interesserede i at opstille til en 2 års periode.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2010, 10:43Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJaaa, nu skulle de tre tenore (te' syd?) have valgt at få 16,5 som startløn (2M under max) - så det er jo ikke så ringe endda for os der har dem 😉
Jaaa, nu skulle de tre tenore (te' syd?) have valgt at få 16,5 som startløn (2M under max) - så det er jo ikke så ringe endda for os der har dem 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2010, 10:47Oprindeligt skrevet af: madsberggreenDanish TWolf skrev:
Jaaa, nu skulle de tre tenore (te' syd?) have valgt at få 16,5 som startløn (2M under max) - så det er jo ikke så ringe endda for os der har dem 😉Forhåbentlig går de så tilsvarende ned i stats 😉
Danish TWolf skrev:
Jaaa, nu skulle de tre tenore (te' syd?) have valgt at få 16,5 som startløn (2M under max) - så det er jo ikke så ringe endda for os der har dem 😉
Forhåbentlig går de så tilsvarende ned i stats 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2010, 13:57Oprindeligt skrevet af: JennerHmm det forlyder at Wade starter på 14 mil og Bosh og Bron på 14.5!! Det ville da være ganske pænt... Men ja mon ikke nogle af statsne tager et hit.
Hmm det forlyder at Wade starter på 14 mil og Bosh og Bron på 14.5!! Det ville da være ganske pænt... Men ja mon ikke nogle af statsne tager et hit.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2010, 14:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnmadsberggreen skrev:
Danish TWolf skrev:
Jaaa, nu skulle de tre tenore (te' syd?) have valgt at få 16,5 som startløn (2M under max) - så det er jo ikke så ringe endda for os der har dem 😉Forhåbentlig går de så tilsvarende ned i stats 😉
Tre spillere der skal dække 5 x 48 minutter får ikke mulighed for at gå ned i stat 😉
madsberggreen skrev:
Danish TWolf skrev:
Tre spillere der skal dække 5 x 48 minutter får ikke mulighed for at gå ned i stat 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2010, 14:50Oprindeligt skrevet af: JennerNu er Mike Miller jo hentet så mon ikke han snupper 25-30 min på sg/sf 😉 de kommer ikke til at spille så meget Kurt, det ved vi jo godt, de skal spares til POs og ikke risikere at blive skadede. Vil gerne vædde Stefans bacon klump på at ingen af de 3 spillere mere i år end sidste år. Da Boston samlede deres big 3 gik alle markant ned i PT på trods af de heller ikke havde nogen bænk.
Nu er Mike Miller jo hentet så mon ikke han snupper 25-30 min på sg/sf 😉 de kommer ikke til at spille så meget Kurt, det ved vi jo godt, de skal spares til POs og ikke risikere at blive skadede. Vil gerne vædde Stefans bacon klump på at ingen af de 3 spillere mere i år end sidste år. Da Boston samlede deres big 3 gik alle markant ned i PT på trods af de heller ikke havde nogen bænk.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. juli 2010, 15:04Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDer er jo INGEN chance for at MIA får en bænk (og to andre startere) der er på BOS niveau. Nuf said.
Men må indrømme jeg tror nu ikke at de taber særlig meget i stats, hvis overhovedet. Ast fra LBJ og Wade måske, men så bliver de så meget mere dødelige som scorere og hustle stats tror jeg de får sig en god lille kamp om (specielt når det er Bosh og ikke JO der står dernede).
Der er jo INGEN chance for at MIA får en bænk (og to andre startere) der er på BOS niveau. Nuf said.
Men må indrømme jeg tror nu ikke at de taber særlig meget i stats, hvis overhovedet. Ast fra LBJ og Wade måske, men så bliver de så meget mere dødelige som scorere og hustle stats tror jeg de får sig en god lille kamp om (specielt når det er Bosh og ikke JO der står dernede).