Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 474 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Jenner

Hvis LeBron ryger til Heat som det ladet til lige nu bliver det da sjovt med fantasy. Det må vel til dels forventes at både Wade og Bron vil falde lidt i stats da de vil have bolden markant mindre, og vel lidt det samme med Bosh. Lige meget hvad bliver det da uhyggeligt at se en SG/SF combo som Wade og LeBron der kan blocke så mange skud. Tilgengæld gør Bosh sig jo så ikke så meget der 🙂

Oprindeligt skrevet af: Crick

Jenner skrev:
Hvis LeBron ryger til Heat som det ladet til lige nu bliver det da sjovt med fantasy. Det må vel til dels forventes at både Wade og Bron vil falde lidt i stats da de vil have bolden markant mindre, og vel lidt det samme med Bosh. Lige meget hvad bliver det da uhyggeligt at se en SG/SF combo som Wade og LeBron der kan blocke så mange skud. Tilgengæld gør Bosh sig jo så ikke så meget der 🙂

Jeg satser på at Lebron bliver den første der snitter en trible double sin Oscar.... 🙂 Han har da ihvertfald 2 gode spillere at aflevere bolden til og rebound mæssigt skal han også steppe op da Beasley jo ikke levere det store i den kategori... Jeg så dog hellere Lebron et andet sted set med fantasy brillerne...

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jeg er usikker.... på den ene side kan DWade og LBJ falde i rbs, pts, og ast fordi de skal "dele", men på den anden side kan det være at de vil gå ud af deres gode skind for at få lov at vise at de kan sætte hinanden op.

De får også mere plads fordi modstanderen ikke kan sætte 2-3 mand på dem.

Kunne godt se at både LBJ og DWade får sig nogle triple-doubles i næste sæson så, mens Bosh får en solid double-double (kun fordi han er så stat fixeret, ellers ville hans rbs falde gevaldigt nu).

Steals og Låg fra de to wings bliver nok vildt at se... de må formodes at virkeligt blive top i ligaen der.

Den største reelle trussel mod stats hos LBJ og Wade tror jeg er minutterne... MIA vil kunne spare dem når de er småskadede eller når en kamp er vundet ved halvleg.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Enig, det jeg faktisk glæder mig mest til er at se om specielt LeBron kan uden bolden.

Jeg har så småt opbygget min "LeBron teori" som går på at han ikke kan spille sammen med andre "stjerner". Han har simpelthen bolden så meget i hænderne at de andrer ikke får nok touches og ikke får en ordentligt fornemmelse for kampen. Hvis man ser på de profiler Cavs har hentet i Mo og Jamison så falder de begge i stats og har det med at forsvinde i Playoffs kampe hvor Bron bliver endnu mere dominerende. Nuvel Bron laver mange assists men hvis man ikke rør bolden og bare står i hjørnet og spotter op så ved alle der har spillet at man nemt bliver frustreret og lige pludselig ikke har samme motivation for at dække op, kalde screeninger osv.

Nuvel det kan skyldes mange andre ting, Mike Browns angreb er jo lige så håbløst som Jon Dahls VM og det kan have spillet en rolle. Men jeg tror simpelthen ikke man kan vinde hvis LeBron skal spille sådan. Kig på Jordan og Kobe, de spillede tit væk fra bolden kom rundt om screeninger og satte de frie midrange jumpers.

Men jeg glæder mig virkelig til at se om det kan fungere med Bosh og Wade HVIS det da passer at Bron skal til Heat. Måske er de lidt for gode til at man kan bruge min lille teori her, for de kan jo vinde på rent talent nærmest lige gyldig hvordan de spiller, men kunne godt tænke mig at se hvad der ville være sket med fx Rose i Chicago hvis Bron var kommet til.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Uha.

Hvis Lebron virkelig signer med Heat, som det virkelig lugter af efterhånden, skal jeg helt sikkert have league pass næste år, og se ALLE Heats kampe. Det bliver STORT!

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Der er også spekuleret lidt i at rygterne er igangsat fra LeBrons lejr for at vejre stemningen.
Jeg synes sgu det vil være super fesent overfor Cavs hvis han annoncere sit farvel live på TV. Det er sguda for ydmygende.
Jeg tror han forbliver en Cavalier

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Men nu siges det jo at CP3 har spurgt LBJ om han ikk ville signe med Cavs igen, hvilket tegner på at CP3 har planer om at skifte dertil næste sæson eller om man endda inbyrdes snakker om en form for sign and trade.. Personligt tror det det ville være rigtig spændene at se LBJ og CP3 på samme hold..

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Men hvad kunne Cavs nogensinde tilbyde der ville være fair værdi for Hornets??

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Med det CP var på vej til Blazers for et par uger tilbage, virker Hornets ikke til at kræve det helt vilde.

Skal den diskussion ikke flyttes til et sted alle kan deltage?

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Ah men Blazers har da også en del flere assets.

ReferencerSide 474 af 635Reference