Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 473 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Gaflen

med greg monroe af bordet er jeg officielt på bordet jeg er allerede i en go handel som muligvis afsluttes i aften. men har interesse i at sælge mit pick. Jeg søger en PF eller en PG hvis du har en spændene handel så har du helt til kl 01.00 i aften hvor jeg har taget min beslutning

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Så kunne det være awesome hvis du ville svare på dine PBer 😀

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Altså nu har jeg selv skrevet til Andy og udtrykt min interesse i Cousins umiddelbart efter han draftede ham.

Som udgangspunkt er det vel en ret dum idé at sælge en spiller før man har tjekket om han kan indbringe mere på det åbne marked.

Alle folk burde gøre det til en vane at skrive i deres holdtråd når en spiller var på vej ud af døren.

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

madsberggreen skrev:
Altså nu har jeg selv skrevet til Andy og udtrykt min interesse i Cousins umiddelbart efter han draftede ham.

Som udgangspunkt er det vel en ret dum idé at sælge en spiller før man har tjekket om han kan indbringe mere på det åbne marked.

Alle folk burde gøre det til en vane at skrive i deres holdtråd når en spiller var på vej ud af døren.

Haha sjovt saa enig du kan vaere... Jamen saa er det jo great den bliver vetoet, saa er det din tur B)

NBA Kap skrev:

madsberggreen skrev:

Haha sjovt saa enig du kan vaere... Jamen saa er det jo great den bliver vetoet, saa er det din tur B)

Jeg arbejder på det 🙂

Jeg tror i hvert fald godt jeg kan overbyde dit hidtidige tilbud - men det har nok også bare noget at gøre med at jeg åbenbart synes bedre om Cousins end både dig og Andy.

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

madsberggreen skrev:

NBA Kap skrev:

madsberggreen skrev:

Jeg arbejder på det 🙂

Jeg tror i hvert fald godt jeg kan overbyde dit hidtidige tilbud - men det har nok også bare noget at gøre med at jeg åbenbart synes bedre om Cousins end både dig og Andy.

Ja skynd dig at smid Manu Ginobili afsted!

Hvem snakkero m Ginobili? Der er jo forskel på de dyre veteraner jeg sætter til salg, og hvad jeg vil give for en 19-årig potentiel all-star spiller.

Jeg kan godt forstå du er skuffet over at din handel ikke gik igennem, men du må da kunne forstå at det er til Khangs fordel i det mindste at høre vores andres bud før han sælger.

Oprindeligt skrevet af: wukhang

Det er ikke første gang jeg prøver at trade med nogen uden at forhøre mig omkring eller smide den i holdtråden.
Glemsomme mig. Jeg lærer det aldrig :@

og det går jo selvfølgelig ud over mig selv.

Oprindeligt skrevet af: mali

Salary cappen for 2010-2011 sæsonen er i NBA sat til 58044000, hvilket så vel sætter vores keeper-liga cap til 69652800. B)
Så vi har lidt ekstra monetos at lege med ift hvad man havde forventet....
🙂

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Ser du en spiller i draften som du gerne vil have fingrene i, så er det nu der skal bydes. Jeg regner med at drafte inden kl 18, så smid en pb hvis der er noget.

ReferencerSide 473 af 635Reference