NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 15:41Oprindeligt skrevet af: Gaflenmed greg monroe af bordet er jeg officielt på bordet jeg er allerede i en go handel som muligvis afsluttes i aften. men har interesse i at sælge mit pick. Jeg søger en PF eller en PG hvis du har en spændene handel så har du helt til kl 01.00 i aften hvor jeg har taget min beslutning
med greg monroe af bordet er jeg officielt på bordet jeg er allerede i en go handel som muligvis afsluttes i aften. men har interesse i at sælge mit pick. Jeg søger en PF eller en PG hvis du har en spændene handel så har du helt til kl 01.00 i aften hvor jeg har taget min beslutning
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 17:23Oprindeligt skrevet af: SvupperSå kunne det være awesome hvis du ville svare på dine PBer 😀
Så kunne det være awesome hvis du ville svare på dine PBer 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 19:39Oprindeligt skrevet af: madsberggreenAltså nu har jeg selv skrevet til Andy og udtrykt min interesse i Cousins umiddelbart efter han draftede ham.
Som udgangspunkt er det vel en ret dum idé at sælge en spiller før man har tjekket om han kan indbringe mere på det åbne marked.
Alle folk burde gøre det til en vane at skrive i deres holdtråd når en spiller var på vej ud af døren.
Altså nu har jeg selv skrevet til Andy og udtrykt min interesse i Cousins umiddelbart efter han draftede ham.
Som udgangspunkt er det vel en ret dum idé at sælge en spiller før man har tjekket om han kan indbringe mere på det åbne marked.
Alle folk burde gøre det til en vane at skrive i deres holdtråd når en spiller var på vej ud af døren.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 20:58Oprindeligt skrevet af: NBA Kapmadsberggreen skrev:
Altså nu har jeg selv skrevet til Andy og udtrykt min interesse i Cousins umiddelbart efter han draftede ham.Som udgangspunkt er det vel en ret dum idé at sælge en spiller før man har tjekket om han kan indbringe mere på det åbne marked.
Haha sjovt saa enig du kan vaere... Jamen saa er det jo great den bliver vetoet, saa er det din tur B)
madsberggreen skrev:
Altså nu har jeg selv skrevet til Andy og udtrykt min interesse i Cousins umiddelbart efter han draftede ham.Som udgangspunkt er det vel en ret dum idé at sælge en spiller før man har tjekket om han kan indbringe mere på det åbne marked.
Haha sjovt saa enig du kan vaere... Jamen saa er det jo great den bliver vetoet, saa er det din tur B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 21:24Oprindeligt skrevet af: madsberggreenNBA Kap skrev:
madsberggreen skrev:
Jeg arbejder på det 🙂
Jeg tror i hvert fald godt jeg kan overbyde dit hidtidige tilbud - men det har nok også bare noget at gøre med at jeg åbenbart synes bedre om Cousins end både dig og Andy.
NBA Kap skrev:
madsberggreen skrev:
Jeg arbejder på det 🙂
Jeg tror i hvert fald godt jeg kan overbyde dit hidtidige tilbud - men det har nok også bare noget at gøre med at jeg åbenbart synes bedre om Cousins end både dig og Andy.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 21:41Oprindeligt skrevet af: NBA Kapmadsberggreen skrev:
NBA Kap skrev:
madsberggreen skrev:
Jeg arbejder på det 🙂
Ja skynd dig at smid Manu Ginobili afsted!
madsberggreen skrev:
NBA Kap skrev:
madsberggreen skrev:
Jeg arbejder på det 🙂
Ja skynd dig at smid Manu Ginobili afsted!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 21:52Oprindeligt skrevet af: madsberggreenHvem snakkero m Ginobili? Der er jo forskel på de dyre veteraner jeg sætter til salg, og hvad jeg vil give for en 19-årig potentiel all-star spiller.
Jeg kan godt forstå du er skuffet over at din handel ikke gik igennem, men du må da kunne forstå at det er til Khangs fordel i det mindste at høre vores andres bud før han sælger.
Hvem snakkero m Ginobili? Der er jo forskel på de dyre veteraner jeg sætter til salg, og hvad jeg vil give for en 19-årig potentiel all-star spiller.
Jeg kan godt forstå du er skuffet over at din handel ikke gik igennem, men du må da kunne forstå at det er til Khangs fordel i det mindste at høre vores andres bud før han sælger.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 22:55Oprindeligt skrevet af: wukhangDet er ikke første gang jeg prøver at trade med nogen uden at forhøre mig omkring eller smide den i holdtråden.
Glemsomme mig. Jeg lærer det aldrig :@og det går jo selvfølgelig ud over mig selv.
Det er ikke første gang jeg prøver at trade med nogen uden at forhøre mig omkring eller smide den i holdtråden.
Glemsomme mig. Jeg lærer det aldrig :@
og det går jo selvfølgelig ud over mig selv.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2010, 7:19Oprindeligt skrevet af: maliSalary cappen for 2010-2011 sæsonen er i NBA sat til 58044000, hvilket så vel sætter vores keeper-liga cap til 69652800. B)
Så vi har lidt ekstra monetos at lege med ift hvad man havde forventet....
🙂
Salary cappen for 2010-2011 sæsonen er i NBA sat til 58044000, hvilket så vel sætter vores keeper-liga cap til 69652800. B)
Så vi har lidt ekstra monetos at lege med ift hvad man havde forventet....
🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2010, 8:02Oprindeligt skrevet af: HrNilssonSer du en spiller i draften som du gerne vil have fingrene i, så er det nu der skal bydes. Jeg regner med at drafte inden kl 18, så smid en pb hvis der er noget.
Ser du en spiller i draften som du gerne vil have fingrene i, så er det nu der skal bydes. Jeg regner med at drafte inden kl 18, så smid en pb hvis der er noget.