NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2010, 21:44Oprindeligt skrevet af: CrickSå kom det første spændende pick...
Med pick nr. 6 har "Dalum AllStars" draftet "Al-Farouq Aminu" fra "Los Angeles Clippers"
Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke kender ret meget til ham udover en enkelt draft experts" bedømmelse af ham...
Kunne vi få Mali til at komme med en statement om hans pick? 🙂
Så kom det første spændende pick...
Med pick nr. 6 har "Dalum AllStars" draftet "Al-Farouq Aminu" fra "Los Angeles Clippers"
Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke kender ret meget til ham udover en enkelt draft experts" bedømmelse af ham...
Kunne vi få Mali til at komme med en statement om hans pick? 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2010, 22:19Oprindeligt skrevet af: Miller31http://www.nbainfo.dk/articles.php?article_id=457&rowstart=3
Sku vel være nok 😉
Spændende, men der er klar upside..
http://www.nbainfo.dk/articles.php?article_id=457&rowstart=3
Sku vel være nok 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2010, 22:23Oprindeligt skrevet af: CrickMiller31 skrev:
http://www.nbainfo.dk/articles.php?article_id=457&rowstart=3Sku vel være nok 😉
Man kan jo aldrig stole på hvad Mads han skriver.... Jeg synes også han skrev noget med 18 cm i chatten... 😉
Miller31 skrev:
Man kan jo aldrig stole på hvad Mads han skriver.... Jeg synes også han skrev noget med 18 cm i chatten... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2010, 22:24Oprindeligt skrevet af: JennerDet er vidst hans vertical med tilløb? eller var det mig der misforstod noget?
Det er vidst hans vertical med tilløb? eller var det mig der misforstod noget?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 1:20Oprindeligt skrevet af: Miller31Var 18 cm ikke hvor langt Kurt kunne kaste en bold?
Var 18 cm ikke hvor langt Kurt kunne kaste en bold?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 7:06Oprindeligt skrevet af: maliMiller31 skrev:
Ja, det er jo helt klart et high upside/potential bust pick jeg har foretaget mig. Det havde formentlig været et meget mere "safe" pick, hvis jeg havde taget Greg Monroe fra Pistons. Men i sidste ende, så kom jeg frem til at jeg havde mere brug for en SF, samt det faktum at jeg tror at Aminu har et meget stort potentiale, hvis han bare lige får styr på sin skudform og lærer at sætte sit eget skud op..
Iøvrigt hvis Rudy Gay ikke havde fået den fjollede kontrakt fra Memphis og der havde været en risiko for at han ville signe med Clippers, så havde jeg nok ikke taget Aminu.. Men man ved jo så heller ikke om Pistons fx signer en af de PF's, som er tilbage på free-agent markedet...Jeg gætter da også på at Kurt tager Monroe med 7. picket, men man ved jo aldrig. Måske han tager chancen med Ukpoh, hvis Kurt altså har nerverne til at følge hans rutschetur mht spilletid hos Nellie...
Miller31 skrev:
Ja, det er jo helt klart et high upside/potential bust pick jeg har foretaget mig. Det havde formentlig været et meget mere "safe" pick, hvis jeg havde taget Greg Monroe fra Pistons. Men i sidste ende, så kom jeg frem til at jeg havde mere brug for en SF, samt det faktum at jeg tror at Aminu har et meget stort potentiale, hvis han bare lige får styr på sin skudform og lærer at sætte sit eget skud op..
Iøvrigt hvis Rudy Gay ikke havde fået den fjollede kontrakt fra Memphis og der havde været en risiko for at han ville signe med Clippers, så havde jeg nok ikke taget Aminu.. Men man ved jo så heller ikke om Pistons fx signer en af de PF's, som er tilbage på free-agent markedet...
Jeg gætter da også på at Kurt tager Monroe med 7. picket, men man ved jo aldrig. Måske han tager chancen med Ukpoh, hvis Kurt altså har nerverne til at følge hans rutschetur mht spilletid hos Nellie...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 7:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnTjaaa, jeg havde også taget Aminu hvis det var mit pick og mit hold... men hvad Kurt nu gør, tjaa, det må vi se på om nogle timer på arbejde, for lige nu er der to meget levende småunger der gør det til en udfordring at komme i bad og afsted.
Tjaaa, jeg havde også taget Aminu hvis det var mit pick og mit hold... men hvad Kurt nu gør, tjaa, det må vi se på om nogle timer på arbejde, for lige nu er der to meget levende småunger der gør det til en udfordring at komme i bad og afsted.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 13:00Oprindeligt skrevet af: JennerTrade reviews diskuteres her og ikke i Trade review tråden der hurtigt vil blive uoverskueligt.
Smider lige regnmandens indlæg her:
Nu ved jeg ikke om man må kommentere denne tråd, men er glad for der er et udvalg der går ind og vurdere hver enkel handel, ellers ville nogle nok aldrig nogensinde få stablet et hold på benene der kunne konkurrere, ovenstående handel kan jeg ikke lige forstå bliver accepteret, men det er selvfølgelig en smagssag
: )
Dealen blev IKKE accepteret regnmand, bare lige så du ved det 😉
Trade reviews diskuteres her og ikke i Trade review tråden der hurtigt vil blive uoverskueligt.
Smider lige regnmandens indlæg her:
Nu ved jeg ikke om man må kommentere denne tråd, men er glad for der er et udvalg der går ind og vurdere hver enkel handel, ellers ville nogle nok aldrig nogensinde få stablet et hold på benene der kunne konkurrere, ovenstående handel kan jeg ikke lige forstå bliver accepteret, men det er selvfølgelig en smagssag
: )
Dealen blev IKKE accepteret regnmand, bare lige så du ved det 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 13:11Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ok nu tænker jeg mere på de involverede parter i traden, der er jo klart overvægt i traden den ene vej, men nok godt det er folk udefra der kigger det igennem, da man nok har et lidt farvet syn på ens egne spillers værdi, i dette her tilfælde er det så ikne møj Cousins bliver vurderet til, ( bare min personlige mening)
Ok nu tænker jeg mere på de involverede parter i traden, der er jo klart overvægt i traden den ene vej, men nok godt det er folk udefra der kigger det igennem, da man nok har et lidt farvet syn på ens egne spillers værdi, i dette her tilfælde er det så ikne møj Cousins bliver vurderet til, ( bare min personlige mening)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2010, 13:41Oprindeligt skrevet af: JennerJeg er helt enig med dig 🙂
Jeg er helt enig med dig 🙂