NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 21:07Oprindeligt skrevet af: maliHmm, har vist så lige fået svaret i starten af draft-tråden.... 🙂
Så jeg har indtil kl 19.38 mandag den 5. juli til at lave pick nr 4 for Niels (Smukke Dirk)?
Hmm, har vist så lige fået svaret i starten af draft-tråden.... 🙂
Så jeg har indtil kl 19.38 mandag den 5. juli til at lave pick nr 4 for Niels (Smukke Dirk)?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 21:12Oprindeligt skrevet af: JennerDet er nemlig korrekt Mali. Men hvis han ikke kommer på kan du jo bare drafte nu, så selv drafte også lave Bronx pick med nr 6. Men hvis han har givet dig instrukser på at trække den så lang tid som muligt, så gør du det, bare sørg for at være på i god tid og drafte for ham så han ikke bliver overhalvet 🙂
Det er nemlig korrekt Mali. Men hvis han ikke kommer på kan du jo bare drafte nu, så selv drafte også lave Bronx pick med nr 6. Men hvis han har givet dig instrukser på at trække den så lang tid som muligt, så gør du det, bare sørg for at være på i god tid og drafte for ham så han ikke bliver overhalvet 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 21:13Oprindeligt skrevet af: SvupperLige præcis, du har de 24 og hvis kl bliver 19.39 imorgen så har pick 5 lov til at drafte der..
Lige præcis, du har de 24 og hvis kl bliver 19.39 imorgen så har pick 5 lov til at drafte der..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 21:20Oprindeligt skrevet af: maliTak for de hurtige svar, gutter. Jeg kigger mine mails igennem fra ham - og hvis han ikke selv har været inde og lave sit pick imorgen kl 19.30, så laver jeg det for ham. Jeg ved jo godt hvem han gerne vil have, men han skal jo lige have lov til at ændre sin mening, hvis han kan finde en internetforbindelse..
God draft. 🙂
Tak for de hurtige svar, gutter. Jeg kigger mine mails igennem fra ham - og hvis han ikke selv har været inde og lave sit pick imorgen kl 19.30, så laver jeg det for ham. Jeg ved jo godt hvem han gerne vil have, men han skal jo lige have lov til at ændre sin mening, hvis han kan finde en internetforbindelse..
God draft. 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2010, 15:10Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Uha det bliver spændende nu i keeper draft, det er jo først ved pick 4 draftet rigtigt starter da de 3 første pick jo er rimelig lige til : )
Uha det bliver spændende nu i keeper draft, det er jo først ved pick 4 draftet rigtigt starter da de 3 første pick jo er rimelig lige til : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2010, 18:54Oprindeligt skrevet af: wukhangUha jeg skal drafte inden 14:44 imorgen. Har på fornemmelsen det godt kan tage lang tid det her.
Så i advaret 😛
Uha jeg skal drafte inden 14:44 imorgen. Har på fornemmelsen det godt kan tage lang tid det her.
Så i advaret 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2010, 6:30Oprindeligt skrevet af: maliDet er jo egentlig først nu fra pick nr 6, at de rigtige svære valg kommer - og jeg er da også i syv sind over hvem jeg skal vælge... Det ender vist med at blive cointoss i sidste øjeblik. Så på forhånd beklager jeg da lige ventetiden...
Det er jo egentlig først nu fra pick nr 6, at de rigtige svære valg kommer - og jeg er da også i syv sind over hvem jeg skal vælge... Det ender vist med at blive cointoss i sidste øjeblik. Så på forhånd beklager jeg da lige ventetiden...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2010, 6:55Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnBare rolig Mads... du har 24 timer - nobody can make you do it faster. Jeg tager nok også rigtig god tid med 7'eren, så no sweat... de utålmodige må væbne sig.
Bare rolig Mads... du har 24 timer - nobody can make you do it faster. Jeg tager nok også rigtig god tid med 7'eren, så no sweat... de utålmodige må væbne sig.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2010, 7:47Oprindeligt skrevet af: maliYes, tak. Hvis jeg nu bare havde både 6 og 7. picket ville det gøre mine overvejelser meget lettere. Er det noget vi kan ordne, Kurt? 😉
Jeg er pt helt lige imellem 2 spillere...
Yes, tak. Hvis jeg nu bare havde både 6 og 7. picket ville det gøre mine overvejelser meget lettere. Er det noget vi kan ordne, Kurt? 😉
Jeg er pt helt lige imellem 2 spillere...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 6. juli 2010, 16:07Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesTil alle der har kontaktet mig vedr. Dwight og Rondo:
Jeg skal nok svare i dag - formaterede computeren i går og har brugt gud ved hvor meget tid på at installere ting og sager... Møs møs
Til alle der har kontaktet mig vedr. Dwight og Rondo:
Jeg skal nok svare i dag - formaterede computeren i går og har brugt gud ved hvor meget tid på at installere ting og sager... Møs møs