NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2010, 20:32Oprindeligt skrevet af: madsberggreen[censored], jeg håber parker ryger til NY som det rygtes i øjeblikket. 20/4/8/1 næste år ftw!
[censored], jeg håber parker ryger til NY som det rygtes i øjeblikket. 20/4/8/1 næste år ftw!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 0:23Oprindeligt skrevet af: SvupperHvorfor har Kap ikk draftet Wall endnu? 😀
Hvorfor har Kap ikk draftet Wall endnu? 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 0:52Oprindeligt skrevet af: NBA KapJamen jeg sidder bare og venter paa at traaden bliver startet op, saa er jeg klar...
Jamen jeg sidder bare og venter paa at traaden bliver startet op, saa er jeg klar...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 4:04Oprindeligt skrevet af: Svupperbare kør den videre fra sidste år 😀
bare kør den videre fra sidste år 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 7:24Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSorry guys, havde regnet med at få det gjort i går aftes, men rendte ind i en gang VIRKELIG dårlig mave (ud af begge ender) - så her 3,5kg lettere kæmper jeg med at få styr på tvillingerne, en meget udkørt kone og et hus der flyder (de kom alle hjem for 2 dage siden).
Jeg skal nok få sat tråden op i dag (vi plejer vist at starte kl. 12:00) - må se om jeg kan nå det inden da.... ellers springer vi bare Kaspers pick over (defaulter så til commish).
Sorry guys, havde regnet med at få det gjort i går aftes, men rendte ind i en gang VIRKELIG dårlig mave (ud af begge ender) - så her 3,5kg lettere kæmper jeg med at få styr på tvillingerne, en meget udkørt kone og et hus der flyder (de kom alle hjem for 2 dage siden).
Jeg skal nok få sat tråden op i dag (vi plejer vist at starte kl. 12:00) - må se om jeg kan nå det inden da.... ellers springer vi bare Kaspers pick over (defaulter så til commish).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 10:44Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOkay så er draftet sat op, og om en god time sat igang... HVIS Kasper ikke liiiige når at se det i tide, giver jeg ham lidt udsættelse, da det jo er short notice.
Meeeeeen, mon ikke han ser det, tyder hans indlæg ovenover på.
Okay så er draftet sat op, og om en god time sat igang... HVIS Kasper ikke liiiige når at se det i tide, giver jeg ham lidt udsættelse, da det jo er short notice.
Meeeeeen, mon ikke han ser det, tyder hans indlæg ovenover på.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 12:04Oprindeligt skrevet af: Gaflenkan du ikke bare lave picked for ham kurt der jo ingen tvivl om hvem han vælger 😉 hehe lækkert at draften er igang
kan du ikke bare lave picked for ham kurt der jo ingen tvivl om hvem han vælger 😉 hehe lækkert at draften er igang
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 14:10Oprindeligt skrevet af: SvupperJa præcis.. bare start for pick 2? eller teknisk set fra pick 4 😀
Ja præcis.. bare start for pick 2? eller teknisk set fra pick 4 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 18:09Oprindeligt skrevet af: NBA KapSaa er jeg saaet op og nu skal jeg drafte 😉
Saa er jeg saaet op og nu skal jeg drafte 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2010, 21:04Oprindeligt skrevet af: maliEr noget af forfatningen forsvundet eller er det bare mig? Jeg syntes at draft-afsnittet er ret mangelfuldt. 🙁 Jeg har jo ikke været med til draft i denne keeper-liga før. Men jeg mener at kunne huske noget med at man havde et døgn til hver pick?
Og jeg er i den situation at jeg har lovet at være stand-in for "smukke Dirk" og således lave picks for ham ud fra hans instruktioner - eftersom han er gået på jagt efter Col. Kurtz dybt inde i junglen mellem Vietnam og Cambodia....Og så havde jeg jo regnet med at jeg skulle have styr på hans pick (nr 4) til på tirsdag og mit eget pick (nr 6) på torsdag.
Er jeg helt forkert på den? Forfatningen kan desværre ikke hjælpe mig...
Er noget af forfatningen forsvundet eller er det bare mig? Jeg syntes at draft-afsnittet er ret mangelfuldt. 🙁 Jeg har jo ikke været med til draft i denne keeper-liga før. Men jeg mener at kunne huske noget med at man havde et døgn til hver pick?
Og jeg er i den situation at jeg har lovet at være stand-in for "smukke Dirk" og således lave picks for ham ud fra hans instruktioner - eftersom han er gået på jagt efter Col. Kurtz dybt inde i junglen mellem Vietnam og Cambodia....
Og så havde jeg jo regnet med at jeg skulle have styr på hans pick (nr 4) til på tirsdag og mit eget pick (nr 6) på torsdag.
Er jeg helt forkert på den? Forfatningen kan desværre ikke hjælpe mig...