NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. juni 2010, 22:10Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHA!
5. December 2008 solgte daværende Aarhus City Royals deres 2./2010 til moi (Danish TWolves) for Travis Outlaw.
Derfor kan jeg ikke gå PB'ere igennem og se hvem (hvis nogen) jeg har solgt dette pick videre til... hvorfor kan jeg ikke det, det er jo bare at tjekke min udbakke for de sidste halvandet år? Tja, i den er der nok tusinde PB'ere og jeg kan ikke huske hvem det i givet fald er jeg har handlet med.
Således har jeg brug for alle der har handlet med mig siden December 2008, lige at gå ind og tjekke sendte PB'ere til mig der omhandler handler, så vi kan få sat navn på det sidste pick inden vi skal til at drafte.
Hvis ingen finder noget, så må det jo være farmands. Meeeen lur mig, om ikke en eller anden har fået prakket det på for noget cap relief eller lignende.
HA!
5. December 2008 solgte daværende Aarhus City Royals deres 2./2010 til moi (Danish TWolves) for Travis Outlaw.
Derfor kan jeg ikke gå PB'ere igennem og se hvem (hvis nogen) jeg har solgt dette pick videre til... hvorfor kan jeg ikke det, det er jo bare at tjekke min udbakke for de sidste halvandet år? Tja, i den er der nok tusinde PB'ere og jeg kan ikke huske hvem det i givet fald er jeg har handlet med.
Således har jeg brug for alle der har handlet med mig siden December 2008, lige at gå ind og tjekke sendte PB'ere til mig der omhandler handler, så vi kan få sat navn på det sidste pick inden vi skal til at drafte.
Hvis ingen finder noget, så må det jo være farmands. Meeeen lur mig, om ikke en eller anden har fået prakket det på for noget cap relief eller lignende.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. juni 2010, 14:29Oprindeligt skrevet af: CrickJeg skriver dette i NBAikl-tråden fordi jeg ikke vil "reklamere" for en andet forum på denne hjemmeside.
Morten Stig er smutte fra DK4 og de søger nu nye skribenter....
Jeg tror de står med et alvorligt problem da jeg har på fornemmelsen at Morten har leveret stort set alt NBA viden til dem.
Måske var det nu NBAinfo har "overtaget" hvis der skal laves et samarbejder imellem de 2 NBA sider.... især hvis man nu arbejder på at starte NBAinfo op igen med artikler osv...
Bare en tanke....
Jeg skriver dette i NBAikl-tråden fordi jeg ikke vil "reklamere" for en andet forum på denne hjemmeside.
Morten Stig er smutte fra DK4 og de søger nu nye skribenter....
Jeg tror de står med et alvorligt problem da jeg har på fornemmelsen at Morten har leveret stort set alt NBA viden til dem.
Måske var det nu NBAinfo har "overtaget" hvis der skal laves et samarbejder imellem de 2 NBA sider.... især hvis man nu arbejder på at starte NBAinfo op igen med artikler osv...
Bare en tanke....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juni 2010, 15:10Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHvis folk ikke hørte det til "festen", er Odom til salg! Han er ikke sexet, men kan hjælpe en i kampen om oprykning...
Hvis folk ikke hørte det til "festen", er Odom til salg! Han er ikke sexet, men kan hjælpe en i kampen om oprykning...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. juni 2010, 22:31Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Jeg skriver dette i NBAikl-tråden fordi jeg ikke vil "reklamere" for en andet forum på denne hjemmeside.Morten Stig er smutte fra DK4 og de søger nu nye skribenter....
Bare en tanke....
Jeg har netop snakket med Bilde, og aftalt at jeg skriver kamoptakter til dk4 næste sæson.
Forhåbentlig åbner det nogle døre for at NBAinfo kan få lidt reklame hos dk4's seere. Det er nok ikke velset hvis jeg direkte linker til NBAinfo i mine artikler, men mon ikke der bliver plads til at smide et par links i debatten?
Crick skrev:
Jeg skriver dette i NBAikl-tråden fordi jeg ikke vil "reklamere" for en andet forum på denne hjemmeside.Morten Stig er smutte fra DK4 og de søger nu nye skribenter....
Bare en tanke....
Jeg har netop snakket med Bilde, og aftalt at jeg skriver kamoptakter til dk4 næste sæson.
Forhåbentlig åbner det nogle døre for at NBAinfo kan få lidt reklame hos dk4's seere. Det er nok ikke velset hvis jeg direkte linker til NBAinfo i mine artikler, men mon ikke der bliver plads til at smide et par links i debatten?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. juli 2010, 18:48Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesSpændende hvad de forskellige kontrakter gør ved NBAiKL.
Vil XXXtian beholde Joe Johnson nu - han er dygtig, men 119 millioner de næste seks år? Av...
Vil Stefan beholde Darko - 20 millioner de næste fire år... Bummelum - havde ventet han fik max kontrakt...
Spændende hvad de forskellige kontrakter gør ved NBAiKL.
Vil XXXtian beholde Joe Johnson nu - han er dygtig, men 119 millioner de næste seks år? Av...
Vil Stefan beholde Darko - 20 millioner de næste fire år... Bummelum - havde ventet han fik max kontrakt...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. juli 2010, 20:59Oprindeligt skrevet af: Miller31JoJo bliver, med mindre der kommer et Godfather-offer.. Som når Kurt byder Joel Anthony, Stefan med Odom eller kevingarnett oplyser hvor man kan blive sæddonor.
JoJo bliver, med mindre der kommer et Godfather-offer.. Som når Kurt byder Joel Anthony, Stefan med Odom eller kevingarnett oplyser hvor man kan blive sæddonor.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juli 2010, 2:07Oprindeligt skrevet af: Miller31Nå, når nu mine egne skriver under på store kontrakter, så kan man da nyde Svinets held. 16 mio til bøssen, awch!
Og så byder jeg på, at Sydhavn har waivet Laksen indenfor en uge!
Nå, når nu mine egne skriver under på store kontrakter, så kan man da nyde Svinets held. 16 mio til bøssen, awch!
Og så byder jeg på, at Sydhavn har waivet Laksen indenfor en uge!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juli 2010, 9:37Oprindeligt skrevet af: bozzyTo ting jeg håber meget på i denne off season :
1. Elton Brand bliver tradet, så Speights kan få minutter...
2. At Al Jefferson bliver tradet væk fra det skod hold i Sota, så han kan få sine gamle stats igen.
To ting jeg håber meget på i denne off season :
1. Elton Brand bliver tradet, så Speights kan få minutter...
2. At Al Jefferson bliver tradet væk fra det skod hold i Sota, så han kan få sine gamle stats igen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2010, 14:33Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
Crick skrev:
Bare en tanke....
Hvad satan.. de maa da godt nok vaere desperate 😉
Men tillykke med det ihvertfald.. det blir spaendende at se hvordan det udfolder sig!
madsberggreen skrev:
Crick skrev:
Bare en tanke....
Hvad satan.. de maa da godt nok vaere desperate 😉
Men tillykke med det ihvertfald.. det blir spaendende at se hvordan det udfolder sig!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juli 2010, 14:34Oprindeligt skrevet af: KnatLouieMiller31 skrev:
Nå, når nu mine egne skriver under på store kontrakter, så kan man da nyde Svinets held. 16 mio til bøssen, awch!Og så byder jeg på, at Sydhavn har waivet Laksen indenfor en uge!
Haha, jeg er i Japan i de naeste par dage (og har foerst hoert om traden nu), saa maa lige se lidt naermere paa det naar jeg kommer hjem igen... men umiddelbart lyder det ihvertfald super nederen.. isaer hvis han pludselig faar en uventet loenstigning.. wtf sker der for det!:o
Miller31 skrev:
Nå, når nu mine egne skriver under på store kontrakter, så kan man da nyde Svinets held. 16 mio til bøssen, awch!Og så byder jeg på, at Sydhavn har waivet Laksen indenfor en uge!
Haha, jeg er i Japan i de naeste par dage (og har foerst hoert om traden nu), saa maa lige se lidt naermere paa det naar jeg kommer hjem igen... men umiddelbart lyder det ihvertfald super nederen.. isaer hvis han pludselig faar en uventet loenstigning.. wtf sker der for det!:o