Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 468 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

formodentlig kommer den ikke til at spille ind på hans løn, men er en engangsudbetaling... ved og ikke helt hvordan Hoopshype gør det hos dem, og det er jo deres status ved deadline der afgør vores lønninger.

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Hej alle

Jeg rejser i oejeblikket rundt i syd-oest asien, og det er ikke altid internet lige er tilgaengeligt saa hvis nogen skriver og jeg ikke svarer tilbage ved i hvorfor.

Ps. saa beholder jeg mine picks medmindre en pakke omkring Kareem abdul-jabbar bliver tilbudt.

Mvh

Bronx Burnin Reds

Oprindeligt skrevet af: Pacers

LOL.... Du kunne også bare bevise hvordan du har fået fat i picket fra mig 🙂 ?! hehe... Da jeg overhovedet ikke mindes at have dealet med dig 🙂 ? hehe

Nu har jeg været alle mine PB'ere igennem siden 1. januar 2009 (der er FANDERME mange), og fundet lidt historik på de to 2. runde picks som der er debat om.

I de 1,5 år er Bronx 2./10 blevet handlet kun én gang, og det var den 18. Oktober 2009 hvor Wildcats solgte det til Sydhavn. SÅ, medmindre Wildcats aldrig skulle ha' fået det pick er det nu i hænderne på Sydhavn.

Sydhavns 2./10 er handlet hele tre gange i 2009... det forlod hjemstavnen den 23. August og røg til Ansjoserne, som så den 2. december sendte det til GangStarz, der endelig den 19. december prakkede det på PeaCocks.

Altså ligger Sydhavn 2./10 i hænderne på Ryan - som vist også er rimeligvis anerkendt af Peter.

Stadig ingen idé mht Knuckles' 2. runde pick... så mon ikke det "bare" er forsvundet fra din side Andy, og hvis ingen andre gør krav på det (med dokumentation), så beholder du det.

PS:
Så tog jeg lige et kig endnu længere tilbage, og Sydhavn smed første gang det 2. runde i Januar 2009 til Highflyers men købte det tilbage i Juni.

PPS: Og kiggede også tilbage i arkivet efter hvornår Bronx skulle ha' solgt 2./10 men kan ikke finde nogen data på det. Hvordan Wildcats har fået det i sin tid har jeg ikke kunnet spotte...

Oprindeligt skrevet af: mali

Danish TWolf skrev:
Stadig ingen idé mht Knuckles' 2. runde pick... så mon ikke det "bare" er forsvundet fra din side Andy, og hvis ingen andre gør krav på det (med dokumentation), så beholder du det.

Øh, har der været tvivl om Knuckles 2. runde pick 2010? Fordi det ejer jeg altså.... 🙂

Mvh Mads, Dalum Allstars

Og her er traden, hvor jeg fik picket tilgengæld for at slippe gamle Andre Miller og hans dyre kontrakt:

"Dalum Allstars sender:
Andre Miller (6,7 mio)

Brøndby Big Ballers sender:
Rafer Alston (5.25 mio) + Ime Udokas waiver (74.455k) + Damon Stoudamire's waiver (435.000k) + SlagTown Royal Knuckles 2. runde pick 2010"

Peferct.... Og det fik vi faktisk også lige vendt i går til NBAiKL kom-sammen, så jeg får lige opdateret draftsiden med Andy's pick til dig Mads 🙂

Super. Og nu mener jeg nu egentlig heller ikke at der overhovedet havde været tvivl om dette pick. Er det ikke Crunch Monkeys 2. runde pick der er tvivl om? Nå, men nok om det. Jeg håber at I havde en god fest. 🙂

AAARRGGHHHH, bloody hell og senilitet.... selvf. er det da Crunch Monkeys pick. Goddammit.

Sorry Mads... det er bare (take a pick:) alderen, vægten, fokus, hukommelsen der har fået mig afsporet.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Der er muligheder for at lande ALLE spillere hos Fistfighters!

Chauncey Billups kan erhverves, han snitter stadigvæk omtrent 20-3-6-1 og med en udløbende kontrakt der kan skabe +13 mil i capspace næste år er han optimal for alle der mangler en spiller der kan producere og hjælpe til oprykning eller med et championship run. Han er ved at være oppe i årene men har ingen tegn vidst på at han vil slowe down, han steppede rent faktisk op i år.

Marcus Camby levere stadigvæk på højt niveau og kan også erhverves. hans kontrakt var ikke så dyr som først antaget og han koster blot ca 8.5mill næste år. Han er gammel, men vi ved alle at Oden bliver skadet og han altid levere når han får pt. Spørgsmålet er endda om ikke Blazers vil lade Oden komme fra bænken i starten for at fjerne lidt pres fra ham.

Ccamby var i samme situation sidste år men endte med at levere endnu en monster sæson, mon ikke han kan levere noget lignende næste år.

Brandon Roy og Carmelo Anthony kan også anskaffes. Begge koster en del men er nogen af de mest sikre kort i fantasy. Man ved hvad man får og skal ikke være bange for at de pludselig bare er dødvægt rent lønmæssigt.

Vi leder hovedsageligt efter spillere der kan producere, men er lidt billigere, unge talenter eller måske lidt picks. Som sagt alt er til salg hvis det rette tilbud kommer, så vær ikke bange for at fyre løs!

ReferencerSide 468 af 635Reference