Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 467 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Crick

Stefan Nellemoes skrev:
En del havde det på et tidspunkt, inklusive jeg selv - men det er ikke længere et problem. Er det alle holdsider, eller nogle enkelte?

Det sker hver gang jeg går ind på min egen holdside (Wildcats).

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Crick skrev:

Stefan Nellemoes skrev:
En del havde det på et tidspunkt, inklusive jeg selv - men det er ikke længere et problem. Er det alle holdsider, eller nogle enkelte?

Jeg har også haft problemet før, men har det ikke nu - for mig skete det også altid ved et par specifikke holdsider. Har du prøvet at åbne dem i en anden browser?

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Crick skrev:

Stefan Nellemoes skrev:

Så er der ikke noget at sige til at du får en fejlbesked 😛 ...

Men helt seriøst, så giv mig lige den kode du får, når du får en fejlbesked - du får som regel en mulighed for at se hvad der er galt.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Stefan Nellemoes skrev:
Men helt seriøst, så giv mig lige den kode du får, når du får en fejlbesked - du får som regel en mulighed for at se hvad der er galt.

Jeg har lige sendt dig en mail Stefan med fejlrapporten.

Hvis folk stadig har problemer i FireFox, så sørg for at få den opdateret til version 3.6.3. Ikke alene er den mere sikker, den er også fri for de fejl der var i tidligere versioner, der gjorde at sider med speciel kode som NBAiKL siderne havde, ville medføre crash.

.. og så fik Sydhavn lige en lidt dyrere center :D..

Dalembert, 29, was scheduled to earn nearly $13 million in the final year of his contract. He has a 15 percent trade kicker in his deal. That clause made it difficult for the Sixers to trade him sooner.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Yeah... Og det er især dejligt da jeg har været ude efter ham igennem hele sæsonen, men kunne ikke strikke en ordentlig trade sammen.

Hans spilletid i Sactown er bestemt ikke sikret.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg ser nu frem til snart at blive den retmæssigeejeraf pick nummer 13 igen 😀

Oprindeligt skrevet af: mali

Stefan Nellemoes skrev:
.. og så fik Sydhavn lige en lidt dyrere center :D..

Dalembert, 29, was scheduled to earn nearly $13 million in the final year of his contract. He has a 15 percent trade kicker in his deal. That clause made it difficult for the Sixers to trade him sooner.

Hvordan fungerer sådan en "trade kicker" egentlig ift løn, cap mm? Bliver det lagt oven i hans løn, eller er det en slags bonus, som således ikke påvirker cappen?

ReferencerSide 467 af 635Reference