NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juni 2010, 9:55Oprindeligt skrevet af: CrickStefan Nellemoes skrev:
En del havde det på et tidspunkt, inklusive jeg selv - men det er ikke længere et problem. Er det alle holdsider, eller nogle enkelte?Det sker hver gang jeg går ind på min egen holdside (Wildcats).
Stefan Nellemoes skrev:
En del havde det på et tidspunkt, inklusive jeg selv - men det er ikke længere et problem. Er det alle holdsider, eller nogle enkelte?
Det sker hver gang jeg går ind på min egen holdside (Wildcats).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juni 2010, 10:25Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Stefan Nellemoes skrev:
En del havde det på et tidspunkt, inklusive jeg selv - men det er ikke længere et problem. Er det alle holdsider, eller nogle enkelte?Det sker hver gang jeg går ind på min egen holdside (Wildcats).
Jeg har også haft problemet før, men har det ikke nu - for mig skete det også altid ved et par specifikke holdsider. Har du prøvet at åbne dem i en anden browser?
Crick skrev:
Stefan Nellemoes skrev:
Jeg har også haft problemet før, men har det ikke nu - for mig skete det også altid ved et par specifikke holdsider. Har du prøvet at åbne dem i en anden browser?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juni 2010, 10:27Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesCrick skrev:
Stefan Nellemoes skrev:
Så er der ikke noget at sige til at du får en fejlbesked 😛 ...
Crick skrev:
Stefan Nellemoes skrev:
Så er der ikke noget at sige til at du får en fejlbesked 😛 ...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juni 2010, 10:49Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMen helt seriøst, så giv mig lige den kode du får, når du får en fejlbesked - du får som regel en mulighed for at se hvad der er galt.
Men helt seriøst, så giv mig lige den kode du får, når du får en fejlbesked - du får som regel en mulighed for at se hvad der er galt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juni 2010, 11:14Oprindeligt skrevet af: CrickStefan Nellemoes skrev:
Men helt seriøst, så giv mig lige den kode du får, når du får en fejlbesked - du får som regel en mulighed for at se hvad der er galt.Jeg har lige sendt dig en mail Stefan med fejlrapporten.
Stefan Nellemoes skrev:
Men helt seriøst, så giv mig lige den kode du får, når du får en fejlbesked - du får som regel en mulighed for at se hvad der er galt.
Jeg har lige sendt dig en mail Stefan med fejlrapporten.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juni 2010, 15:15Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHvis folk stadig har problemer i FireFox, så sørg for at få den opdateret til version 3.6.3. Ikke alene er den mere sikker, den er også fri for de fejl der var i tidligere versioner, der gjorde at sider med speciel kode som NBAiKL siderne havde, ville medføre crash.
Hvis folk stadig har problemer i FireFox, så sørg for at få den opdateret til version 3.6.3. Ikke alene er den mere sikker, den er også fri for de fejl der var i tidligere versioner, der gjorde at sider med speciel kode som NBAiKL siderne havde, ville medføre crash.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juni 2010, 13:35Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes.. og så fik Sydhavn lige en lidt dyrere center :D..
Dalembert, 29, was scheduled to earn nearly $13 million in the final year of his contract. He has a 15 percent trade kicker in his deal. That clause made it difficult for the Sixers to trade him sooner.
.. og så fik Sydhavn lige en lidt dyrere center :D..
Dalembert, 29, was scheduled to earn nearly $13 million in the final year of his contract. He has a 15 percent trade kicker in his deal. That clause made it difficult for the Sixers to trade him sooner.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juni 2010, 13:53Oprindeligt skrevet af: bozzyYeah... Og det er især dejligt da jeg har været ude efter ham igennem hele sæsonen, men kunne ikke strikke en ordentlig trade sammen.
Hans spilletid i Sactown er bestemt ikke sikret.
Yeah... Og det er især dejligt da jeg har været ude efter ham igennem hele sæsonen, men kunne ikke strikke en ordentlig trade sammen.
Hans spilletid i Sactown er bestemt ikke sikret.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juni 2010, 17:42Oprindeligt skrevet af: PacersJeg ser nu frem til snart at blive den retmæssigeejeraf pick nummer 13 igen 😀
Jeg ser nu frem til snart at blive den retmæssigeejeraf pick nummer 13 igen 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juni 2010, 11:05Oprindeligt skrevet af: maliStefan Nellemoes skrev:
.. og så fik Sydhavn lige en lidt dyrere center :D..Dalembert, 29, was scheduled to earn nearly $13 million in the final year of his contract. He has a 15 percent trade kicker in his deal. That clause made it difficult for the Sixers to trade him sooner.
Hvordan fungerer sådan en "trade kicker" egentlig ift løn, cap mm? Bliver det lagt oven i hans løn, eller er det en slags bonus, som således ikke påvirker cappen?
Stefan Nellemoes skrev:
.. og så fik Sydhavn lige en lidt dyrere center :D..Dalembert, 29, was scheduled to earn nearly $13 million in the final year of his contract. He has a 15 percent trade kicker in his deal. That clause made it difficult for the Sixers to trade him sooner.
Hvordan fungerer sådan en "trade kicker" egentlig ift løn, cap mm? Bliver det lagt oven i hans løn, eller er det en slags bonus, som således ikke påvirker cappen?