Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 466 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Næstsidst er faktisk lige præcis samme placering som T'Wolves, så måske jeg skulle overveje at transferere mit holdNAVN til dig.

Jeg ved det Niels, jeg føler med dig (og gerne på dig), men desværre kommer jeg til at lægge bevisbyrden på dig... Så får du tilgengæld lov at bekymre dig mindre om hvordan draftet går mens du render rundt og more dig i fjernøsten.

Oprindeligt skrevet af: Crick

Gud... har først lige set draft uret nu.... FEEDDD!!!!!

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Danish TWolf skrev:
Næstsidst er faktisk lige præcis samme placering som T'Wolves, så måske jeg skulle overveje at transferere mit holdNAVN til dig.

Jeg ved det Niels, jeg føler med dig (og gerne på dig), men desværre kommer jeg til at lægge bevisbyrden på dig... Så får du tilgengæld lov at bekymre dig mindre om hvordan draftet går mens du render rundt og more dig i fjernøsten.

Problemet er bare at nogle trades og en del tradesnak er foregået over MSN/diverse chat programmer. Så at grave i historikken er lettere sagt end gjort!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Jamen enhver trade der bliver til noget er jo endt som en PB til mig... så den må være i din udbakke (og min indbakke). Hvis jeg kan få en periode på max et par mdr. så kan jeg gå min indbakke igennem for alle PB'ere fra dig (jeg har dog ofte 5-10 sider PB'ere per måned, så vil godt ha' det snævret lidt ind 😉 ).

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Præcis jeg tjekkede nemlig kun min udbakke og alle de beskeder hvor der står "trade" som er sendt til kurt, dem ved jeg er gennemførte trades..

Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirk

Danish TWolf skrev:
Jamen enhver trade der bliver til noget er jo endt som en PB til mig... så den må være i din udbakke (og min indbakke). Hvis jeg kan få en periode på max et par mdr. så kan jeg gå min indbakke igennem for alle PB'ere fra dig (jeg har dog ofte 5-10 sider PB'ere per måned, så vil godt ha' det snævret lidt ind 😉 ).

yes, men hele tradesnakken giver også pointers til hvor i verdenen picks er. f.eks. er første gang at der bliver spurgt til mit 2.10 pick, 11. juli 2009, indtil vidre (jeg mangler stadig halvdelen af min pb indbakke)
Det lader jo til at fejl forekommer ganske nemt, så at et pick er havnet andetsteds kan jo lige så godt være en fejl tilsyneladende. Og ja jeg ved godt det er frivilligt osv.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Pointen er at jeg ikke husker overhovedet at have indgået en handel med Bronx - og når jeg kigger på hans holdside kan jeg ikke genkende nogen af mine spillere (pånær Terry for flere sæsoner siden).

Så der er jo sket en fejl 🙂

Oprindeligt skrevet af: Crick

Er jeg den eneste der oplever det problem, at ens browser lukker ned når man går ind på holdsiderne? Det er sket stort set hver eneste gang jeg har prøvet at gå derind de sidste 2 uger.... Det sker kun på holdsiderne.... Jeg har MacBook og bruger Safari....

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Ja, jeg har ingen problemer.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

En del havde det på et tidspunkt, inklusive jeg selv - men det er ikke længere et problem. Er det alle holdsider, eller nogle enkelte?

ReferencerSide 466 af 635Reference